Bu blog Mia Wallace'ın içini dökmesi, yazıp kurtulması, anlatıp rahatlaması ve anılarını paylaşması içindir.

Komşu Kızı vol 3

Bkz. Komşu Kızı ve Komşu Kızı vol 2

Arada bir, blog arkadaşlarım "vol 3" yazmalısın diyorlardı, benim de hep aklımdaydı ve dün sıcağı sıcağına dannlık bir olay olunca yazmaya karar verdim.

Komşu Kızı vol 2 adlı yazımda hatırlarsanız "Arkadaş"ımdan örnekler vermiştim. Ve onun hikayeleriyle devam ediyorum.

...devamı, 4. şok:

Dün ablam, rüzgar, ben, arkadaşım ve arkadaşımın ablası birlikte oturuyoruz, sohbet ediyoruz.
Arkadaşım sevgilisiyle kavga etmiş. Biz de teselli ediyoruz. Çocuk mesajları bir güzel uzun uzun yazıp yolluyor, bizim kız sadece bizden yardım istiyor "ne yazıcammm yaa" diye.
En son dayanamadım ben de güzel uzun bir mesaj yazıp, Arkadaşımın telefonuna yolladım.
Ve dedim ki;

Mia: Bu mesajı aynen ona yolla.
Arkadaşım: Peki şimdi burda, gelen kutusunda mesajın yukarısında Mia yazıyorya,
İlet diyince Mia yazısı çıkmicak di mi?
Dannnnnnnnnnnnn!

Panikliyor bir de çocuğa benim attığım mesajı yollayınca Mia yazıcak diye.. cık cık.

5. şok:

Ablam, ben ve arkadaşım Türkan Şoray ve Kadir İnanır'ın muhteşem filmi Karagözlüm'ü izliyoruz. Filmde de şöyle bir sahne var.
Türkan Şoray'ın bestesi çok beğeniliyor ve Amerika'ya davet ediliyor. Ama meşhur bestecisi olmadan gidemicek. Türkan, Kadir İnanır'ın sağkolu Müjdat Gezen'e ağlıyor, dert yanıyor,

"nasıl gidicem besteci olmadan Amerika'ya" diye..
Kendisini sadece Amerika'ya gitmek için kullandığını düşünen Kadir İnanır ise nefret ve sinirle Müjdat Gezen'e diyor ki;

Kadir İnanır: Hanfendiye Amerika pasaportu olmadığımı öğreticem!
(ve yine her zaman ki gibi düz mantıkla düşünen arkadaş diyor ki..)
Arkadaş: Nasıl yani?? Pasaportu yok diye mi gidemiyor?!
Dannnnnnnnnnnnn!

6. şok:

Arkadaş 2 sene önce, dershaneye gidiyor. Derslerden Tarih. Konu ise Haçlı Seferleri.
Ama bizim kız lise boyunca dersleri artık nasıl bir önyargıyla dinlediyse o yaşına kadar Haçlıları Müslüman sanıyor! Ve bir de bunu derste söylüyor..
Osmanlı'yla Haçlı savaşlarını dinlerken hayrete düşen Arkadaş;


Arkadaş: Ama hocammmm, nasıl olur..? Neden neden Haçlılarla savaşıyoruz kiii?
Öğretmen: Nasıl neden?
Arkadaş: E haçlılarda müslüman. (ya bırakhh ya)
Öğretmen: (şok olmuş bir şekilde) Müslüman?!
Sınıftakiler: kih kih kıhh ohaa yuhhh... (ve türevleri)
Arkadaş: (bi de bari mantığını açıklama di mi? ama duramıyor ve)
Hocam ben hani Hacca gitmekten Haçlılar diye düşünmüştüm..
Dannnnnnnnnnnnnnnnn!

7. şok:

Ablam, arkadaş ben bu sefer de şu çok sevimli penguenlerin dans ettiği Neşeli Ayaklar animasyon filmini izliyoruz. Bizim penguenler biraz bir dans edicek gibi olsa, Arkadaş aşırı derece hayretle şaşırıp "nasıl olur yaaa" diyor.
Ve en son bombayı patlatıyor.

Arkadaş: Yaa kızlar süperrr penguenler nasıl böyle rol yapmışlar yaa!
Ablam, ben: Hı..?
Arkadaş: Çok güzel rol yapmışlar diyorum, hani nasıl eğitmişler yaa..
(bir de konuşurken aklına geliyor saçmaladığı ama hala inatla o penguenlerin gerçek olduğunu sanıp)
Arkadaş: Hayır o değil de nasıl konuşuyorlar? Şey mi dublaj mı yapmışlar nasıl olmuş.. :S?
Ablam, ben: Onlar gerçek değil.. Animasyon bu.
Arkadaş: Nasıl yani?! Bu penguenler gerçek penguenler değil mi??
Dannnnnnnnnnnnnnn!

Hayır bir an "Neden penguenler ingilizce konuşuyor da türkçe konuşmuyor?" diye sorucak diye de korkmadım değil.
***

Son olarak bir Bayram anısı.
Dün kapı çaldı. Biri kız, biri erkek 2 tane sevimli çocuk bana son derece tatlı, sevimli gülüşleriyle,
"İyi Bayramlaaaaarrrrr:)" dediler.
Ben de onlar kadar sevimli olmaya çalışıp,
"Size de İyi Bayramlaaarr:)" dedim ve şekerliği uzattım.
Şekerleri gören çocuklar biraz burun kıvırıp birer tane şeker aldılar. Ben de,
"aa alın bir kaç tane daha" diyince, birbirlerine bakıp,
"ehhh alalım bariiiii" dediler. Memnuniyetsizce şekerleri aldılar.
Kapıyı kapattım, ve delikten izledim.

Duvara yaslanmış, bizim kapı komşunun kapısına bakarak dediler ki;
"Belki burda çikolata vardır."

Bu da benden. Dinleyin.

55 yorum:

  1. hahhaha penguen diye bi hayvan yok aslında deseydiniz :D

    YanıtlaSil
  2. Hacca gitmekten haçlılar yazık yaa:D

    YanıtlaSil
  3. Haçlı muhabbetine öldüm gülmekten :)))

    YanıtlaSil
  4. ahahahah
    ve bu kızın sevgilisi var!
    erkekler bu tip kızlardan hoşlanıyor di mi bana doğruları söyleyin artık:(

    YanıtlaSil
  5. penguenler :D ayy mia ya sıkıcı bir bayram gününde gülmekten öldürdün beni :D

    YanıtlaSil
  6. hahahaXDsüper olmuş bu yazı yaa nsl güldüm bilemessin.şuan bir kafedeyim ve karsımda bir adam oturuyor bu yazıyı okurken okdar güldüm ki adam ne olduğunu anlamadı ve yerini değiştirdi bence benm deli olduğmu sandı:)
    haçlı olayı zaten süpermiş yeaa:)
    valla bu olayları sen böyle burda bitirme dannnnlık ne kadar olay varsa yaz miacıımm:)

    YanıtlaSil
  7. hahaha :D
    Yine güldürdün beni Mia :D
    Haçlı olayına ve Penguenlere çok güldüm diyebilirim.

    YanıtlaSil
  8. süper yazmışssın gercekten yeaa nasıl güldüm bilemessin:)

    YanıtlaSil
  9. Miraycım, o da olabilirdi:D

    inanırsakolurbence, evet maalesef.. :)

    Sam Andrews, ölünmicek gibi değil:)

    Frenchimmm, ve bu kızdan dün sevgilisi ayrıldı ama hiçbir zaman boş kalmadı:)
    doğruları söylüyorum, evet!

    patates soyacağı, sevindim :)

    durucum, cafede benşm yazımı okumana sevindim.
    Sen öncekileri de oku bak onlarda süper:) link verdim yazının başında;)

    Kolalı Jelibon, valla gülinmicek gibi değil:)

    YanıtlaSil
  10. ay yok artık :D iyi gene sen sabırla cevap verebilmişsin :D

    YanıtlaSil
  11. penguene ve haçlıya bayıldımmm:D

    YanıtlaSil
  12. ya mia arkadaşın bence sizi kekliyor.yok bu kadar olamaz yani.düşüncesi de muhtemelen hayat zaten sıkıcı,herkes ciddi ben biraz saf takliti yapayım da gülelim eğlenelim.yoksa yani mahş denir .D ama çoooooooook tatlı geldi bana demeden geçemedim :D

    YanıtlaSil
  13. @french ya böyle bi kızdan bi insan neden hoşlanmasın ki.çık her gün fıkra gibi olay yaşa gül gül öl daha ne olsun :P ahahaha

    YanıtlaSil
  14. Bence arkadaşında sıkıntılar var akıl sağlığı konusunda. Bi doktora görünsün bence. Bana ciddi geldi okuyunca. Çünkü bu yaşta birisi o tarz şeyler yapmaz. Hadi 1 olur, 2 olur da bu ne abi!

    YanıtlaSil
  15. ahaha mia sen bu 'arkadaş'ı hiç kaybetme, moralin bozuldukça git yanına, kesin bikaç posta gülersin , neşen yerine gelir :D:D

    YanıtlaSil
  16. Ahahahahahahahah!!!! Ehuehueuehuehh!!! asdasdsdfhjashgjk!!! Favorim Hacı seferleri :D :D

    Bide şekeri kimse sevmiyo artık hakkaten, ben olsağğm ben de çikolata isterim yaniiğğ! :D

    YanıtlaSil
  17. Mellycimm, doğru bir favori tercihi:)

    YanıtlaSil
  18. Ya bu kız beni öldürücek en çok penguen olayında batmış :D

    YanıtlaSil
  19. komşu kızı tam mağmalık :)
    ama çocuklarla ilgili bayram anına bayıldım. valla bende öle memnuniyetsiz tipler yakaladımki hem zile bir hışımla basarr hemde alsammı almasammı diye düşünür meğer çikolata bekliyorlarmış he :)

    YanıtlaSil
  20. Ahh be şöyle bi komşu kızı burada da olsa gülmekten yarılsam :)))

    YanıtlaSil
  21. Marlacım, beni de öldürücek :)

    dedimdi, ahhh :)

    cecilia, artık çikolata bulundurucaz valla yapıcak bir şey yok:)

    cemo, kader kısmet:D

    YanıtlaSil
  22. Of Mia bu kız herkese lazım ya :)) Birkaç gün bir arada geçer, ne kolestrol kalır ne tansiyon :p

    YanıtlaSil
  23. ya penguenlere bunu yapmış olamaaaz =) yok artııkkk =)))

    YanıtlaSil
  24. zey0zey, ama ama ama penguenlere bunu yaptı:D

    YanıtlaSil
  25. O ARKADAŞIN GERÇEK Dİ Mİ..

    ya yapma allah aşkına.. şaka di mi..

    devamını bekliyorum ne diyim Mia.. şoklardayım hâlâ :)

    YanıtlaSil
  26. Fıkralara konu olan insanların hayal ürünü olmadığını bize hatırlatan bu güzel yazı dizisi için teşekkürler Mia :)

    YanıtlaSil
  27. kesinlikle çok orijinal bir insan :D

    YanıtlaSil
  28. hmm demek haçlıları hacılardan yola çıkarak müslüman sanıyormuş... bu benzetme büyük bir zekanın ürünü ama başka türlüsü olmaz:)

    YanıtlaSil
  29. ya çok alemsin sen.hem güldürüyosun hem düşündürüyosun:)son bölüme çok güldüm çoçuklar şekere kanaat etmiyolar demekki:)illaki çikolata olacak haha.

    YanıtlaSil
  30. yok yok harbi şaka falan olmalı bu arkadaş :SS ahaha haçlı seferlerine bittim :))

    YanıtlaSil
  31. gürültü, kesinlikle çok orjinal bir cevap :)

    irma, kesinlikşe! :D

    Moda Gezgini, artık öyle valla şekere burun kıvırıyorlar eyvah eyvah :)

    Zennubecim, şaka gibi di mi :D

    YanıtlaSil
  32. ahaha bu arkadaşı gözlerinden öpüyorum :D

    YanıtlaSil
  33. offf hepsine öldüm yaa :D

    YanıtlaSil
  34. Miaa bugün bizim de kapıya gelen çocuklar şeker istedikten sonra(kurban bayramında niye şeker almaya geldiklerini anlamadım ya neyse) su alabilir miyiz dediler. Susamışlar sdflşksaflşk

    Ben de! Ben de! dedikten sonra çocuklar, annemin cevap:

    Şeker veririm ama su vermem.

    Ahaha şeker susatmış napsınlar :P

    Bu arada penguenler :D Röööh diyerek okudum :D

    YanıtlaSil
  35. HI! I love Mia!
    my name's martina and I'd like you visit my blog!and if you like it...follow me!I wait you and your tips...kiss kiss ^^

    YanıtlaSil
  36. hmm bu arkadaş hayatı çok yanlış anlamış ya :D

    YanıtlaSil
  37. iyi dayanıosun Mia. ben olsam katlanamam bunlara :D

    YanıtlaSil
  38. Biz ters o düz galiba. Of çok güldürdün beni Mia :D Yani bu yazının daha 4ü, 5i, 6sı... ohoo uzasın gitsin bu yaaa :)

    YanıtlaSil
  39. Ay Miacım; annemle Beyazı izliyorduk, ünüversite yarışmasında birinciye laptop verdiler ya, annem :"ayy Mia varya laptop almak istiyorsu keşke yarışmaya gitseymiş" dedi.koptum. :D O kadar hayatımızdasın yani :D

    YanıtlaSil
  40. Mrv. Natural, yaaa canım çok sevindim bu yorumuna!
    Annene selamlarımı ilet ve inanmicaksın annenle seni gördümm :)

    YanıtlaSil
  41. Penguenlere ve Haçlılara resmen koptum şu an. Hala gülüyorum.
    asdsdasd :D

    YanıtlaSil
  42. Okuyunca Allahım sana geliyorum diyesim geldi valla.

    YanıtlaSil
  43. yaaaaa bu kız tam olarak dizilerdeki sarışınlara benziyooo ! :)))

    YanıtlaSil
  44. yine çok güldüm yaaa nası bi kız bu böyle :)))) sağlığı yerinde di mi ailesi emin mi bu konuda

    YanıtlaSil
  45. Mysterycim yerim seni yorumlaırnı özlemişim! :) sağlığı yerinde işte olduğu kadar:D

    YanıtlaSil
  46. Off yıkıldım gülmekten be Mia'm, nasıl bir komşu kızıdır bu :D

    YanıtlaSil
  47. LilJa Saagacımm, işte öyle bir komşu kızı :D

    YanıtlaSil
  48. yazık lan acıdım kıza :D sadkjasjldşas.

    YanıtlaSil
  49. Hacli seferi cok iyimis ya :DDDD cok guldum :DDD

    YanıtlaSil