Bu blog Mia Wallace'ın içini dökmesi, yazıp kurtulması, anlatıp rahatlaması ve anılarını paylaşması içindir.

Akustik Popçu

Bu başlıkta bahsettiğim kişi ablamın yeni sevgili adayı. Bakın hala aday diyorum çünkü henüz sevgili olamadılar. Bu akşam buluşucaklar ve ablama göre son buluşmaları olucak. Neyse biraz geçmişe gidelim..

Geçmiş dediğim bundan 6 - 7 ay öncesine. Yazın ablamla birlikte bizim evin yakınındaki canlı müzik çalan yere sürekli giderdik. Canlı müzik dinlerdik, bir kaç bi şey içerdik, eve gelirdik ve çok eğlenirdik. Derken bir gün yeni birisi geldi..

Şu ana kadar dinlediğimiz en güzel canlı müzik programı yapan nam-ı diğer Akustik Popçumuz. Ben ona öyle diyorum çünkü bir insan sadece bir akustik gitarıyla tüm şarkıları çalabilir mi? Gerçekten çok güzel çalıp, çok güzel söylüyor.

Bir de konuşmasında o S harfi olayı var. Hani peltekimsi bir S. Yankılı bir S. Şarkı bitince "Ssssssaluun" diyen bir S.
Tam bir akustik popçu yani.

Sonra ablamla tanıştılar, bir kaç kere dışarda buluştular ve çocuk daha sonra hiç aramadı. Ablamı Sürekli atlattı. Resmen görüşmek istemedi ve ablam bayaa bir aşk acısı çekti. Sonra aylar geçti. Kış geldi. Ablam unuttu. Biz daha onu dinlemeye gidemedik derkenn 1 ay önce akustuk popçumuz ablamı her gün aramaya başladı. Her gün mesaj attı. Ama her gün her gün her gün..

Ablam da onu dinlemeyi özledi, onunla tekrar konuşmak görüşmek istedi.. Ve barıştılar.

Şimdi anlatacağım olay bana çok komik gelen bir olay. Tamam çok güzel gitar çalıp, söylüyorsun. S harflerin de gerçekten tam bir popçu gibi. Şarkı bitince peltek peltek S harflerinle "Sssssaaluuunn" diyorsun ama mesajlara niye yansıtıyorsun? :)

Geçen gün akustuk popçumuz ablamı akşama kadar aramış aramış, ablam bir türlü telefonu açmamış. En son çocuk dayanamamış mesaj atmış. Ve mesaj konusu "neden aramıyorsun?" gibi bir şey olucak ama komik olan, onun yazdığı cümle.

S harfleriyle birlikte akustik popçumuzun attığı mesaj.
Altı üstü bi "neden cevap vermiyorsun?" ya da "neden aradığım da açmıyorsun?" konulu bir mesaj atıcak ama bakın şairane popçumuz ne yazdı..

- Anlamadım ki Sssessizliği..

Tamam sessizlik yazarken S harflerini öyle uzatmamıştı ama eminim söylese öyle söylerdi. O tonlamayla o pelteklikle falan.. Bence çok komik bir mesaj ya! :)
***

Bir de bu aralar şuna taktım. Yeni
Vanish kosla reklamı.. Sorsan "noter huzurunda" adı altında bir reklam. Tamam anladık noter huzunda, tamam anladık lekeleri haklıyorsunuz ama neden adamı;

"- Noter Beyi buraya alalım" diye çağırıyorsunuz..

Noter bey.. Lekeleri haklamak.. Of off.
***

Son olarak sinirimi bozan bir konu.
Leonardo Di Caprio bu sene de Oscar'a nasıl aday olamaz?!
Oscar almadan ölürse ben de ölücem gözüm açık gidicem ya.. Yapmayın, etmeyin.. Bari aday olsun.. Bak çok sinirlendim yine. O kadar da
Inception dediniz. Nerde?

33 yorum:

  1. yok ya sen abartmış da gülmüşsün mia, s harfileri ve sssesizliği tamam da. neden açmıyorsundan daha insani bi msj bence :)

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle haklısın ya. o kadar leonardo için çocuklukdan çıktığını kanıtladığı film falan dediler nerde o zaman nerde takdiriniz?

    YanıtlaSil
  3. Miray, ama ama "anlamadım ki sessizliği".. ya bence çok komik! :D

    YanıtlaSil
  4. bendissciim, aynen yahu. Kabul etsinler artık adam muhteşem rol yapıyor!

    YanıtlaSil
  5. Sanat adamıymış yahu, litfin ama :)

    YanıtlaSil
  6. yok artık Leo'yu aday göstermemişler mi hadi inceptiona neyse dicem de peki ya shutter island bu da mı gol değil

    YanıtlaSil
  7. leonardo'yu geçtim, christopher nolan en iyi yönetmen dalında bile aday değil ! aaaaghhh !!

    -

    mesaj bombaymış ama hakkaten :p :D

    YanıtlaSil
  8. AHAHAHAH okudum merakla, koptum sonunda:))) bi insanın telaffuzu peltek olur da yazısı da peltek olur mu ?? oluyormuş meğersem:))))

    YanıtlaSil
  9. Hihih :))
    Notercim gel burayaa..

    Ah ah şimdi birlikte olSssalar ne şarkılar yazar o akuSsstik popçu ablana :))

    YanıtlaSil
  10. Dante, aynen yahu! en iyi erkek oyuncu dalında aday değil inanabiliyor musun?!

    beisa, bu seneki oscar adaylarını kınıyoruum!

    Juddyciim, yahu her şeyi peltek bırak sen onu çok fena yani :)

    YanıtlaSil
  11. francesca, haha çok güzel yorum! :) Ssssoorma yaa :P

    YanıtlaSil
  12. Ben ablanın yerinde olsam son buluşmayı bile düşünmezdim. O kadar telefonu açmadıktan sonra buluşmamalılar bence...

    Ben de Leonardo'ya çok üzülüyorum ya.. Sıkıysa Yakala'dan sonra hayata bakış açım değişmişti...

    YanıtlaSil
  13. ahahah çocuğun ruhunda var demek ki napsın yazık.. ayrıca ergen aşkı leonardo olan bi insan olarak söylüyorum ki alsın artık şu oscarı yaa senelerce uğraştırdı durdu nedir yani alttarafı bi heykel verin nolcak off

    YanıtlaSil
  14. bence elinizdekinin kıymetini bilin. ya klasik gitardan elektro sesi çıkaran biriyle sevgili olsanız http://www.youtube.com/watch?v=GkdmZ8LDQAU

    YanıtlaSil
  15. görünce çaldıra koptum ben yaa, benim odun ne yazardı diye düşündüm yazıyı okurken, kesin şöle yazardı, "ara" :D kısa ve net :)

    YanıtlaSil
  16. Çok keyifli bir yazıydı. Yüzümde tebessüm yarattığın için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  17. ay umarım ablan mutlu olabilir bu çocukla :) ve mesajı benim de komiğime gitti :)))

    YanıtlaSil
  18. Nunuş, haha aynen ya "alt taraf bi heykel" :D

    ry, kendimi kontrol edemiyorum :D

    ribellecim,benimki odu değil de o an öyle dedi işte :)

    Dilara AKSOY, sevindim :)

    grwb, Sssseeeen de harikasın! :)

    Loana, sanmıyorum canım ama gelişmeleri anlatırım:)

    YanıtlaSil
  19. evet yaa Leonardo da ödüllensin artık,kaç senedir izliyoruz yaşlandı adamcağız olmazki böylee

    YanıtlaSil
  20. rebeltakipte, aynen ya hakedyor bir de

    YanıtlaSil
  21. :)komik :)

    ablanın yolunda gider inşallah bu kez. ablanı seviyoruz. sana da hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  22. deep, ablamın yolunda gitmemiş az önce konuştuk :)

    Ayrıca teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  23. bayıldım bayıldım bayıldım :D

    Nyks

    YanıtlaSil
  24. hemera-nyks, teşekkür ederm Nyks! :)

    YanıtlaSil
  25. seni seviyorum deyişi de bi hoş olurdu akustik popçunun mia ehue :)

    YanıtlaSil
  26. machuuu, evet bak muhteşem olurdu bence! :D

    YanıtlaSil
  27. "görünce çaldır"
    aramayı anlarım da bu çaldırma işi:))))))))))

    YanıtlaSil
  28. heheh cidden komik anlamadımki Ssessizliği :D:D

    bu arada bende leonardo yu kıskanıyorlar
    -
    hemera

    YanıtlaSil
  29. CEPAYNASI, ya çıkıverdi ağzından işte üzerine gitmeyin :P

    Hemera, bence de kıskanıyorlar hııh!

    YanıtlaSil
  30. sevgilimin kontörü bitmesin diye çaldır diyorum ben, yanlış anlaşılmasın-nasıl gözünüde büyüdüm mü?-

    YanıtlaSil
  31. auheauhaeuaheuehuehae anlamadım ki sessizliği mii of neyse ki patronum yoktu da şöçöle güzel bir kahkaha attım ofiste
    Mia :D ya bana öle bi msj gelse saklarım ben onu klasörde açıp açıp gülerim ya allahım hiç katlanamıyorm ben romantik insanlara yaa :D acayip komik geliolar bana
    (dedim ben robinim die :/ )

    YanıtlaSil
  32. Lariencim, bence de yaa ben de gülerim durmadan :D

    ama o efsaneydi yaniii hahaha

    YanıtlaSil