Bu blog Mia Wallace'ın içini dökmesi, yazıp kurtulması, anlatıp rahatlaması ve anılarını paylaşması içindir.

Yılbaşı Kutlaması

Ben dün ne yaptım? İlk defa yeni yılı dışarda kutladım! Nasıl mı oldu? Buyrun..

Her sene evde gece saat 12 olduğunda Victoria Secret defilesini açıp kendime işkence yapıyordum. Hayır bir yandan cerezleri götürüyorum, bir yandan "ahh şunlara bak ya insan değillerr offf" diye sinir olup söyleniyordum.

Yine aynı sahneyi yaşicaktık. Yine babam bol bol cerez ve meyve alıcaktı (genelde hepsi portakal)
Sonra akşam yemeği olarak tavuk-pilav-salata yicektik. Sonra babam tv kanallarını gezip müzik açıcaktı. Birazcık içip bütün şarkılara bağırarak eşlik edicekti. Biz de ona bakıp gülücektik. Sonra tombala oynicaktık. Sonra saat 12 olduğunda ben Adriana Lima'yı izleyip sinir olucaktım falan filan..

Bu plan nasıl mı bozuldu?
Erkek kardeşim arkadaşlarıyla dışarı çıkıcak, plan yapmışlar. Ablam da çalışıyor o gün evde olamicak. Sadece annem, babam, ben. Evde. Yılbaşı. Televizyon. Portakal. Adriana....

Derken babam birden anneme;
"Hadi gel bu sene de dışarda kutlayalım? Şöylee baş başa.."

Tabi duygusallıktan yoksun olan annem;
"Mia'da gelirse olur gidelim, dışarda kutlarız." Sonra bana dönerek;

"Hıı ne dersin gidelim mi? Sen istersen gidelimm?" dedi.

Ben de hemen "olur gidelim" dedim tabi ki.

Sonra babam güzel bir yerde yer ayırtmış. Böyle canlı müzik, mezeler, içkiler.. Tek sorun anne ve babanın yanında çakırkeyf olmaktı. Yani tek kaygım buydu geceyle ilgili.
Ama meğer hiç rahatsız olmama gerek yokmuş.. Çünkü babam hemencecik kendinden geçtiği için gözü beni görmedi bile.

Neyse hazırlandık, süslendik. Her şey beklediğimden daha güzel gidiyordu. Eğleniyorduk. Evet yani bildiğin böyle arkadaşlarımla çıkmış kadar eğleniyordum. Babam çok eğleniyordu.
Niyeyse babam eğlenirken ben duygusallaşıp üzülüyordum. Sonra annemin uzun zaman sonra babama öyle baktığını gördüm. Gözünde farklı bir şey vardı. İyiydi.
Sonra babam da anneme baktı en önemlisi annem bakışlarını kaçırmadı. Bakıştılar, sonra birbirlerine bakıp gülümsediler..

Babamla annem dans etti. Uzun uzunn.. Bol bol fotoğraflarını çektim. Sonra ben de babamla dans ettim. Ama bence gecenin bombası..

Babam o kadar içti ki, apaçi müziği çıktı şu hani "dındın dın, dırırı dındın dın.." hah işte onda babam kalktı böyle gençlerin arasında kendi halinde dans etti.
Hayır iyi ki ampül falan çevirmeye kalkmadı, o kolları birbiri içinden geçirmedi iyi ki :p
***

Dün "seneye görüşürüz" esprisini yine duydum yine duydum ve sanırım her sene duyucam..

(Dinle hatta İzle)

33 yorum:

  1. ahahaah :D şu apaçi müziği anlatış şekline bayıldım yanlız :D eheeh
    mutlu seneler o halde :P

    YanıtlaSil
  2. james mayer, beğenmene sevindim! :)
    Mutlu seneler sana da ;)

    YanıtlaSil
  3. apaçi müziği vakası sende de mi var mia :D geçen eve gelmiştim bizimkiler tv den açmış salonda dans ediyorlardı :D ben tabi donuk bakışlar :D

    YanıtlaSil
  4. Ha ha baban ve apaçi müziği, sevindim yeni yıla güzel girmene.

    YanıtlaSil
  5. Mutlu yıllar Miaa! Böyle yüzün gülerek girmişsin, umarım bütün yılın gülümseyerek geçer. Babana sevgiler, saygılar bu arada. :)

    YanıtlaSil
  6. çizer, ya bu ebeveynlere ne oluyor anlamadım gitti :P haha donuk bakış, anlayabiliyorum! :D

    cipsi, teşekkür ederim canım umarım sen de güzel girmişsindir ;)

    MKumsal, umarım canımm! Umarım senin de bütün yılın gülerek geçerr, selamını da söylerim :p

    YanıtlaSil
  7. galiba bu yılbaşında senn yerini ben aldım ve viktoria secret ı izledm :D kesinlkle işkenceydi :/ senn adına sevindim mia

    YanıtlaSil
  8. MonaLisa, off işkence evett!! :)
    teşekkür ederim ayrıca ve mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  9. ben bu sene abartmadım. zaten 6 aydır her günü yeni yıl gibi yaşadım. bir şişe viski açtım, victoria secret'in tekrarından sonra da yattım uyudum.

    YanıtlaSil
  10. iyi yıllar, ben senin yerine izledim adrina bacıyı, yine çok gıcıklardı, başında biraz adonisli adamlar çıktı ona bayram ettim :)

    YanıtlaSil
  11. yeni yıla victoria's secret izleyip evrene küfrederek giren kız rolü bu sene benimdi galiba :)
    çok eğlenmişsin, tüm yılın böyle eğlenceli geçsin!

    YanıtlaSil
  12. senin son anda kurtulduğuna, ben de ilk defa bu yıl maruz kaldım;televizyon, portakal, adrina :) nefret ettim, bu nasıl vücut arkadaş diye :)

    YanıtlaSil
  13. İşte ben dışarıda geçirsem de içip içip sarhoş olsam da bağırsam da tepinsem de mutlu olamıyorum yılbaşlarında.
    O yüzden kendimi kandırmayayım adriana izleyeyim dedim.
    İzledim acı çektim falan filan .d

    YanıtlaSil
  14. off ne güzel ya, keşke bizimkilerde böyle bişey yapsa, hadi dışarda kutlayalım, hadi şunu yapalım dese. off
    neyse
    güzel geçmiş işte. sevindim :))
    o işkencenin yanında herşey güzel olur zaten :))

    YanıtlaSil
  15. Miam! Lanet ossun o gacılara zaten! Hele Adriana Lima, allam parçapinçik edesm var:P

    Ayrıca ailenle olan diyaloguna bayıldım. Öldüm. Özendim. Kıskandım. :/

    YanıtlaSil
  16. harika olmuş harika! çok sevindim Miacım. 2011 hep böyle keyifli geçsin inşallah.

    YanıtlaSil
  17. Negzel girmişsin yıl başına..:)
    Bütün senen böyle geçsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  18. adriana lime için liellayla aynı fikirdeyim..

    ben yılbaşına ders çalışarak girdim.. gözkörollsun o test kitaplarının :)

    YanıtlaSil
  19. Mia'm!
    Eğlenmene,mutlu olmana çok sevindim.

    YanıtlaSil
  20. seneye de meleklerle beraber olmak dileğiyle

    YanıtlaSil
  21. Ahahah, baban süpermiş Miacan!

    Bu arada ne çok oldu senle görüşmeyeli yaa, en son geçen sene görüşmüştük demi? :p :D

    YanıtlaSil
  22. Ama öyle deme, annelerin "annelik içgüdüsü" her şeyi bastırır, onlar eğlenirken senin evde oturmanı gönlü elvermemiştir :)) Ben de ilk defa onlardan ayrı girdim yeni yıla, hem mutlu hem hüzünlüydüm ya; çok garip bir his. Uyuyarak girmeye alışmıştım halbuki :))

    YanıtlaSil
  23. doğruyu söylemek gerekirse sana attığım yorumların altta kalmasını hiç sevmiyorum atasın bile gelmiyo çoğu zaman ama bu post onlardan biri değil.

    Bunun için babanın apaçi dansı yapması hani benim de kalbim var videom vardı ya benim blogum da her şeyi unuturum bunu unutmam diyodu elemanın biri diğerine bence sen de bunu unutmazsın hatta bunu tehtid ögesi olarak çok güzel kullanabilirsin. Bir diğeri tabi ki aşık olman hadi sen aşıksın anlıyorum seviniyorsun da ben senin için niye seviniyorum manyak mıyım :D Ondan sonra benim annemle babam da ayrı olmasaydı da bizim de böyle bi ekşınımız olsaydı =p bu arada çerez iyidir. =)

    YanıtlaSil
  24. İyi geçmiş yılbaşı gecen demekki bu sene senin açından iyi geçicek sevindim :)

    YanıtlaSil
  25. :)güzel bir yılbaşı kutlaması olmuş sende çok şeker anlatmışsın nice mutlu yıllara mia

    YanıtlaSil
  26. francescaa, aslında doğru, belki de annelik içgüdüsüdür:)
    ya evet ben de onlardan ayrı olsam hem mutlu hem hüzünlü olurdum seni anlayabiliyorum!

    Rory, teşekkürler :)

    Dante, öncelikle neden yorumlar altta kalsa bile ben cevap atıyorum, olsun yaz yani!
    Sonra, evet o bende de kalp var gibi oldu bunu hiç unutmama, ayrıca tehtid ögesi olarak kullanabilmek için videosunu bile çektim. Dünden beri o videoyu izliyorum ve bir ayrıntı yakaladım!

    Videoda genç çocuk babama "hadi elma toplayalım" diyor ve eller yukarda topluyormuş gibi yapıyorlar sonra babam da "hadi şimdi de yiyelim" diyor ve yiyor gibi yapıyorlar..
    (aslında blogda anlatıcaktım ama burdan şimdi yazasım geldi)
    Yani elimde muhteşem bir video var! :D hem formspring sorularını soran sen misin ki? ve de vefalı arkadaş dante.. ben seviniyorum diye sen de seviniyorsun ah ahh:) her ne kadar bana apaçi numarası verip aramıza girsen de :P
    Ondan sonra, benim annemle babam da 1 ay önceye kadar boşanıyorlardı sürekli öyle bir durum var ve belli olmaz belki seneye bizim de böyle bir eşkınımız olmaz. Hem evet çerez iyidir! (Adriana da di mi) :D

    cemo, teşekkür ederim umarım yılbaşı gibi geçer bütün sene!

    Rögar, yorumuna çok sevindim, teşekkürler :)ve nice mutlu yıllara ;)

    YanıtlaSil
  27. Ahahaha :D
    Mia babana koptum ya. Valla iyi cesaret etmiş dans ederek. Valla helal olsun :D
    Annen ve Babanla keyifli vakitler geçirmene sevindm. Umarım her senenin sonunda böyle eğlenirsin.
    Bütün yıl mutlu geçirirsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  28. Zibidi, umarım her sene böyle olur ve senin için de tabi! :)

    YanıtlaSil
  29. Harika bir aileye sahipsin :) İmrendim doğrusu... Tüm yılın böyle neşeli ve güzel geçsin inşallah :) Öpüldün Miacım.:)

    YanıtlaSil
  30. hımmm. bütün yıl telefonda konuşacaksın, mutlu olacaksın, annen baban dans edecekler, sen ayrıca hep çakırkeyf olacaksın demek ki :)

    YanıtlaSil
  31. Tatsız Çilek, inşallah canımm :) Sen de hep güzel bir yıl geçir!

    deepblueeagle, demek ki.. :)
    Bilmiyorum ama gerçekten eğlenmiştim. Ayrıca sana da Mutlu Yıllar! :)

    YanıtlaSil
  32. ry, iyi yapmışsın ya evde olsam muhtemelen ben de öyle yapardım

    Sycorox, öncelikle fotoğraf çok güzel ve çaldım bunu haberin olsun.
    Ve çok gıcıklar gerçekten özellikle Adrianacığımmm!

    yellowsubmarine, umarım senin de yılın çok güzel geçer! pek güzel başlamamış gerçi victoria'yla :p

    white rabbit in the forest, ya sprma yaa işte ben de izlemedim iyi yaptım ohh!

    bendissciim, belki seneye derler üzülme ya olmadı ben derim seneye :p ayrıca teşekkür ederim ve mutlu yıllar :)

    LieLLa,ya o adriana'yı öldürmek istiyorum!


    Judyy! umarım canım senin de hep çok güzel geçsin!

    Mr. E, teşekkür ederim..:) senin de bütün senen güzel geçsin, sunumsuzz falan :p

    mementoo, kızlar ben de sizinle aynı fikirdeyim! :) ahh o ders kitaplarının gözü kör olsun cidden!

    Buq@'m! teşekkür ederim sen de hep mutlu ol.

    ry, haha şimdiden kendini hazırlamışsın sen :)

    MeLLyciim, off evet en son geçen sene görüşmük! (ilk defa bu espriye ciddi anlamda güldüm haha)

    YanıtlaSil