Bu blog Mia Wallace'ın içini dökmesi, yazıp kurtulması, anlatıp rahatlaması ve anılarını paylaşması içindir.

Komşu Kızı'nın Sevgilisi

Komşu Kızı yazılarımı bu linkten görebilirsiniz:Komşu Kızı vol 3

Şimdi öncelikle komşu kızı için bazıları "gerçek mi?" diye sordu, inanmadı. Ya da sonra inandı. Ama ısrarla hep gerçek olduğunu söyledim. Hatta karşı apartmanımızda oturuyorlar şu an. Sürekli görüşüyoruz. Ama gelin görün ki bu aralar komşu kızımız hiç pot kırmıyor. Ben de bir vol 4'ü henüz yazamadım. Dün bunu ablamla konuşurken birden bir ampül yandı ve ikimiz birden
"Neden eski sevgilisini anlatmıyorsun ki" olduk!

Çünkü hayatımızda böyle yalancı bir insan görmedik ve bu yalanlara ancak Komşu Kızıinanırdı!
Şimdi bu anlatıcaklarıma da inanmayabilirsiniz ama ben bu kişiyle, bu yalancı sevgiliyle aynı masada oturup yemek yedim, düşünün.
***

Komşu kızı o zamanlar polislik sınavlarına hazırlanıyordu ve durmadan chat'e giriyordu. Polis_84 gibi isimli biriyle konuşmaya başladı. Ve saf komşu kızı o nicke sahip birinin gerçekten polis olduğuna inandı. Çocuk da ona polis olduğunu, yeni işe girdiğini, 6 aylık polis olduğunu, ve komiser olduğunu söyledi. 6 ayda komiser olunuyor evet..
Dannnnnnnnnnnnn!

Sonra buluşmaya başladılar ve hemen sevgili oldular. Biz ısrarla o kişinin polis olmadığını, onu kandırdığını söyledik ama bize küstü falan. Neyse bir gün bizi sevgilisiyle tanıştırdı.

Ablam: Sen 6 ayda nasıl komiser oldun?
Yalancı Sevgili: Ya şimdi ablacım bizim görevde fazla kişi yoktu. Benim de amcam komiser. Dağa çıkmak zorunda kaldık. Beni başlarına atadı.
Ablam, ben, herkes: .......... (inanmaz gözlerle)
***

Bir gün komşu kızıyla sevgilisi çok fena kavga ettiler. Ve çocuk aynen şöyle bir mesaj attı.

"Bak komşu kızı, şu an mayının üstündeyim. Ve sana mesaj atıyorum. Hareket etmemem lazım. Seni çok seviyorum ne olur affet"

Mayının üstündeyim..
Dannnnnnnnnnnnnn!

Ve komşu kızına yakışır bir edayla bizim saf kız ağladı.
"Kızlaaaar mayına basmış şu an mayının üstündeymiiiş :(" diye..

Biz bir güzel dalgamızı geçince komşu kızı bu olayın üstünden haftalar geçince dayanamadı sordu. Nasıl anladın mayın olduğunu, nasıl patlamadı falan diye.

Yalancı sevgilinin açıklaması:

"Şimdi sevgilim. Yürüyordum çıkırtt diye bir ses duydum. Öyle kaldım. Hiç hareket etmedim. Sonra bomba imha ekibi geldi. Kurtardılar sevgiliniii"

çıkırt diye bir ses, bomba imha ekibi..
***

Neyse bir gün yalancı sevgili polislik yalanları daha fazla sürdürememiş olucak ki işten atıldığını söyledi. Komşu kızı yine ağladı üzüldü. Meğer dağda bir göreve vermişler bizim sevgili işi kabul etmemiş diye işten atılmış...

Ama komşu kızı artık inanmamaya başladı ve çocuk da buna bir dolu word'de kendi yazdığı şeyleri belge diye gösterip "bak polistim ben gör gör!" diye komşu kızını suçlu hissettirdi.

Neyse sonunda ayrıldılar. Ve yalancı sevgili iş başında. Durmadan mail atıyor beni affet diye ve son nokta.

"Beynimde tümör var. Ben hastayımm.."
Dannnnnnnnnnnnn!

Buna da komşu kızı inanır gibi oldu. Sonra yalancı sevgili baktı ki barışmıyor B planına geçti ki bence en saçması buydu.

Bizim komşu kızını bir gün msn'e "hemsire_esra" diye biri ekledi. Bu yalancı sevgilinin hemşire bir ablası var ve adı esra..

Ve saf komşu kızı gerçekten ablasıyla konuştuğuna inanarak bu sözde ablasıyla tam 1 ayboyunca msn'de konuştu.
***

Baktı ki abla olarak da barıştıramadı ve abartarak şöyle söyledi.

hemsire_esra: Komşu kızı Kaan öldü.
Komşu Kızı: Neee?!
hemsire esra: Bari mezarına git kemikleri sızlamasın bari bunu yaap!
Dannnnnnnnnnnnnn!

Bizim komşu kızı en son dayanamayarak yalancı sevgilisinin evini aradı:

Sevgilinin Babası: Alo?
Komşu Kızı: Kaan'la görüşücektim.
Sevgilinin Babası: Kaan? Bu evde Kaan diye biri yok..
Komşu Kızı: Nasıl olur. Sizin bir oğlunuz yok mu (tarif eder bilgiler verir..)
Sevgilinin Babası: Hee sen Ahmet'i diyorsunn.. (isimleri sallıyorum) Benim bir tane oğlum var onun da adı Ahmet..
Dannnnnnnnnnnnnn!

Komşu Kızı: (tabi şok olur ama çaktırmaz) Neyse işte, oğlunuz bana öldüğünü söylüyor?
Sevgilinin Babası: Yaa o öyledir biraz yalancıdır kızım.. neyse ben onunla konuşurum. (bakın oğlunun yalanına şaşırmıyor)
***

Ve burdan sonrası daha da garip.
Ölen sevgili bunları öğrenip sinirlenir ve hemsire_esra adresinden Komşu Kızını bir güzel azarlar.

hemsire_esra: Sana inanamıyorum beni babama nasıl şikayet edersin!
Dannnnnnnnnnnnnnn!
***

Aradan bir yıl geçer ve ölmeyen sevgili artık kendi adresinden her şeyi itiraf eder. Polis olmadığını. Hemşire Esra'nın ablası değil de kendisi olduğunu.. Hepsini onu çok sevdiği için yaptığınııı..

Şimdi de değişen bir şey yok. Tek değişen şey artık hemsire_esra değil de kendi adresinden bizim Komşu Kızına mailler atması..

" 1 Eylül'de evleniyorum. Düğünüme beklerim Komşu Kızı.. Adres: ....." (hayır bir de düğün salonu adresi veriyor)
Dannnnnnnnnnnn!
***

Sonuç: Tabi ki evlenmedi.

Arada bir soruyorum "bu aralar ne gibi şeyler yapıyor?" diye.
Komşu Kızı'da gülerek anlatıyor "En son evleniyordu" gibi.

Evet böyle bir insan var. Böyle bir manyak var ve biz olmasaydık Komşu Kızı ona hala inanıyor olucaktı. E adı üstünde, Komşu Kızı.

52 yorum:

  1. offf inanırım benimde basımda vardı bundan :D yani komsu kızından :D

    YanıtlaSil
  2. aslında kötülük yapmışsınız ikisine de, birbirlerine çok yakışırlarmış yav:)))

    YanıtlaSil
  3. Haahahah ayy safım, inanırım bkz; http://mayavebaziseyler.blogspot.com/2010/12/bayan-yalan.html

    YanıtlaSil
  4. hahaha çok güldüm yae:d
    hele "şu an mayının üstündeyim" yıktı geçirdi resmen:D bu kadarda olmaz dedirticek cinstenmiş. komşu kızınaysa Allah akıl fikir versin diorum:D

    YanıtlaSil
  5. hahahahaha süpermiş bu komşu kızı :) safım benim :)

    YanıtlaSil
  6. "oğlunuz bana öldüğünü söylüyor?"
    asğdpatrıpoaqerı
    altıma sıçmak uzereyımmm!
    salyalarm akıyo gulmekten asoweuofuıwef

    YanıtlaSil
  7. Beynimde tümor var olayı benim başımdan '' felç kaldım'' olarak geçti. Ama ben başından beri inanmadım. Yalanını ortaya çıkarmak için çalıştığı yeri aradım. Telefona o çıkınca da ağzının payını verdim bi güzel. Malesef böyle yalancı insanlar var gerçekten

    YanıtlaSil
  8. Jove, hahaha :D o zaman sen diğer komşu kızı yazılarını da oku!

    Takıntılı bi ergen, inanmıyorum sen de böyle bir olayı direkt olarak yaşamışsın ama fark sen komşu kızı saf değilsin! ;)

    YanıtlaSil
  9. Özel harekatçıya operasyon yapmışsınız :-|

    YanıtlaSil
  10. hahahaaa :DD
    of of of ölüyorumm :DD
    mayından kurtulması şaheser bir hikaye örneği :DD
    ben sevdim bu komşu kızınıda yalancı sevgilisini de (H) :DD

    YanıtlaSil
  11. inanırım valla. insan yalancı olunca karşısındakini kullanmayı iyi beceriyor. burda okuyup okuyup gülüyorum komşu kızına ama üzülmüyor da değilim hani..

    YanıtlaSil
  12. haha:) inanamiyorum ya.
    ne mallar var :d

    YanıtlaSil
  13. Yuh yani bu kadar abartılı ve saçma yalana nasıl inanıyor bir insan anlam veremiyorum sonra aklıma Aziz Nesin'in maşhur sözü geliyor adam haklı beyler diyorum :D

    YanıtlaSil
  14. Hadi biliyoruz ki komşu kızı saf, hem de öyle böyle değil, ama benim garipsediğim olay "vay be herife bak ne yalancıymış" denmesi. Herif yalancı değil ki bildiğin gerizekalıymış karşısındaki çok saf olunca da sıkmış iyice, hatta şizofrenik bile olabilir anlattığın gibiyse

    YanıtlaSil
  15. kepazeyim, sorma öyle olmuş valla.

    RE-L124c41+, gerçekten kurtuldu işten atıldı falan derken hayatımızdan da çıktı :)

    dedimdi, aslında üzülüyoduk bizde önceden ama artık biz ona öyle alıştık :)

    Rory, şaka gibi ama gerçek :)

    cemo, haha bizim komşu kızı'da yüzde 90'lık gruptan diyorsun yani :)

    Mr.E, bence şizofrenik. Biz öyle diyoruz hatta. Yani normal değil de garip olan bu çocuğun komşu kızı'nı bulması.
    İkisi birbirini bulmuştu yani

    YanıtlaSil
  16. Mayının üstündeyim kısmında bir kahkaha attım ki sorma. Nasıl bir hayal gücüdür bu (:

    YanıtlaSil
  17. "Komşu Kızı Serisi" diye bir kitap çıkarmalısın Mia..Süper birşey bu,gerçek mi gerçek mi..! :D:D
    Ödül için çok teşekkür ederim bu arada..:)

    YanıtlaSil
  18. gerizekalı komşu kızı olarak değiştirsene adını kızın:DD

    YanıtlaSil
  19. K.C.S, mayın cidden enteresandı yani sanırım komşu kızı'nın bunu garipsemiceni anlamıştıı ahah :D

    Nikita, tamamen gerçek.
    Ama bu ara komşu kızı durgun. Yazıcak bir şeyler bulamıyorum. Her gün onunla zaman çıkarsam kitap çıkarabilirim belki :D

    negzel, ya çocukluk arkadaşım ve çok iyi bir insan o yüzden ona öyle diyemem ama saf sonuçta yazıyorum ben de :D

    YanıtlaSil
  20. ehehhehe güldüm çoook çünkü benimde bu kadar olmasada saf bir komşu kızım vardı,uğraşması eğlenceli oluyor=))

    YanıtlaSil
  21. CMOS, eğlenceli bilemem de değişik oluyor ya da insanlar güleceği an tutmasını öğreniyorlar mecburen :)

    YanıtlaSil
  22. benim de bi arkadaşım vardı, sevgilisi türkiyede olmasına rağmen yurtdışındayım diye kızı 2 yıl işletti. olay ortaya çıkınca kızla barışmak için yine binbir türlü yalan söyledi. tabi yalancının mumu davası sonrası :D

    ciddi bi hastalık bence bu, o yüzden dikkat etmek lazım. bildiğimiz mitomani.

    aman kimseye denk gelmesin böylesi :)) komşu kızından çok bu ilgimi çekti :)

    YanıtlaSil
  23. -19 yasında 4 yıllık işletme bölümü okuduğunu söyleyen duydum;

    -Kıbrıs harekatı sırasında paşa ona 100 adam bul öncü birlik siz olun demiş ve öncü birliği mahalleden 100 kişi toplayıp oluşturduğunu söyleyen de var(er-paşa ile muhatap oluyo)

    -Mayının üstünde ilk iş olarak sevgilisine mesaj atan da varmış demek ki :))

    YanıtlaSil
  24. jakoobi, ya benim de bir arkadaşımı sevgilisi yurtdışınına girrdim diye kandırdı ama o arkadaşım komu kızı kadar değildi ve inanmamıştı haliyle :)

    Off bence de hastalık ve hepimizden uzak olsun :)

    hitman-3, haha seninkilerde iyiymiş yahu inanmıyorum ne güzel yalan söylüyorlar korktum bak :)

    YanıtlaSil
  25. Mia bu tipler nasıl seni buluyor hep ya :)) En azından Kaanahmet numarasını verip kaçmamış :))

    YanıtlaSil
  26. francescaaam sorma! :) etkili iletişim sıfır onlarda :P bak adam uçakta şansını denemişti :D

    YanıtlaSil
  27. ay çüş ya :D :D kopuyorum bu seride :D

    YanıtlaSil
  28. xavinin görümcesi, ben de :D

    YanıtlaSil
  29. sizin komşu kızının fanı olucam! hehehe
    yalancı sevgili de tam adamını bulmuş yani saf komşu kızı dışında kimse inanmazdı ona :))

    YanıtlaSil
  30. ah canım komşu kızı hiç kıyamam:)))
    lkfjghjuokfmşlakn :))

    YanıtlaSil
  31. ooffff koptum yaaaa yeminle sesli sesli koptum :))) bu komşu kızı beni yedi bitirdi ahahahha

    YanıtlaSil
  32. ohaa :D:D böyle tiplerde hep seni buluyor :D
    -
    hemera

    YanıtlaSil
  33. yuh ya bu kadar da olmaz dedirtiyor insana :D yarıldımm :D :D

    YanıtlaSil
  34. komşu kızının da sinema filmi yapılsın lütfeeeen =) Çok değişik iki insan karşılaşınca böyle oluyor demek ki =)

    YanıtlaSil
  35. Marslı Bi Kız, kesinlikle başka kimse ona inanmazdı ayrıca diğer komşu kızıları da oku:)

    İrma, hahaha :D

    Mysterycimm, beni de yedi bitirdi dün bir ka tane pot kırdı vol 4 geliyooorr :)

    hemera, bilmem :D

    Amane Misa, işte oluyor durduramıyoruz :D

    Mekila, aslında yapılabilir çok da güzel olur dannnnn efektleriyle birlikte :D

    YanıtlaSil
  36. Oha resmen koptum Miacan! Çocuğa mı kopayım, komşu kızına mı bilemedim.. :D

    YanıtlaSil
  37. Ohanes. Hayalgücügenişinsanböyleolurmuş.

    YanıtlaSil
  38. karnima agri girdi gülmekten:D:D
    en cokda babanin ssirmamasiyla cocugun hemsire esradan girip beni nasil sikayet edersin'i bomba!:D
    amaben sasirmiyorum ayni vaka benim de bi arakadsimin basina geldi hatta bi ara yazim ben onu!:D

    YanıtlaSil
  39. MeLLycim, valla ikisine de kop bence :D

    Kıreyzi Girl, Kesinlikle! :D

    ed, aynen ya bir de utanmadan komşu kızını azarlıyor cık cık :D

    YanıtlaSil
  40. film gibii :) ya adama ne demeli, off çok iğrenç :)

    YanıtlaSil
  41. ohaa mia yaa, cidden komşu kızıda harbi değişikmiş azcık :D bence sadece çocuğa değil kendinede gülüyodur heralde şuan :D

    PS: mimlendim bebeğim :)

    YanıtlaSil
  42. yaw komşu kızından çok beni bu polisim diyen yalancı şaşırttı bir insan düzenli bir şekilde bu kadar salakça nasıl yalan söyleyebilir, ruh hastası olmalı gerçekten :S

    YanıtlaSil
  43. CEYAYNASI, kesinlikle şaka gibi :)

    cecilia, bak yeni yazı çıktı :)

    Ribelleciim, yeni komşu kızını oku ve mimi yapıcam! ;)

    Zennubecim, bence kesinlikle ruh hastası. Normal değil..

    YanıtlaSil
  44. Mia derse gideceğim için uyanmama iki saat var ve yazini telefondan okuyorum. Yatağa kafami gömerek güldüm (bu hareketimi bilirsin) off yaa mayin olayini bana ilk anlattiğinda kopmuştum şu an tekrar ayni durumdayim. Yillar sonra duysam yine gülerim. Komşu kizini seviyoruz :)

    YanıtlaSil
  45. Mia ya bu kızı çok kullanırlar umarım kötülerin eline düşmez.

    Yalnız mayını çıkırt sesinden anlıyor bence fare kapanına basmıştır o:D

    Yalancı sevgilinin hayal gücü çok geniş:)

    YanıtlaSil
  46. inanırsakolurbence, çok güldüm yorumuna :) haha bence de hayal gücü "fazla" geniş! bi dur demeli artık :)

    YanıtlaSil
  47. Feli' spam olmuş bu yorumunu şidmi gördüm of :D

    ve o hareketini bilmez miyiiim :)

    YanıtlaSil
  48. "Bak komşu kızı, şu an mayının üstündeyim. Ve sana mesaj atıyorum. Hareket etmemem lazım. Seni çok seviyorum ne olur affet"

    Mayının üstündeyim..
    Dannnnnnnnnnnnnn!

    Ve komşu kızına yakışır bir edayla bizim saf kız ağladı.
    "Kızlaaaar mayına basmış şu an mayının üstündeymiiiş :(" diye..

    yarıldım resmen yerlerdeyim!

    komşu kızı vol 1'den sona kadar çıktı alıp arkadaşlarla okuycaz bunu planladım :D

    YanıtlaSil
  49. bidüşün, hahahaha :D

    vallahi bu yapacağın en iyi şey olur!

    ve inan hepsi ama hepsi gerçek! bu aralar fazla görüşemiyorum komşu kızıyla yeni bir komşu kızı yazısı çıkmadı ama beklemedeyiz :)

    YanıtlaSil
  50. Şaka mı bu?? :D Hayır kız mı cok saf oglan mı anlamadim.Hatta bir ara okurken kendimi bile cok saf gordum.Biri bu olayda saf ama bir turlu cozemedim :D

    YanıtlaSil