Bu blog Mia Wallace'ın içini dökmesi, yazıp kurtulması, anlatıp rahatlaması ve anılarını paylaşması içindir.

Komşu Kızı vol 1

Bizim bir kapı komşumuz vardı. Onun da bir kızı vardı. Benden bayaa bir küçüktü, abla derdi düşünün. Ödevlerini hep ben yapardım. Çünkü hiçbir ödevi yapamicak kadar saftı. (orda kinaye var)
Okuma yazmayı bile 2. sınıfta zorla öğrenmişti. O kadar saftı ki..
Anlatmaya kelimeler yetmez. Athena dedik aklıma geldi. Bir kaç örnekle açıklicam.

1. şok:

Bir gün bakkaldan eve geliyorum. Apartmanda karşılaştık. Bu şarkı söylüyor..

komşu kızı: panik yapma yapma, panik yapma, panik yapmasana banaa..
Mia: o panik değil trip yapma olucak
komşı kızı: ama biz de öyle çalıyor..
Dannnnnnn!


2. şok:

Bir gün bizden ansiklopedi istedi. "G" harfini.
Ben de verdim. 5 dakika sonra kapı çaldı..

komşu kızı: ama ben "G" harifini istemiştim.. :Ş
Mia: e ben de G harfini verdim zaten
komşu kızı: ama burda "F-H" yazıyor..
Dannnnnnnnn!

Hani G harfi için f - h aralığı diyor. O arada G harfi de var ama bizim akıllı kız onu akıl edip bakamıyor. Belki baksa bile görmüyor. Orda G harfi yazmadığından onu anlamıyor..


3. şok:

Kapı komşusu olmanın bütün özelliklerini taşırlardı. Tuzsa tuz, şekerse şeker.. Ama hiç şunların istendiğini duymuş muydunuz?

komşu kızı: fazlalık kola kapağınız var mı?
Mia: .......................
komşu kızı: fazlalık makarnanız var mı? gibi...
Höhhhhh..


4. şok:

4. sınıfa geldiğinde okulda ingilizce dersi almaya başlamıştı. Ve daha ilk günden ingilizceyi öğrendiğini iddia ederdi. Biz de çalan bütün yabancı şarkılara ağzını oynatarak eşlik ederdi.
Bizden yabancı şarkı kasetleri ister, evde de aynen ağzını oynatarak söylemeye devam ederdi. Annesi de "kızım ingilizceyi biliyor" derdi...

Neyse başka bir şok ise 2 yıl boyunca "he" ve "she"yi öğrenememesi.
Hala da karıştırıyordur hangisi kız hangisi erkek diye bence..

Ve bir de biz taşınacağımız zaman ağlamıştı. Ağlarken söylediği cümle ise şuydu;
"artık kim benim ödevlerimi yapıcakk.. :'( " Hey yarabbimmm..


Elbette bu da yazının şarkısı..

52 yorum:

  1. O kız bayaa bir akıllıymış..Senin de baş belan olmuş,ne kötü.Hep öyle olur zaten.Benim karşı komsum (tasınmadan önce) amcam olduğu için aynı durum kuzenler arasında geçiyordu bizde..:))

    YanıtlaSil
  2. Tanrım çok safmış gerçekten deeee... Kinayeee :D

    YanıtlaSil
  3. Daha bugün bende annemlerle bizim eski karşı komşumuzun kızından bahsediyorduk. Adı İrem'di. Kız resmen bana aşıktı. Annesi yemeğini bensiz yediremezdi, bensiz uyutamazdı. Resmen binada bizim kapının önündeki merdivene otururdu biz de ona yemek yedirirdik.
    Bilirim bu gıcık komşu kızlarını. :D

    YanıtlaSil
  4. Ay çok güldüm Mia. Allah iyiliğini versin seni hep güldürsün güldürsün güldürsün hep gül ama gülmekten çatlama emi :D

    YanıtlaSil
  5. hahahahhahahaha

    fazla kola kapağı ve g!
    bitirdi beni facebooktan bul ve bana linkini gönder miacım lütfeeeen! taşındığınız ev boşsa ve hala ordalarda ben o eve talibim bi de

    YanıtlaSil
  6. Şarkılar genelde herkesin evinde farklı çalar zaten.

    YanıtlaSil
  7. Bu 'komşu kızları' hakikaten boğazı kesilesi ve Müge Anlı'ya haber olası yaratıklardır ki bide bunların seninle yaşıt olan ve oyun oynamak zorunda kaldığın boyları var onlar daha beter:D

    YanıtlaSil
  8. Bizden fazladan telefon ve fazladan varsa 10 tl isteyen komşularımız vardı bi ara Mia:)

    seninkide iyiymiş..

    YanıtlaSil
  9. süpermiş mia
    ama en çok evet o zaman kasetler vardı açıklamana güldüm
    o kadar yaşlanmadık be miacım dimi :):)

    YanıtlaSil
  10. eğlenceli bi çocukluk yaşatmış sana:)) teşekkür etmelisin:P

    YanıtlaSil
  11. bu da benim arkadaş;

    sms atıyor, "acil beni ara". arıyorum. "baba işin yoksa msn' e gelsene yaa"

    YanıtlaSil
  12. Senin şu çocukluk anıların beni koparıyor komşu kızının 3. şoku bomba ya fazlalık... :D:D

    YanıtlaSil
  13. Bu kızı derhal bizim apartmana istiyorum!

    YanıtlaSil
  14. Beyin bedava :))) Harbiden saf ötesiymiş yahu

    YanıtlaSil
  15. en son "DANNNNNNNNNNNNNNN" da bitirmişsin aslında DAAAAAAANNNNNNNNN . :)

    YanıtlaSil
  16. annemmmm içim kıyıldı len, tam dayaklıkmış, aklı başına gelirdi belkim püahahaha

    YanıtlaSil
  17. valla iyi sabır varmış mia sende :D döverdim ben bu komşu kızını :D:D hee buarada mimledim seni haberin olsun :)güzell bir hafta diliyorum sana canım :)

    YanıtlaSil
  18. Bizde öyle çalıyor olayına koptum ben ya (:

    Kız bence sadece salak değil uyanıkmışta, baksana ödevleri kim yapacak diye ağlamış giderken (:

    YanıtlaSil
  19. Girl with the red balloon, Amin :)

    Rory, bi de bana sor :)

    Frenchimmm, biz taşındık ama yıllar sonra tekrar oraya gittiğim de kapılarını çaldım. Okulu bıakmış kocasını bekleyen bir hanım olmuştu kendisi.

    Fareli Köyün Kavalcıları, bak sen ne kadar değişik bakmışsın olaya..

    pip'po, yok allahtan oyun oynamayı sevmiyordu :)

    YanıtlaSil
  20. Nisa, o acayipmmiş ya telefon ne :)

    leon, yorumunla öyle rencide oldum ki hemen kaldıracağım o parantez içini ordan..:)

    Gabriel, ediyorum burdan kendisine daannn kadar büyük bir teşekkür:)

    Mr. Hayd, :D gülmekten kendimi toparlayamıyorum

    Marlacımm bence de o bomba :D

    Tuğçe Bektaş, ben sıkılıyordum ama böyle anlatınca eğlenceli gibi gözüktü yo yoooo aldanmayın :)

    cemo, gerekeni yapmış neden öyle diyorsun :P

    Rögar, di mi :)

    Judycimm, işte elimi kaldıramadım :P

    muyurtcumm gördüm mimi sağol bebek;)

    cipsiii daha neler vardı neler :) ama uyanık olma konusuna katılıyorum!

    YanıtlaSil
  21. skeçlere ilham, evlere şenlikmiş :))

    YanıtlaSil
  22. Kıhhhhh fazlalık kola kapağıda neyin nesiymiş öle:D:D

    YanıtlaSil
  23. şarkı acayip uymuş :) koparttın yine miacım :)

    YanıtlaSil
  24. he ve she yi ben de geçen yıl öğrendim :((

    bahsettiğin komşu kızı ben olabiliirim, ama emin değilim :Pp

    YanıtlaSil
  25. herkes gibi kola kapağına takıldım, aydınlat bizi Mia :D

    YanıtlaSil
  26. komşu kızımıza bunu uygun gördüm http://i45.tinypic.com/2qlvght.jpg

    YanıtlaSil
  27. Eyvah eyvah! Böyle bir nesil geliyor demek arkamızdan. Genelleme yapmak kötü oldu tabii ama korkutucu.):

    YanıtlaSil
  28. Haha o anneden sonra kızın öyle olması normal bence :) Şuan nasıldır acaba merak ettim :)

    YanıtlaSil
  29. Zennubecim aynen:)

    LieLLa, ben de şok olmuştum yahu:)

    Unicorn, şarkıyı komşu kızı söylüyordu daha iyi olamazdı bu yazıya:)

    Hayat Erkeği, ben de emin değilim bak şimdi :P

    küfkedisi, vallahi ben de aydınlanamadım ki o konuda. Bizde de yoktu "fazlalık" kola kapağı, verememiştim de o yüzden :)

    Larien, :D

    Şiv'a, kesinlikle korkutucu ama sanmıyorum bizim komşu kızı bir tane bir eşi yok bence:P

    francesca, okulu bırakmış evdeymiş.. yani başka bir bilgim yok :)

    YanıtlaSil
  30. bu kadarına...
    pes doğrusu:)

    YanıtlaSil
  31. F-H yazıyor:D Üniversitedeyken ilk sene yurtta kaldım bu kadar olmasa da saf bir kız vardı (sonuçta üniversite kazanmış arada fark var:)Bi arkadaşın odasında toplanmışız bu geldi elinde 1.5 litrelik su şişesiyle.Pek fazla su içmediği için doldurmuş 1.5 litrelik şişeyi yanında gezdiriyor aklına geldikçe dikiyor kafaya:) Arkadaşın biri de fazla su içmek gerizekalılık yapıyor geçen tv de izledim doktor anlattı deyince inandı bu da biz gülme krizlerinde tabi:D

    YanıtlaSil
  32. Komşu kızı? Bizde çok vardı komşu kızları, ama yaşıt gibiydik. :) Böyle ebleh komşular olmadı yani, yada olduysa da benim yaşım da ufaktı çözümleyemedim...

    Biz masa altlarında evcilik oynayarak ve çokça öpüşerek geçirdik çocukluğumuzu. :)

    Yaş 8:
    - Ya merıba. Fazla kola kapağı var mııı?
    - Kola kapağı? Hmm, olacaktı, tabii... Gelsene içeri, evde kimse yok. :) Kola?

    Hehaheaha! :))

    YanıtlaSil
  33. offf koptummm :))) ansiklopedi yıktı geçirdi beni :))))

    YanıtlaSil
  34. şaka değil di mi bu =))))
    bende buna "komşı kızı: ama biz de öyle çalıyor.. Dannnnnnn!" yarıldım =)))) ama bak görürsün o kız gider ona tapım tapım tapan bir dediğini iki etmeyen götünü bile paralarla silen bi adamla evlenir. allah aptal talihi versin hepimize =)

    YanıtlaSil
  35. CEPAYNASI, aynen:)

    inanırsakolurbence, seninki de fenaymış yahuu :)

    Kırmızı Adam, bak sen en iyisini yapmışsın o zamanlar :D

    Mysterycimm komediydi ya anlatmakla bitmez:)

    zey0zeycimm şaka değil gerçeğin ta kendisi! :)

    YanıtlaSil
  36. sevimli bir kızmış.kola kapağı beni de güldürdü...

    YanıtlaSil
  37. Miacım sana blog ödülü yolladım benim sayfadan bakarsın :) sevgiler

    YanıtlaSil
  38. güldüm, eğlendim ama biraz hayal kırıklığı da var. komşu kızı başlığını görünce aklıma ilk sarışın, yüzü ve fiziği çok güzel biri geldi. amerikan sinemasının bünyede bıraktığı etki işte.

    YanıtlaSil
  39. deme öle kız :) o tipler olmasa biz neleri yazıcaz buralara :D
    eğlenceli bi tipmiş ama bak tanımak isterdim :P garip insanları seviyorum ve onları korumaya çalışıyorum :)))

    YanıtlaSil
  40. her eve böyle bir komşu lazım dicem ama aman uzak olsun. :D

    YanıtlaSil
  41. heyyy harika bişiymişşş buu hahahha ne saf :))

    YanıtlaSil
  42. keşke öyle bi komşu kızı'm olsa(!)..her gün gülmekten on takla atardım herhalde..

    (ben olsam gırtlaklardım dkjfnsçkdfn)

    YanıtlaSil
  43. Ne komşu kızıymış ama!?! Bayıldım! :D :D

    YanıtlaSil
  44. Mia kuzum,ben aylardır seni takip ettiğimi zannedip seni nerden takip ediyomuşum aceba :D Blogspot sapıtıyo arada.
    Biliyorum saçma bi yorum oldu.
    Ama olsun.
    En iyisi seni adam gibi takip edeyim.

    Komşu kızına da bittim yani :D

    YanıtlaSil
  45. Miamm Bebeğim Yavrumm Blog Ödülünü Verecektım Bir İki Arkadaş Sana Verdiği İçin Tekrar Vermek İstemedim Gülüm Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  46. Blogumda ödülün var:)bi bak istersen..

    Sevgilerle,
    Rory.

    YanıtlaSil
  47. ayyyy koptum sanki:)hey allahım ya...

    YanıtlaSil
  48. böyle komşum olsa napardım bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  49. *ssdesignbutik, valla yapılıcak tek şey anlatmak! :)

    YanıtlaSil
  50. Oya, kola kapağı beni o zaman duruma uğratmıştı ama artık beni de güldürüyor:)

    Unicorn, gördüm fazlasıyla utandım zaten..

    YanıtlaSil