Bu blog Mia Wallace'ın içini dökmesi, yazıp kurtulması, anlatıp rahatlaması ve anılarını paylaşması içindir.

Phuket'ten Kapadokya'ya

Şu son 2 gündür ordan oraya bir koşuşturma. Ne siz sorun ne ben anlatiyim derken anlatıyorum işte :) Ablamın kış izni başladı. Biz de yaz tatilinde denizin tadını tam çıkaramamış iki kız kardeş olarak "tamam" dedik, "Phuket'e gidelim! Orda şu an yaz, denize girelim."

Zaten The Beach filmini izledikten sonra Phuket hayalimdi! Ama sen gel muson yağmurları, bizim planı tamamen değiştir..
***

Dün akşam evde durum değerlendirmesi yapıyoruz. Ne güzel vize istemiyor. Hem denize de girmiş oluruz. Adayı gezeriz değişiklik olur. E pahalı da değilmiş.. gibi bir dolu akıllarda sorular. Böyle düşünüp duruyoruz. Ama babam tam tersi bizi caydırmaya çalışıyor;

Babam: Ne yapıcaksınız şimdi orda iki kız? Bodrum'a gidin havalar daha soğumamış. Teyzen geçen hafta ordaydı mavi tur'a katılmıştı.
Ablam: Evet baba geçen hafta!
Babam: Hmm.. E tamam o zaman Emel'in yanına Kapadokya'ya gidin. Ne güzel gezdirir sizi. Hem balona da binersiniz.
Mia: Kapadokya?

İşte böyle aklımızın köşesinde yer etmişti ama kesinlikle amacımız denize girmekti. Sonra ablamın arkadaşı aradı. Henüz mevsimi tam başlamamış. Arada bir muson yağmurları varmış. Biz de hava durumuna baktık, bir gün iyi bir gün kötü. O riski de alamazdık. Dedik başka kışa kalsın Phucket. Gidelim Kapadokya'yı gezelim.

Gerçi ben 2 sene önce gitmiştim ama ablam merak ediyordu. Ablamla gezmekte ayrı güzel olucak. İşte böyle bir anda tüm plan değişti ve bavuluma koymak için aklımda tasarladığım tüm yazlıklar dolaba tekrar kondu, yerine kışlıklar geldi.
***
"Hem balona da binersiniz." Yahu hem çok pahalıymış hem de yüksekten korkarım sanki. Ama ablam kafasına koydu. Kesin binicez diyor. Hadi hayırlısı. Çok korkarsam yere oturur gözlerimi kapatırım. Balona binen var mı bi söyleyin çok mu korkunç yaaa?
Bkz: Korkak ama istekli Mia
***

İşte böyle. Bir hafta yokum yine. Bugün biletlerimizi aldık. Yarın 17.45 uçağıyla Nevşehir'deyim. Ordan Ürgüp, Kapadokya.. Güzel bi değişiklik olucak, gezicem, eğlenicem ama aklım burda kalıcak. Sevgilimi bol bol özlicem. Bloga yazmak için notlar alıcam, resimler çekicem. Ama en çok sevgilimi özliceem eheh.
***

Bu arada bugün de Korku Evi filmine gittik. Basit, klasik bir senaryo ama Rachel Weisz'in oyunculuğuna bir kez daha hayran oldum!

Yahu bu orta yaş kadın ünlülerimiz çocukları olduktan sonra daha da güzelleşiyorlar. Örnek Rachel Weistz! Ben bu kadını Constantine filminde pek beğenmemiştim. Keanu Reeves'in yanına yakışmamış bu da ne hıh! demiştim. Ama şimdi bayılıyorum!

Diğer bir örnek Jennifer Lopez! Bu kadın ikizleri olduktan sonra, 40'ından sonra güzelleşti. O ne güzellik öyle of of. Gıcık oluyorum vallahi.
***

Neysee, bekleyin beni, 1 hafta sonra tatil yazımla, bol bol manzara fotoğraflarıyla karşınızda olucam!

Bu da şarkı.

47 yorum:

  1. İyi tatiller diliyorum Mia :) Ablanla her yerin Phuket olabileceği inancındayım :D
    Şarkıyı da çok severim :)

    YanıtlaSil
  2. babasının turşucusu eylül, teşekkür ederim :)
    aynen ben de öyle düşünüyorum :D ne güzel ben de çok severim :

    EvAcım, teşekkürler! :)

    YanıtlaSil
  3. güle güle gidin, güle güle gezin, güle güle gelin Mia'cım :)

    YanıtlaSil
  4. yeşiL, teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
  5. yaww ben de şöle phuket efendim bali bali fln tarzı yerlere tatile gitmek istiyorum yahuu :) ama bu sene kafaya koydm yıllık iznimde öyle bi yerlere gidicem :) ama kapadokya da güzel balonu ben de merak ediodum hep yaw bence o kadar korkunç diildir Mia :)
    ayrıca dream house'u sevdim ben yahu doğa üstü bişiler çıkmadı en azından :) rachel weisz'in de ben yıllardır hastasıyım my bluberry nights'ı izledikten sonra bayılmıştım kadına, ayrıca hypatia'nın (ilk kadın filozof) hayatının anlatıldığı agora filminde de kendisini yine takdir etmiştim neyse izlemediysen izle bu iki filmi yine çok konuştum ehühühü :)

    YanıtlaSil
  6. İyi tatiller Mia'mmmm! :) Bol bol eğlen sevgilini özle ama bizi de özle gel! :) Bi gün de phuket'e gidersiniz tiril tiril yazlıklarınızlaa!
    Ne çok filme gidiyosunuz ayrıca özendim ben hiç vakit ayıramıyorum sinemaya falan kırk yılda bir anca:/

    YanıtlaSil
  7. Zeynep'cim, ben de gitmek istiyodum ama bu sene kısmet değilmiş demek :)

    aaa şu ilk filmi hep merak etmiştim ama izlememiştim ama artık izlicem! :)

    sen yeter ki çok konuşş iyi oluyoor :)

    YanıtlaSil
  8. Lunacım, teşekkür ederim öncelikl! :)

    sevgilimi de sizi de özliyip geliceem :)

    ya bakma bizim de böyle bu ara oldu hazır ablam tatildeyken değerlendiriyoruz işte :)

    YanıtlaSil
  9. Kapadokya'ya gidip balona binememiştim.İçimde kaldı:) Gelince korkunç mu güzel mi yazarsın artık :) Son olarak iyi tatiller :)

    YanıtlaSil
  10. Phucket nerde yau ilk defa duydum mia meleğim :)
    Git gez ama bi şartla bol bol foto isterim çünkü bende gitmedim, gitmiş gibi olıyım sen gelnce ona göre :) hem öyle senaryo oluştururum kafamda miamla gitmiştik kapadokyaya diye :):) iyi gezmeler cicişim :*

    YanıtlaSil
  11. kirazlı sakız, benim de geçen sefer içimde kalmıştı :)
    tamam söylerimm eheh malzeme çıkar bana :D teşekkür ederim :)

    Ribellecim, Tayland'ta bebeğim :)

    tamam bol bol foto çekicem söz annaştık :)

    yaa yerim senii ne tatlısın senaryoyu şimdiden kurmuşsun zateen ehe :) teşekkür ederim meleğim:*

    YanıtlaSil
  12. Balonda binmek hem pahalı hem de zahmetliymiş çünkü güneş doğmadan falan arabalarla yola çıkılıyormuş...
    Ben asansöre bile binemiyorum yere çakılma ihtimaline olan korkumdan, balona binmek hayal. Binenleri dinledim, çok güzelmiş yannız birazcık ıkış tıkış olunuyormuş 40 kişi falan balık istifi uçuluyormuş.
    Çok güzel fotolar çek.
    İyi tatiller diliyorum:)

    YanıtlaSil
  13. Oh ne güzel iyi tatiller. Ama mutlaka bin balona içinde kalır sonra :D

    YanıtlaSil
  14. Kapadokya güzeldir, hele bu mevsimde bir başka güzeldir, iyi gezmeler, iyi tatiller ;)

    YanıtlaSil
  15. BAMBİ, teşekkür ederim canım evet umarım mevsimidir :)

    YanıtlaSil
  16. İyi tatiller mia ! (:
    Phuket benim de gitmek istediğim yerler arasında.
    Bakalım kısmet ne zaman. :(

    YanıtlaSil
  17. Ahhh ahh diye bi iç çektim yazını okurken Mia,git bol bol gez bizede anlatki gitmiş kadar olalım,yoksa böyle otur otur nereye kadar :D

    YanıtlaSil
  18. @ miaauuwww iyi tatiller : ))
    keyfini cikartin efems ..

    YanıtlaSil
  19. ii tatiller..

    JLO ile ne alıp veremediğin var onu anlayamadım;DD

    YanıtlaSil
  20. springos, teşekkürler :)

    webacım, teşekkür ederim :) umarım gidersiin!!

    hayalci, yaaaani di mii
    :P

    valla şu ana kadar pek gezemedik ama yarından itibaren tam gaz devam :D

    Lo-La, teşeekkkürleeer :)

    enes, bi alıp veremediğim yok sadece çok güzel onu dedim

    YanıtlaSil
  21. ben de gelicem =) Mia bişi sorcam Phukete gitsen herşey dahil, herşey ama =) ne kadar ödersin 1 haftasına. İyi tatiller bu arada =)

    YanıtlaSil
  22. iyi tatiller Mia,
    ben geçen yıl Kapadokya'da balonu deneyimlemiştim, korkulacak hiç bir şey yok, güneşin doğuşuyla başlayan yolculuğa gökyüzünde şeker tanelerini anımsatan diğer baloncukların büyüsü eşlik ediyor, umarım senin için de eğlenceli olur:)

    YanıtlaSil
  23. aaaa benim için de balona biiin :D

    YanıtlaSil
  24. Kapadokya çok güzel de, tabi Phucket'in yanında sönük kalmış :) İyi gezmeler Miacım, balonda yere oturma da fotoğraf çek, ben de korkumdan hiç balona binemedim de :))

    YanıtlaSil
  25. balona bin, taaa yukarda güzel bir şarap aç, bir yudum benim için al, "ohh" de lütfen:)

    YanıtlaSil
  26. Beni de götürrr buralardan Miaaa!!

    YanıtlaSil
  27. Ben de binmek istiyorumm :(

    Ya şey ya benim için de bin :D

    1 hafta yoksun hee ?!!! ya ama yaa ayıp yaptığın bak tamam gezmek güzeldir iyidir ama yani bi de bizi de düşün yaa :D

    YanıtlaSil
  28. iyi tatilller canım... kapadokya süperdir. sakin ve huzurlu...

    YanıtlaSil
  29. Aslan Rebecca, geel :)
    hmm öncelikle yurtdışında her şey dahil oteller yok ama her şey dahil olmadan da bi kişi 2bin tl tutar ancak sanırım yani daha bile az :)

    ebygale, bu yorumun zaten bana cesaret vedrmişti! ve ben de bindim gerçekten de korkulucak bi şey yokmuş :)

    Mystetycim, bindiiimm hepiniz içiiin ehe :D

    YanıtlaSil
  30. fran'ım, bence de sönük kalmıştı taa ki balona binene ve tayland'taki sel felaketi haberlerini izleyene kadar :)

    yere oturucak yer yoktu sıkış tıkıştı ama olsa da oturmazdım resmen hayran kaldım ve bol bol foto çektim! :)

    üç ünsüz içinde iki ünlü, balona bindiim ve balon sonrası şampanya içtimm :)

    YanıtlaSil
  31. Sarı vosvos, senin için de bindim tatlı şeey :D

    yok yok 1 hafta önce yazmıştım bu yazıyı yani şimdi geldim yarın da yeni yazı yaynlicam merak etmee :p

    Zennube'cimm, teşekkür ederim canımm evet gerçekten çok güzeldii!

    YanıtlaSil
  32. e hadi ama miacımm beklioruz resimleri =))en çok da sabahın 5.de bindiğiniz balon macerası detaylarını =))

    YanıtlaSil
  33. Gecen sene Phuket'e bu mevsimlerde gitmistim. Sansimiza hava cok guzeldi. Simdi o kadar yol gidip de muson yagmurlarina denk gelmek kotu olurdu. Kapadokya'yi secerek iyi yapmissin. Bence gayet hos bir tatil olacak. Simdiden iyi tatiller.

    YanıtlaSil
  34. bu sabah gözümü açtım ve "yaaa mia naapıyo acaba kaç zamandır okumuyorum" diye düşündüm :) iyi gezmeler şekerim ;) dönüşte hikayeleri bekliyorum

    YanıtlaSil
  35. aa gelmemiş hala kapadokyada neler yaptınız çok merak ediyorum! :)

    eh bir de manzara fotoğrafları var ehe

    YanıtlaSil
  36. Lulu'cum, ya haberlerde gördüm de şehir fena haldeymiş fırtına yüzyılın en büyük fırtınasıymış. kapadokya'ya gittim geldim ve harika geçti! :)

    eLmyra'cım, mia geldi ama hala tembellik yazıp yazamadı valla yarına yazıcam :)

    summercım, geldim geldim! bi dolu fotoyla hem de, yarına :)

    YanıtlaSil
  37. O zaman gitmedigin cok iyi olmus, tam isabet! Cunku The Beach filminde gordugun adaya gitmek icin hava durumunu cok onemsiyorlar. Tabi okyanus soz konusu olunca, olsun o kadar diyor insan. Tayland'da gezilecek cok guzel yerler olsa da, o kadar yol gittikten sonra, o kumsallarin hakkini vermek lazim. Galiba biz gecen sene Kasim ayi gibi gitmistik. Muhtemelen o zamanlar yagmurlar bitiyor olabilir. Seneye bakmak lazim:)

    YanıtlaSil
  38. yaz biran önce tatil yazını. bende hiç gitmedim daha önce kapadokya'ya merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  39. Mia balona biner...
    Gerisi yok! :D -şaka.
    Mia, eğlenin işte balona da binersiniz hem. Ben de çok istiyordum Kapadokyaya gitmek ama kısmet. -Beni de alın ühüüeüeauheuh!-

    YanıtlaSil
  40. Lulu, aynen tam isabet oldu valla!aynen valla o kadar yol gittikten sonra denize giremeyip tayland'dansa balona binmek daha güzeldi:) kasım ayında bence de hava harika oluur.

    bi dahaki sefere artık :)

    YanıtlaSil
  41. Krem Karamel, yazımı aslında yazdım bugün ama bu tatsız haberlerden dolayı yayınlamak istemedim..
    yarın yayınlicam yoksa yazı hazır :)

    At Yarışındaki Eşek,
    gerisi yarına :)

    sen de git valla süperdii

    YanıtlaSil
  42. gittinde gelmedin mi neden yazmıosun die diye sorcaktım da krem karamel sormuş aldım cevabımı bekliorum:)

    YanıtlaSil
  43. arya'cım, yazım hazır ama yayınlamak istemiyorum ya gerçi çok ara verdim o yüzden yayinlicam..

    YanıtlaSil
  44. Kapadokya ve Phoket arasındaki farkı en gerçekçi şekliyle ortaya koymuşun. 2 resim arasındaki fark içler acısı:)

    Şimdi diğer yazına uçup tatilin ayrıntılarını öğreniyorum. Şey gibi oldu bu; bir diziyi hafta hafta diil de topluca izlersin ya, o bekleme çilesini çekmezsin. Ben de şimdi o şekilde hiç beklemeden bir sonraki bölüme geçiyorum:D

    YanıtlaSil
  45. particle, yahu ne tatlısın! :)

    evet 2 resim arasındaki fark her şeyi ortaya koyuyor :D

    ne güzel bi hafta sonrayı beklemeden dizinin diğer bölümünü izlemek gibi di mi huhuh :)

    YanıtlaSil
  46. kitana, vallahi öyleydi ama değdii :)

    YanıtlaSil