Bu blog Mia Wallace'ın içini dökmesi, yazıp kurtulması, anlatıp rahatlaması ve anılarını paylaşması içindir.

Komşu Kızı vol 4

Bakınız: Komşu Kızı vol 1, vol 2, vol 3

Ne kadardır Komşu Kızı vol 4 yazmak istiyordum ama elimde malzeme yoktu. Taaa ki düne kadar!
O kadar bahsettik, komşu kızının sevgilisini yazdık derken dün akşam Komşu Kızı aradı bize geleceğini söyledi. Ve vol 4 yazısını yazmam için bizde sadece 1 gün kalması yeterli oldu.
***

Nil'in Kelebekleri kitabımı gördü. Nasıl? dedi. Ben de anlattım. Hatta Bir Kadının Saçını Yaşama Hakkı yazısını ona da okuttum ve birden çok heveslendi.
"Ben de alıcam!" dedi.

Yalnız kitap şurda gördüğünüz gibi renk renk. Ben yeşil rengini aldım ama ona istediği rengi alsın diye önceden söyledim. Buyrun.

Mia: Mavisi, yeşili, pembesi, sarısı.. var. Sen istediğini al.
Komşu Kızı: Hangisi daha güzel?
Mia: ... Ne biliyim. Ben yeşilini aldım ama sen hangi rengi seviyorsan onu al.
Komşu Kızı: Ama yeşilinde daha mı güzel yazılar var?

Dannnnnnnnnnnnnn!

Bizim komşu kızı renklere göre içindeki yazıların da başka olduğunu zannetti.. Sonra ben öyle bir bakış atınca sonunda anlayıp şöyle söyledi:

- Ha kitap aynı di miiii? İçi hep aynı ama dışı farklııı? ha okeeeyyyy (sonunda)
***

Ablamla şeyi konuşuyorduk dün. İşte uzaya gönderilen mesajları. Ablam bayaa heyecanlı heyecanlı bir şeyler anlatıyor. Sonra aldı eline kağıt kalem çiziyor. Şu gezegen bu gezegen diye derken komşu kızı "bizim (ablamla benim)" uzaya mesaj gönderdiğimizi zannetti. Evet zannetti bunu..

Komşu Kızı: Nasıl yolladınız? Ne zaman yolladınızz? Yaa bana da söyleyin uzaya nasıl mesaj atılıyoooorr?

Dannnnnnnnnnnnnn!
***

Dün gece bir yandan sohbet ediyoruz bir yandan da Disko Kralını izliyoruz. İşte Feyyaz diye bir çocuk var ya elinde gitarı böyle donuk donuk hareketler, gülmeden konuşmalar, garip danslar falan yapıyor.

Neyse şarkı söylicekti. Söylemeyince Okan Bayülgen araya girdi.

Okan Bagülyen: Feyyaz canlı söylemeyi tercih etmiyor.
(Bu arada feyyaz donuk donuk duruyor. Feyyaz'ın bu sessizliğini gören komşu kızı..)
Komşu Kızı: Hııı cansız söylüyooor.

Dannnnnnnnnnnnn!

Ayrıca ne kadar malumatfuruş sorusu varsa hepsini ciddi ciddi okuyup cevap verdi bir de şıklara sinirlenip;

- Ne kadar saçma şıklar var yaaa ne saçmalıyorlaaar?! cık cık cıkkkk dedi...
***

Bu anlatacağım şey yazın olmuştu..
Bir gün hep birlikte Taksim'e canlı müzik dinlemeye gitmiştik. Bizim komşu kızı her şarkıya eşlik ediyor. Bilmiyor ama sallıyor. Hayır bir de yabancı şarkıları sallaması daha da acı..

Çalan şarkı:
Pretty Woman

Bu şarkının nakarat kısmını düşünün. Hani şurası;
"Prettyyy Womaaann, walking down the street"


Bizim komşu kızı nasıl sallıyor dersiniz?
"Villee Valooooo, walking down the street"

Dannnnnnnnnnnnnnn!

Komşu kızının ablası Ville Valo hayranı ve evde her yerde posterleri var. Evde sürekli bu adamın adı geçiyor, yani bizim kız bu isme aşina.

Ama nasıl nasıl nasıl yaa?!
Orda Pretty Woman derken nasıl aklına Ville Valo diye sallamak gelir. Hala bilmiyorum..
***

Bir de bu kadar olaydan sonra gelmiş ablasının hostes olması üzerine sorulan "iç hat mı dış hat mı?" gibi sorulara sinirlenip;


- Uff bu insanları anlamıyorumm! Hiçbir şey bilmiyorlar ya, hiç-bir-şey! diyor..

Eee napıcaksın. Komşu Kızı.

13 yorum:

  1. ahahhahahaa
    ama bu seefer şaşırarak okumadım aopdıewf

    YanıtlaSil
  2. Jove, ah ahhh artık Komşu Kızına alışmışsınız desene :)

    YanıtlaSil
  3. hahahah :D süper yaaa
    cidden her apartmana böyle bir komşu kızı lazım.. arada farkında olmadan güldürecek filan :D

    Ville Valo da sevilmeli hani o sesle.... :P Gerçi Pretty Woman'dan onu anlayabilmek de bi marifet hani.. Biz istesek yapamayızzzzzzz !

    YanıtlaSil
  4. yaa nette bi video vardı ya "salak yemin ederim gerizekalı bu çocuk" diye:)) senin bu komşu kızı serini okuyunca hep o geliyor aklıma benim:) valla kötü bir insan değilim, tamam kızcağız da çok saf, iyi, cici de benim aklıma yine de geliyor işte:))

    YanıtlaSil
  5. valla ben de şaşırmıyorum artık, kapıyı çalsa hiç görmediğim halde "aaaa komşu kızı!" diyeceğim gibi geliyor. ama ne kadar alışsam da komik kız vesselam :D:D:D

    YanıtlaSil
  6. Miaaaa! Bu şarkida bir sorun var bence. Hatirliyor musun dershanede bir arkadaş vardi very vomin demişti. Hatta hiri vominnn demişti sen "hangi parçaa?" demiştin. Yaa very vomin iştee demişti :) hemen salladiğini duyup üstüne gitmiştin arkadaşin ahahaha.. Yarim saat gülmek istiyorum.

    YanıtlaSil
  7. ha haa okey annem okeyy demek istiyorum kendisine:))

    YanıtlaSil
  8. Kitap mevzusu asıl can alıcı noktaymış ya. Ne yapalım biz insancıklar onun kadar zeki olamıyoruz Mia :))

    YanıtlaSil
  9. ahah bu komşu kızı beni öldürecek '- Ha kitap aynı di miiii? İçi hep aynı ama dışı farklııı? ha okeeeyyyy' Oldu o zaman biz kalkalım :P :D :D

    YanıtlaSil
  10. Şizofrenik Human, evet kesinlikle farkında olmadan güldürüyor! :) ville Valo ise tam bi şoktu!

    negzel, valla bir şey demiyorum gelebilir :)

    mefisto, siz iyice alıştınız komşu kızınaa, hmm vol 4le seriyi bitiyorum :)

    Judycim, "okeeyy" :D

    selen, ehh, bir de anlatmaya çalışınca iyice garip bir durum oluyor :)

    Amane Misa, oldu o zamannn :D
    O değil de daha sen blog açamadan blogspot engellendi yani öyleymiş of :(

    YanıtlaSil
  11. Evet öyleymiş mağduruz da mağduruz!

    YanıtlaSil
  12. Amane Misa, çok mağduruz :(

    YanıtlaSil
  13. Allah saftorik şansı versin diyelim o zaman:D Yazık ya çok tatlı komşu kızı:)

    YanıtlaSil