Bu blog Mia Wallace'ın içini dökmesi, yazıp kurtulması, anlatıp rahatlaması ve anılarını paylaşması içindir.

Komşu Kızı vol 6

Eveeet uzun bir aradan sonra yeni bir komşu kızı yazısıyla karşınızdayım. Aslında spam mesajlardan oluşan bir post yazıcaktım ama dedim ne kadardır Komşu Kızı yazmıyorum.
Notlarıma da baktım, bir post çıkıcak kadar "dannnnnnnn"lık olay var.

Bir de 2 yazı önce söz verip heveslendirmiştim. E bu kadar açıklama yeter, hadi o zaman başlayalım :)
***

Disko Kralı sezona girmeden hemen önce komşu kızı bize kalmaya geldi. Oturduk sohbet ediyoruz, bi şeyler atıştırıyoruz. Bir yandan da televizyon açık Disko Kralına bakıyoruz. O arada programın en sevdiğim bölümü başladı. Medya Arkası! Ama komşu kızı bunu anlamakta biraz zorlandı..

Komşu Kızı: Eeee, bu ne şimdii? Kamera arkası mı?
Mia: Hayır, medya arkası (daha nasıl açıklıcamı düşünürken)
Komşu Kızı: Niye buna medya arkası diyolar? Sonuçta kamera arkası.
Mia: ..... (ve o anda pes ettim)

Dannnnnnnnnnnn!
***

Ablam Çin'den gitmiş filtre kahve makinesi almış ama hemencecik bozuldu. Sonra da sinirlendi söylenmeye başladı..

Ablam:
Çin malı işte! Ancak bu kadar oluur oofffff!
Komşu Kızı: Çin malı değil ya başka bi şey yazıyo (evire çevire yazıya yakından baktı ve aynen telafuz ettiği gibi..) Cihana yazıyoooo..

Dannnnnnnnnnnnnnnn!
***

Geçen gün komşu kızı, ablam, ben E2'de bir program izliyoruz. Bayaa komik, eğlenceli, gülüyoruz ediyoruz. Ama alt yazılar hep eksik. Bazı kelimeleri çevirmiyorlar, cümleleri eksik yazıyorlar derken ablam iyice sinirlendi..

Ablam: Bu ne yaa?! Hiçbi şeyi çevirmiyorlar! İran gibi olduk resmen cık cık cıkk
Komşu Kızı: Nası yaniii? İran mı çeviriyo bu alt yazılarııı?

Dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!
***

Komşu kızı ve ben film izliyoruz. Bir sahnede başrol kızımız erkek oyuncuya sonunda patlıyor ve bağırarak ağzına geleni söylüyor. Aynen şöyle bi replik;

Başrol Kız: "Sen şımarık, egoist, bencil, pislik herifin tekisin!"
Komşu Kızı: Eeeee? Ne oldu şimdi, kötü bi şey mi söylediii? :S

Dannnnnnnnnnnnnnnnn!

***

Son olarak, 1 ay önce falan komşu kızı, komşu kızının ablası, ablam ve ben adalara gittik. Vapura bindik. Komşu kızı denize bakıyor, yanımızdan geçen vapurlara, motorlara bakıyor ve şu saçma cümleler ağzından dökülüveriyor..

Komşu Kızı: Ya ben mesela böyle her şeyin en ilkini merak ederim. İlk kim yapmış, ne zaman yapmış. Mesela ilk gemi Nuh'un gemisi mii? Hani ilk deniz kaptanı, ilk gemisi olan kişi Nuh di miii?

Dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!

***

Tekrar söylüyorum; inanması zor ama bu kişi gerçek ve yarın doğum günü. Bu gece 12 olduğunda hepbirlikte mumları üflücez. Mutlu yıllar dicez.
İyi ki doğdun komşu kızı! :)

Diğer Komşu Kızı yazıları için: Komşu Kızı vol 1, vol 2, vol 3, vol 4, vol 5.

Şaka maka vol 6'yı yazmışızz vayy bee :)

Bu da şarkı.

56 yorum:

  1. yaaa ne zamandır bunu bekliyorum defalarca okumusumdur :D bu kız saka

    YanıtlaSil
  2. youknow, vaoov bir komşu kızı hayranı :) aynen şaka gibi :D

    YanıtlaSil
  3. Kaç yaşında bu kız ya, bu kadar da cahil olunmaz. Nasıl katlanıyosun böyle birine :D

    YanıtlaSil
  4. evlere şenlik bu komşu kızı yaaa ! (:

    YanıtlaSil
  5. aman tanrım! şaka gibi bu kız

    YanıtlaSil
  6. :)))benim annem bir melekteki nalan gibi desene:)))

    YanıtlaSil
  7. asdfgh komşu kızıyla da itinayla görüşüyorsunuz ama :D İyi ki doğmuş, eğlenceli insanlar hep olsun, hep doğsun.

    YanıtlaSil
  8. Süper ya. Koptum yani. Uzun bir aradan sonra tekrar komşu kızı çok iyi olmuş. :D

    YanıtlaSil
  9. Sizin ki Peygamber sabrı olsa gerek. Cidden hayran kaldım.

    YanıtlaSil
  10. fosfor eksikliğinin ve kötü arkadaş çevresinin böyle yan etkileri olabiliyor.

    YanıtlaSil
  11. heheh fazlasıyla komik şu komşu kızı:D
    ama herzaman çekilmez sanki:)

    YanıtlaSil
  12. hani şu ilk deniz kaptanı :D :D
    insanın kafası atık olduğunda muhakka böle bi komşu kızı lazım :D

    YanıtlaSil
  13. hey miaa :) benim de bu kız gibi bilerek yapıp insanların şaşkın ifadesini izleyip koptuğum anlar vardır ama bu biraz fazla kaçmış mallık mertebesine ulaşmış hani :):):):)

    YanıtlaSil
  14. bu insanın gerçek olması insanı çok şaşırtıyor..Biraz yanında bulunmakta zorlanmalar olabilir ama bence şeker bir insandır :D:D
    Tabi sen saha şekersinn :)

    YanıtlaSil
  15. Helll yeaaahhhsss ! diyesim geldi bi an komşu kızı başlığını görünce :D
    Cidden merak ediyorum ben bu hatunu ya , bi foto filan :D

    Onun kötü kelimeleri ne olurdu merak içerisindeyim hani :D

    Bizim yerimize de kutla onun doğumgününüüü :D O olmasa sen nasıl yazacaktın da biz böyle gülecektik :D

    Gece gece çok iyi gitti
    Sağol Miacımmm :-*

    YanıtlaSil
  16. Bu kizi cok merak ediyorum mia:D
    Saka gibi:D

    Fotosunu koysana :O:D

    YanıtlaSil
  17. Mia az önce ablanın küçükken sana ve herkese söylediği şu uzaylı meselesini yazdığın yazıyı okudum..Gece gece bittim tükendim gülmekten..:D hele o öpüşcez kısmında sanırım annemler uyandıı :D:D

    YanıtlaSil
  18. ben bu komşu kızını sewdim yahu..doğuştan komik :D

    YanıtlaSil
  19. Ahaha :D alem bu komşu kızı ya :D :D her eve lazım vallahi :D
    İyi ki doğdun komşu kızııı :)

    YanıtlaSil
  20. ben de komşu kızı yazısı bekliyordum iyi geldi sabah sabah :D komşu kızı iyi ki doğmuş :)

    YanıtlaSil
  21. komşu kızını seviyorum ben yaaa, kanım kaynıyo ona, kıyamam pek saf :D benim yerime de doğum gününü kutlasana onun, öp bi de :D

    YanıtlaSil
  22. Benim arkadaşlarımdan da salağı varmış yani. Allah yardımcın olsun bebeğim.

    YanıtlaSil
  23. RockunzeL, 24 oldu bugün :)

    weba, hem de nasıl :)

    Miyuki, öyle :D

    AskinAy, hah aynen onun gibi! ben Nalan'ı izlerken aklıma komşu kıızı gelir, komşu kızını görünce de o :)

    YanıtlaSil
  24. İsmini Vermek İstemeyen Seyirci, çocukluk arkadaşımız ve de karşı apartman komşumuz nasıl görüşmem :D

    OueenE, huhuu sevindim buna :)

    Fanny Brawne, :) alışitık artık 15 yıl sonra :)

    ry, öyle mi.

    YanıtlaSil
  25. My Story, her zaman çekilmiyor zaten :)

    LoveMeorLeaveMe, haha evet :D

    Erdi Karadeniz, :D
    evet o zaman insana iyi gelebiliyor :D

    wmina, ya bilerek yaptıklarım benim de vardır ama bu biraz garip :)

    YanıtlaSil
  26. EvA, oleeeyy! teşekkür ederim canımm ben daha şekerim eheh :)

    Şizofrenik Human, uu başlık bile nasıl bir etki yaratmış :D
    kendisi gayet tatlı gayet güzel bir kızımız vallahi içindeki bu saflığı hiç çaktırmıyor :)

    teşekkür ederim canım sevindim yorumuna :*

    YanıtlaSil
  27. Rory, uuu artık komşu kızının fptpsu isteniyor iki yorumdur :)

    EvAcım, haahah :D o yazı bi harika yahu! ama hiç izleyicim yokken yazmıştım o yüzden arada kaynamıştı ama tekrar yayınlamayı düşünüyorum :)

    severim deliyi, doğuştan saf :)

    YanıtlaSil
  28. Amane Misa, her eve lazım :)

    onun yerine teşekkür ettim bn de :)

    YeşiL, ne çok bekleyeni varmış ben de bekliyordum bu komşu kızı yazısını vallahi ama biriktirdim olayları geldim anlattım :)

    teşekkür ederimm :)

    YanıtlaSil
  29. Mysterycim, dün hepinizin yerine öptüm komşu kızınıı :)
    teşekkür ederim bitanem :*

    Böceğim! geldin mi blogaa.. gel artık!

    ayrıca teşekkür ederim bebeğim :D

    YanıtlaSil
  30. Mia, komşu kızından iyi dizi senaryosu çıkarmış aslında:) Saf insanlar iyidir, kalpleri temizdir..

    "İyi ki doğdun komşu kızı! diyelim o zaman:)"

    ;-*

    YanıtlaSil
  31. Hahaha! :) Aynı bir sitcom dizisi karakteri gibi. :) Eminim çok eğleniyorsundur onunla birlikteyken. :)

    YanıtlaSil
  32. komşu kızını imza günümüze getir miacım nooooolur:)

    YanıtlaSil
  33. bencede yayınlamalısın harikaydı..ve evet sen çok tatlı ve şeker bir insansın...iltifat olarak alabilirsin ama gerçeğin ta kendisiii :D:D

    YanıtlaSil
  34. bence komşuluğuunu bitirmelisin bununla :)

    kızlığı kalsın sorun yok

    YanıtlaSil
  35. baya bir dannnn'lık olay varmış, ehe tabirine bayıldım mia :))
    ahh yazılarını özellikle komşu kızını özlemişim :))

    favorim filmdeki başrol kızın söylediklerine tepkileri...
    yorum yapamıyorum :)

    YanıtlaSil
  36. valla seviyoz biz bu komşu kızını.
    :)

    YanıtlaSil
  37. Ay ben ilk defa komşu kızı yazısı okudum, diğer volleri de okudum.
    Bende istiyorum bir komşu kızı :D
    Eğlendirdi beni bu yazı
    Teşekkürler Mia :)

    YanıtlaSil
  38. Saflık mı desem aptallık mı desem bilemedim,ama hatun sınırları fena zorlamış :)

    YanıtlaSil
  39. kih kih kih kih :D
    yahu nası bi şey bu ya..
    inanılmaz :))

    YanıtlaSil
  40. oof ooooof oooooof:D yine süper bir post olmuş:)

    YanıtlaSil
  41. öncelikle geç yazdım biraz pardon tatlım, malum sevgilinin yanına gidince yazılmıyo :D ama şuan yorumu atarken bile gülüyorum ciddden
    Eeeee? Ne oldu şimdi, kötü bi şey mi söylediii? :S
    ahaha yarıldım :D ama iyi ki varsın komşu kızı, sen olmasan biz nasıl güleceğğdik :D

    YanıtlaSil
  42. mia çok tanışmak istiyorum o komşu kzıyla:D:D:D ama bide bide bide adını çok seviorum bloğunuda çoks eviyorum okumaktan keyif alıorum öpiyim mi peki? öptüm bide kaçtım=)=)

    YanıtlaSil
  43. Ahahaha çok güldüm miacımm =D Şaka gibi insanlar var gerçekten! Herkesin bir komşu hikayesi vardır herhalde...Onlar heryerdeler :)

    YanıtlaSil
  44. ayl-incim, haklısın. hatta dizi karakteri olarak daha uygun :)

    Edebali, haha daha az önce dizi karakteri dedim al işte :)

    Frenchim, :D
    aklıma komşu kızının 7. basım bir kitap görünce "bunun şimdi 1.sini 2.sini 3.sünü... falan okumak mı lazım" demesi geldi :D

    YanıtlaSil
  45. EvAcım, huhuhuhu mia'nın yüzü kıpkırmızı :*

    bayan mikrop, :)
    size anlatıyorum işte fena mı :P

    bayan hiçkimse, ben de yorumlarını özlemişim :)

    yapıcak bi yorum yok zatn, zor :D

    YanıtlaSil
  46. deep, ben de yazmasını seviyorum :)
    o halde not almaya devam! :)

    Gece Yürüyüşü, aaa süper olmuş o zaman tanışmışsın bizim komşu kızıylaa :)

    n demek canım ben teşekkür ederim eğlenmene sevindim :)

    Missbone, ben de ne desem bilemedim valla :) haklısın ayrıca zorlamaktan hiç vazgeçmiyor :)

    YanıtlaSil
  47. Lô - Lâ, :D

    memento morim, inanılmaz ama gerçek!
    kih kih kih :D

    fran.

    biz de seni :D

    şnanırsakolurbence, oleeeeeeeeey o zaman :)

    YanıtlaSil
  48. ribelleşum, unmarım süper zaman geçirmişsindir sevgilinlee!

    ya o tepkisi beni de şok etmişti ah :D

    Mr.E, aa gördümm teşekkür ederim mim için :)

    coco-jelly, aaa ne tatlı bi yorum buu!! çokk teşekkür ederim! bu aralar pek yazamadım ama şimdi yazıcam bugün, yani umarım ve öptüm ben dee :)

    Senorita, bence de herkesin bir komşu kızı hikayesi vardır herkes anlatsın bloglar şenlensin :)

    YanıtlaSil
  49. off bu kız beni öldürüyor yav :) kötü bişey mi söledi demiş bi de ahahah ama siz bence iyi dayanıyosunuz ben heralde katlanamazdım bu kadar safına :/
    Larien Ancalime

    YanıtlaSil
  50. Zeynep, yaa çocukluk arkadaşı olunc akatlanıyor insan napalım :)

    YanıtlaSil
  51. fenomen olmuş artık bu komşu kızı Mia'm ya^^

    YanıtlaSil