Bu blog Mia Wallace'ın içini dökmesi, yazıp kurtulması, anlatıp rahatlaması ve anılarını paylaşması içindir.

Komşu Kızı vol 2

Farkındayım Komşu Kızı sizi hayrete düşürdü ve bazılarınız "gerçek mi?" diye sordu. Ama inanın hepsi gerçek ve daha aklıma gelmeyen onlarca olay var. Aklıma bir tane daha "dannnnnn"lık bir hikayesi geldi. Size onu da yazıcam ve sonra sizi, komşu kızından daha da hayrete düşürücek biriyle tanıştırıcam. Ama önce komşu kızı...

...devamı, 5. Şok:

Komşu kızı artık büyümüş lise sınavlarına giricektir. Tabi çok heyecanlı "acaba kazanabilicek miyim?" diye 1 ay önceden başımın etini yemeye başlamış. Ben her gün onu ders çalıştırıyorum, bir yandan da
"bak sakın heyecanlanma, yapamadığın soru olursa onu geç, boş bırak. Zaman kaybetme. Hem doğrularını götürmesin.." gibi şeyler söylüyorum.
Ama nerden bilebilirdim...

Sınav biter, komşu kızı mutlu bir şekilde gelir..

komşu kızı: Mia abla sen yapamadıklarını boş bırak demiştin ya, ben de türkçeden 20 tane boş bıraktım.. 10 tane işaretledim.
Mia: ......... (o an bendeki pişmanlığı düşünün)
Dannnnnnnnnnnn!

Şimdi sizi başka birisiyle tanıştırıcam. Bu kişi ablamın en yakın arkadaşının kız kardeşi. Yaşıtız. Hatta benden 1 yaş büyük. O yüzden komşu kızı daha masum kalıyor. En azından o çocuktu..


Bu arkadaşım, "çok saf" (fazlasıyla kinaye) olmasıyla beraber hayatınızda tanıyacağınız en iyi insan olma özelliğini taşıyor. O yüzden elim varmıyor onu anlatmaya ama bir yandan da sizle paylaşmak istiyorum.
Ve şimdiden uyarıyorum. Bu okuyacaklarınızın hepsi kelime kelimesine gerçektir. (Mia sözü)
Sonra yorumlarda "gerçek mi" diye sormayın :)
Biliyorum inanması güç ama....

1. Şok:

Bir gün kitapçıda geziyoruz. Arkadaşım hiç kitap okumaz ama o an bir heves gelmiş olucak ki eline bir aşk romanı almış bakıyor.
Kitabın üzerinde de 7. basım yazıyor. Böyle kitaba baktı, baktıııı ve sonra bana dönüp..

Arkadaşım: Mia, şimdi benim bu kitabı okumam için, önce 1. 2. 3. .... basımlarını da okumam mı gerekiyor?
Dannnnnnnnnnnnnnnn!


2. Şok:

Ablam, ben, o, ablası Superman'i izliyoruz. Meğer arkadaşım içten içe süpermeni gerçek sanıyor.
"Niye hep Amerika'da niye bize yardım etmiyor? Niye Türkiye'ye uğramıyor?" gibi söyleniyor.. (evet bu da bir dannnn)
Biz de ablamla onun gerçek olmadığını, aslında önceden bir çizgiroman kahramanı olduğunu, sonra da filminin yapıldığını falan anlatıyoruz. Ve o da diyor ki;


Arkadaşım: Heee anladımmm, önce çizgi filmi yapılmış, sonra romanı mı çıkmış.
Dannnnnnnnnnnnnn!

3. Şok:


Yine hepbirlikteyiz. Dışardayız, yemek yiyoruz. Derken yan masaya zenciler geldi, oturdu. Yemek yiyorlar.
Bizim kız gözlerini onlardan ayıramıyor, inceliyor falan. Var bir şey belli. Bir bomba patlicak ama ne?

Arkadaşım: Ben bunlar yerinde olsam, hep elimi falan yıkardım.
Mia, ablam, herkes: Hı?
Arkadaşım: Yani bu kadar yıkanıyorlar da neden arınmıyorlar?
Dannnnnnnnnnnnnnnnnn!


Biz tabi şok olduk ama bir yandan genetik olduğunu, onların gerçekten tenlerinin renginin böyle olduğunu anlatıyoruz. Derken zenci adam lokmasını ağzına atmak için ağzını açtığında bizim arkadaş, hayretle,

Arkadaş: "Aaaaaa zencilerin tükürüğü de beyazmış!" dedi ve biz artık sustuk.....

Ayrıca Michael Jackson'ın "This is it" filmine gidene kadar Michael Jackson'ı da tanımıyordu..


Babam da ona "sen Alaska'da mı yaşıyorsun" diye takılır ve arkadaşın adı o günden sonra Alaskalı olarak kalır.

Eveeeet şimdi bu anlattıklarıma inanmayabilirsiniz ama bu kişi gerçekten var. Benim arkadaşım. Ve biz onu böyle çok seviyoruz!

48 yorum:

  1. bu komşu kızı serüvenlerini yazı dizisi haline getirsen çok okunanlar listesine birinci sıradan dalış yaparsın derim ben miaa..

    ve unutmadan..dannnnnn.. :)

    YanıtlaSil
  2. var böyle saf insanlar da neden bizi bulur ben onu anlamamak.

    YanıtlaSil
  3. komşu kızı kadar saf biri yoktur hee :D:D güldüm valla. Ama o arkadaşta safmışş yarabbii :D Bunlar sarışın mı miaa :) Bu kadar saf insanlar olmaz derdim ama varmışş :D:D sana iyi eğlenceler canım.

    YanıtlaSil
  4. heralde böyle bi insanla tanışsam beşinci ağız açışta kafayı yerdim. zencilerin tükürüğü beyazmış!!
    onların kanı da kırmızı biliyo mu? :D

    YanıtlaSil
  5. Puhahah çok güldüm mia yaa :D Bende istiyorum o arkadaştan bi tane.Baksana neşe kaynağı :D

    YanıtlaSil
  6. Blogumda ödülün var!Bakarsın artık..:)

    YanıtlaSil
  7. bende çoosevdim daha tanımadan insan gülmekten yerlere yatar sürekli ya =)))

    YanıtlaSil
  8. Aman allahm. Gerçekten Alaskalı! :D

    YanıtlaSil
  9. Anlattıklarına harfi harfine inanıyorum bebeğim, bende böylelerine çok rastladım, bunlar saf değil direk insanüstü bir türler, ne olduklarını çözmüş değilim hala...

    YanıtlaSil
  10. Ay Miaaa:) Sen bunlara gülmeden durup bi de açıklama mı yapıyorsun:)Şunlardan birini yaşasam gülme krizine girerim o an:D

    YanıtlaSil
  11. ayyy ben çok güldüm yaaa. çok iyi insanlar genelde böyle saf olurlar zaten. ama komşu kızının 20boşu da harcanmamalı bence yazının bombası yine o :)))

    YanıtlaSil
  12. ben de sevdim mi arkadaşını :)
    ne güzel ya durmadna komik şeyler yaşama ihtimalin var:)

    YanıtlaSil
  13. mementı mori, yorumun çok hoşuma gitti :)

    8ex-en8, ben de.

    muyurtcum, ikisi de esmer:)

    Laura, haha :D senin yorum benim yazı kadar komik! ;)

    hayalci, aynen neşe kaynağılar cidden..:)

    Nikitacım çok teşekkürler! bkz: mutlu Mia!

    zey0zeycim, sürekli gülmekten ve dumur olmaktan yerlere yatıyordum:)

    YanıtlaSil
  14. leon, sürekli böyle eğlenceli değil hayatım ama onlar renk katıyorlar sağolsunlar:P

    YanıtlaSil
  15. akvaryumda mı büyüdü acaba lan!

    YanıtlaSil
  16. Bu kafayla hala yaşıyosa o arkadaş hakkaten allahın bir mucizesi bu "Konuşan Kütük" :)))

    YanıtlaSil
  17. Acayip zevk duyarak okuyorum senin bu komşu kızı serisini ve de diğer arkadaş da süpermiş..Cidden bunları bir toparlayıp çizgi roman falan yapalım..:)

    YanıtlaSil
  18. Bu arada ödülün var şekerim bende :)

    YanıtlaSil
  19. Off be :D Yani güldüm ama çok acı cidden. Yan yana durmak ilginç olmuştur onunla :D

    YanıtlaSil
  20. Hakikaten nesli tükenmemesi gereken bir insanmış :) Çok güldüm ama ya, başkası söylese inanmazdım, Mia sözü olduğu için inanıyorum :) Özellikle şu zenci muhabbetine..

    Bir de blogumda bir adet ödül seni beklemekte :)

    YanıtlaSil
  21. bazı anlarda insanın kafası duruyor.
    ramazanda iftara gittik iskender siparişi verdik. adam iskenderleri getirdi. arkadaş adam dönüp "abi ekmek?" diye sordu.

    bilmeyenler için, iskenderde etin altında pide vardır ve bu çocukla ortaokuldan beri her iftarda iskender yemeye gideriz.

    çok garip gelmemeli bu olaylar

    YanıtlaSil
  22. Mia ya nerden buluyor bunlar seni :))

    YanıtlaSil
  23. Ahahah! Yazıyı okurken moralimin bozukluğunu bile unuttum nan! Şunları bana da gönderiversene arada hayrına... :D

    YanıtlaSil
  24. Gerçekten Allah sana seçerek yolluyor Mia. Böyle insanları seviyorum ya. Dizi tadında hayat baksana. "Zencilerin tükürüğü de beyazmış." :)
    Benim de bu tarz anlatacağım bir kişi var aslında ama bir düşünmem lazım anlatmalımıyım diye. :D

    YanıtlaSil
  25. Frenchimm bizim büyüdüğümüz yerde büyümediği belli ama nerde büyüdü bilmiyorum.

    cemo, :D (koptum!)

    Nikitacım çok sağol ya bak gaza geldim:P

    hayalci, çok teşekkür ederim! utanıyorum yahu..

    Mtv. Natural,çok ilginçti ama alıştım artık:)

    YanıtlaSil
  26. schrödinger'in kedisi, Mia sözü olduğu için inanman beni ayrıca bir gururlandırdı..:) ödül içinse çoook teşekkür ederim!

    Mr. Hayd, senin de etrafında ki insanlar "saf"mış :)

    francescaacım bir bilsem! :)

    MeLLycim hep moralini düzeltir ins yazılarım:)

    MKumsal, anlat yahu isim vermeden :)

    YanıtlaSil
  27. Vayyy! Mia sen sabırlı bir insansın. Senin yerinde ben olsam arkama bakmadan kaçardım. Ben saf insanlara tahammül edemiyorum yea!

    YanıtlaSil
  28. hahah koptum ya :D ben bu kadar şok a dayanamazdım herald e:D

    YanıtlaSil
  29. Muhteşem bir insan olmakla birlikte, sabır isteyen bir insan olup, çantasında her daim iğne iplik bulundurduğunu da öğrendiğimde niyeyse çok şaşırmıştım Mia'mm! :D "Dannnnn!!!"larını yerim senin!!

    YanıtlaSil
  30. senin bu komşu kızları korku filmlerindeki tuhaf küçük kızları hatırlattı bana, başka dünyadan mı gelmiş bunlar be!:S tırsınç

    YanıtlaSil
  31. yalniz itiraf ediyorum ki ben zencilerle kaldim. banyo kuveti surekli simsiyah olurdu. surekli domestosla ovalardim. senin arkadasin tepkisine hak verdim. :) ahaha

    bise rica etsem? :)) yazi tipini biraz buyutebilir misin?

    YanıtlaSil
  32. Şiv'a, yorumundan farkettim sabırlı olmadığını :)

    Hayal Meyal, ben nasıl dayanmışım kendime şaşırıyorum:)

    Feli'mmm! ehe utandım yahuu ben de seni yerimm..

    Milagrocum, bence başka dünyadan gelmişş olmalılar:)

    TasO, çok şaşırdım ya nasıl küvet simsiyah oluyordu.. :D
    Ve yazı tipimde sorun var ben düzeltiyorum sonra bozuluyor.. ancak bu kadar.. :(

    YanıtlaSil
  33. Ya ben bilgisayardan okumuyorum. Telefondan falan okuyorum. O kadar küçük gözüküyor ki ekrani burnuma kadar yaklaştırmak gerekiyor. Bi hallediver şunu. :) hadi he hacı. Nolursun. :P

    YanıtlaSil
  34. ayyyy inanmıyorum yaaa hey allamm nasıl bi insan bu yaaaa koparttın beni yine ya valla:)

    YanıtlaSil
  35. TasO, telefondan blogumu okuduğuna nasıl memnun oldum anlatamam!! :)

    tinker, :) işte böyleee.. anlatıp szi de güldürüyorum :P

    YanıtlaSil
  36. Ya inan sana özel bise değil. :) tüm bloglari telefondan okuyorum. Buyut yazı tipini nolursun. :)

    YanıtlaSil
  37. SABIRlı bir insansınız siz o zaman :)

    YanıtlaSil
  38. ahahaha saf ama çok tatlı biri olmalı :)

    YanıtlaSil
  39. michael'i alaska'da olsa bile tanırdı, bu kız aydan gelmiş galibaaa DANNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
    hahahahhaah çok sevdim ben bu dannnları:)

    YanıtlaSil
  40. Blogunu yeni keşfettim ve çok beğendim, benim bloguma da beklerim...

    http://aycatugce-tuna.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  41. süpermiş bu komuşu kızı her eve lazım :D
    dannnnn :)

    YanıtlaSil
  42. dannn ki ne dannn :D böyle arkadaş sevilmez mi yahu :D

    YanıtlaSil
  43. ben bu kızı tanımak istiyorum gerçekten istiyorum süper!
    1. ve son şok koparttı beni bu nasıl birşey gereçekten gerçek mi :)

    YanıtlaSil
  44. *ssdesignbutik, inan burda yazılan her şey gerçek! :) -inanması zor olsa da- :)

    YanıtlaSil
  45. Herkesin böyle arkadaşı olsa hayat daha güzel olmaz mı?

    YanıtlaSil