Bu blog Mia Wallace'ın içini dökmesi, yazıp kurtulması, anlatıp rahatlaması ve anılarını paylaşması içindir.

Komşu Kızı vol 5

Diğer Komşu Kızı Yazıları: vol 1, vol 2, vol 3, vol 4.

Geçen gün Komşu Kızı bize geldi. Bizde akşam yemeği yiyip onlara kalmaya gittik. Tabii bu arada size anlatılıcaklar şeyler çıktı. Mia çaktırmadan hepsini taslaklara attı.
***

Akşam yemeği yiyoruz. Babam her zaman ki gibi komşu kızına takılıyor. Gülüyoruz sohbet ediyoruz derkeen;

Babam: Ee ablan nerde?
Komşu Kızı: Şeyyy, neydii yaa, bi yere gitmiştii..
Babam: Yine nereye uçtu bizim kız?
Komşu Kızı: Enncii yok yok Loosssss.. uff neydi yaa öyle bi şeydii
Babam: Los Angeles'a mı uçtu?
Komşu Kızı: Hahh evettt Los Angeles'a gitti
Babam: Yine Amerika'da desene
Komşu Kızı: Los Angeles Amerika mı? Bilmiyorum kii.

Dannnnnnnnnnnnnn!

***

Şimdi ben telefonuma şu şiteden tema indirmeye bayılıyorum. Öyle böyle değil yani, her yeni çıkan temayı deniyorum. (en son şu temayı indirdim) Böyle renkli şeylere bayılıyorum. Telefonumu böyle cicili bicili daha çok seviyorum.

O gün komşu kızı'na gittiğimizde de indirdim bir kaç tema. "Ne bu" diye sordu. Ben de anlatıyorum. Bak işte "burda çiçek var, burda böcek var, mesaj atınca şu şekil çıkıyor, biri arayınca şöyle görünüyor, mesaj yazı rengi değişiyor" falan diye derkeeenn;

Komşu Kızı:
Karşındakine mesaj atınca onda da öyle mi görünücek? Dannnnnnnnnnnnnnn!

Bu, Zeki Müren'de bizi görücek mi? gibi bir şey oldu resmen. Off of.
***

Nerdeyse 1 senedir erkek kardeşimin saçlarını ben kesiyorum. Kuaföre yapamadığı nazı bana yapıyor ya, işte "şurası daha uzun, burası şöyle olsun. Arkasını da şöyle yap" gibi susmak bilmiyor. Ben de kafama göre kesip biçiyorum iyi geliyor. Komşu Kızı elimin böyle şeylere yatkın olduğunu biliyor. Hiç kaçırır mı "kaşlarım biraz çıkmış ya azcık düzeltir misin?" dedi.Ve sonraa;

Mia:
Sizin gibi kobaylar yüzünden kuaför olucam yakında eheh (sorsan şaka yapıyorum ama kime şaka yapıyorum? dinle dinle)
Komşu Kızı: Ko Kobaayy? Ne demek istedin sen şimdi? (kötü bi şey dediğimi zannetti)
Mia: Amaan kobay işte ya, şaka yapıyoruum
Komşu Kızı: Tamam da kobay ne demek?

Veee Mia pes eder.. Ciddi ciddi anlatmaya çalışır "denek" der, "hani saçlarınızı kesiyorum, kaşlarını alıyorum hani böyle bilmeden etmeden yaptığım için deneyler yapıyorum sanki üzerinizde, siz de benim kobayım oluyorsunuz gibi. ben de öyle bi şaka yapiyim dedim. kötü bi şey değil yanii.. (off!)" ciddi ciddi söyler bunları. Komşu Kızı hala bön bön bakınca ona şu sayfayı gösterir ve aldığı tepki şu olur;

Komşu Kızı: Bana fare mi demek istedin yaniii? :s

Dannnnnnnnnnnnnnnnn!
***

İşte komşu kızıyla sadece 1 gün geçirdim ve size bunlarla geldim. Bir de şarkı armağan ettim.

35 yorum:

  1. Allah yardım etsin:D

    Ama iyi yönünden bakmak gerekirse senin şu komşu kızı en azından meraklı he bide sorduklarını aklında tutup sonra bi daha sormuyorsa ilerleme kaydedebilir diye umuyorum:D

    YanıtlaSil
  2. haha:)
    allam ya kac yasinda bu kiz:d?

    YanıtlaSil
  3. Allah kolaylık versin. :) Ne diyeyim. :)

    YanıtlaSil
  4. Offf offff, çok güldüm, çok :))))

    YanıtlaSil
  5. bu komşu kızını bir yerlere kapatmalı ve tamamen unutmalı :D bu nasıl kızdır yarabbimm.sende sabrını mı deniyorsun birde kalmışsın onda mia :D

    YanıtlaSil
  6. komşu kızı başlığını görünce nasıl mutlu oldum anlatamam ehehe
    yine ve yine komşu kızı yapmış yapıcağını! :D her macerasında gülmekten karnıma ağrılar giriyo :D

    YanıtlaSil
  7. Puhaha :D Senin şu komşu kızında her eve lazım Mia yaa :D

    YanıtlaSil
  8. Hahaha :D Cidden bu kızı birebir görmek isterdim ! O derece merak ediyorum.. Bir insan bu kadar naif olabilir mi diye düşünmeden edemiyorum.. Ya da bu kadar umursamaz mı demeli ? Cidden araştırma konusu :P

    Cidden kaç yaşında bu hatun ? :D

    YanıtlaSil
  9. moralsizliğime ne kadar iyi geldi. teşekkürler mia:)))

    YanıtlaSil
  10. amak-ı hayal,hahaha "Allah yardım etsin" :D yok yahu tutamıyor..

    Rorycim, 24 yaşında benden 1 yaş büyük :)

    Edebali, sağol :)

    yerdenuzak, ne güzell :)

    YanıtlaSil
  11. Bence bu komşu kızı sana sabırlı olmayı öğretiyor.

    YanıtlaSil
  12. Offff!! :D Sabrını kutluyorum Mia'm! Sabır kazanmışsın kıza karşı :D

    YanıtlaSil
  13. Komşu kızına inanamıyorum yaaa inanamıyorummm :D

    YanıtlaSil
  14. heheh :D süper yaa çok seviyorum senin bu komşu kızı yazılarını :) gerçi hepsini seviyorumda onları ayrı bir heycanla okuyorum :D
    -
    hemera

    YanıtlaSil
  15. hastası olmaya başladım ben bu komşu kızının. hatta "komşu kızı bizi diskoya götür" yazasım geldi bak:)) akıl-fikir!!!

    YanıtlaSil
  16. yeşiL, öyle bir inanamıyorum dedin ki hissettim onu :D

    hemeracım, çok teşekkür ederiiiimm :)

    YanıtlaSil
  17. negzel, haha yaz yaz :D yalnız "disko ne" diye sormasın sakın :P

    YanıtlaSil
  18. ahahaha :) çok eğlenceli be

    ama ne biliyim sinir olmuyor musun? beni geç anladıklarında yada anlamadıklarında ben sinir oluyorum :))

    YanıtlaSil
  19. Lazanyam, ahh ahh bir de bana sor! tabii ki sinir oluyorum ama artık bloga yazacağımı düşünüp not alırken çaktırmadan, geçiyor sinirim ya da bazen kendimi gülmemek için zor tutuyorum kötü oluyor :)

    YanıtlaSil
  20. Çok hoş bu komşu kızı yahu öldüm gülmekten :D
    Allah sabır versin mia'm :))

    YanıtlaSil
  21. ahaha bu komşu kızında bidene de bana lazım mia yau :D stresimi atardım :D

    YanıtlaSil
  22. Faree çokk çirkinmişş yanlız :D

    YanıtlaSil
  23. Sen kıza bin bir hakaret et fare de kobay de sonra gel burda anlat:D Ay bu kız olmasa neye gülcez yaa:D Her cümlesi daaan!:)

    YanıtlaSil
  24. ahahhahahah komşu kızını ben istiyorum.nerde oturuyosanız taşınıp gelebilirim.eve tel açan manyaklardan iyi be.

    YanıtlaSil
  25. Amane Misa, teşekkür ederim misa misa :)

    Ribelleciim, haha bidene de :D yerim sennii!

    melekciiimm vesselamcıım, evet :D

    YanıtlaSil
  26. inanırsakolurbence,napiiim ben de paylaşıyorum sizle dannnn :)

    SerpiL, gel kıız geeel böcüğü de al gel :)

    YanıtlaSil
  27. ehehehe koptum yaaa hele şu -bana fare mi demek istedin?- e :D:D

    YanıtlaSil
  28. girl with the red balloon, di mi orda ben de kopmuştum :D

    YanıtlaSil
  29. yazı dizisi yaaaa bu komşu kızı :)) yıllarca sürer bitmez yani :)))) öldüm yine gülmekten!

    YanıtlaSil
  30. Mysterycim, aynen yaa sürer gider :)

    YanıtlaSil
  31. komşn mu var derdin var bu nedir böyle :|

    YanıtlaSil
  32. Hero of Darkroom, orası öyle ama alıştım aynı zamanda kendisi benim çocukluk arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  33. Bu kız gerçek mi ya Komşu Kızı: Bana fare mi demek istedin yaniii? :s

    :D asdklasjdlşasdkasldjasdasldas mdmasödanskldsa bi saaat güldüm lan. :D

    YanıtlaSil
  34. Sarı vosvos, az önce komşu kızı bizdeydi, gerçek :D

    gülünmicek gibi değil :D

    YanıtlaSil
  35. Sarı vosvos, az önce komşu kızı bizdeydi, gerçek :D

    gülünmicek gibi değil :D

    YanıtlaSil