Bu blog Mia Wallace'ın içini dökmesi, yazıp kurtulması, anlatıp rahatlaması ve anılarını paylaşması içindir.

Romantik Komedi

Bu aralar romantik komedi filmlerine taktım. Hepsine bayılıyorum! Bu filmleri izlemek insana mutluluk veriyor. Fazlasıyla eğlendiriyor.

Ve farkettim ki izlerken bayaa bir havalara giriyorum. Bazen çığlık atıyorum, bazen bağdaş kurarak izliyorum, bazen söyleniyorum, bazı yerleri bi kaç kere sarıp tekrar izliyorum derken film bitince anında telefonuma sarılıyorum.
***

Bence romantik komedi filmleri sonrası tepkiler, duruma göre değişiyor. Mesela sevgilisi olmayan bir insan romantik komedi izlerken üzgün bir surat ifadesi takınabilir. Filmlerdeki aşklara imrenip, kutu dondurmasını kaşık kaşık yerken "offff ya bunlar ancak filmlerde olur zaten! :(" diye söylenebilir. Film sonrası başını yastığına oflayarak koyabilir.

Fakat durum bende tamamen değişiyor. Filmi izlerken iyice aşka gelip hemen başlıyorum sevgilime mesaj atmaya. Sanki filmlerdeki başroller bizmişiz gibi izleyip "ayy ne güzeel yaa!" diyorum. Eğer filmi beğenmezsem "bu bizim hikayemiz değilmiş, sevmedim" diyorum.
***

Bir de bu filmleri izlerken en büyük hayalim şu. Böyle yatağımda, kareli battaniyemin altında, saçlarım dağınık ev topuzu ve pijamalı bir halde, kutu dondurmamı kaşık kaşık yiyerek Bridget Jonas'a bağlayarak filmi izlemek.

Ben böyle hayaller kurarken hemen koşa koşa bakkala gittim. Ama maalesef hayalimi gerçekleştiremeden eve geldim. Bir kere mevsim yanlış. Kış. Yani bakkallarda dondurma yok. Böyle olunca da dondurma diye çıktığım bu macerayı, en alakasız şeyleri alarak tamamladım.

Peynirli doritos, tuzlu çekirdek, kutu kola, browni intense, beyaz leblebi ve sakız..

Ama inat ettim bu hayalimi yarın gerçekleştiricem. Gidicem büyük marketlerden birine, poşeti bir dolu kutu dondurmayla doldurup eve gelicem. Sonra anında pijamalı romantik komedi aşığı.
***

Ve şimdi sizden bi şey isticem. Bana böyle güzel, sonu mutlu biten, çook sevdiğiniz romantik komedi filmleri önerebilir misiniz? (gençlik filmleri gibi de olur)

Hemen ben de izleyip beğendiklerimden size öneriyorum: (hepsi bi harika!)

Şimdi de sizlerin önerilerini dört gözle bekliyorum.
***

Ayrıca geçen gün Nothing Hill filmini izlerken şu sahneye adeta aşık oldum! Bayıldığım şarkı eşliğinde, mevsimler değişirken Hugh Grant'cımın vurgun yemiş bi şekilde yürümesi.. Süper bir sinema sahnesi! Defalarca izlenesi.

"Ben aslında basit bir kızım ve bir erkeğin önünde durmuş onun beni sevmesini istiyorum." Nothing Hill filminden.
***

Bu da yazının şarkısı.

122 yorum:

  1. bir çoğu sabun köpüğü gibi gelir bana, bir tek 500 days of summer'ı gerçekten beğenmiştim ki, zaten görsel olarak da koyduğuna göre sen de izleyip beğenmişsin. :)

    YanıtlaSil
  2. Mia sen film birakmamisin kiii:)) ay canim romantik komedi izlemek istedii, eve gidince izliyim sana da eger kalmissa film onereyim:))

    Ain't no sunshine ile beni benden aldin. Bayiliriiim>_<

    YanıtlaSil
  3. Hep Seni Aradım (Wicker Park)'ı öneririm. Komedi değil hatta işin içine biraz da gizem giriyor. Beğenirsin hatta bazı sahnelerde kızarsın diye düşünüyorum. :) İzle ve gör derim.

    YanıtlaSil
  4. sarki secimi coook iyi! ayrica romantik komedi denince kesinlikle en iyi film 10 things i hate about you'dur ohohohoh

    YanıtlaSil
  5. bluemoonnindigo,ben de o sabun kötüğü gibi hallerini seviyorum işte. aslında 500 days os summer'ı pek beğenmemiştim ama görseli sevdim :)

    Joy, evet valla işiniz zoor hepsini izledim beğendim :) hadii izle de bana öneer hem evet bu şarkıya ben de bayılırım!

    YanıtlaSil
  6. Firari Yolcu, tamam o zaman heen ekledim listeye wicker park'ı :)

    Sam, şarkıya ben de bayılıyorum! ay evet ne harika filmdi ya off

    YanıtlaSil
  7. ben bi kaç öneri de bulunmuştum onları mutlaka izle. :)

    YanıtlaSil
  8. Kısaca Fd, evet evet onlar da listede var :)

    YanıtlaSil
  9. the rebound, he's just not that into you, going the distance, perfect man, back-up plan, no strings attached, sex and the city 1-2. fazla beklentiye kapılmadan hepsini izleyebilirsin; tipik battaniye altında izlenesi romantik komediler :)
    ama when harry met sally'yi izle, hepsinden daha iyidir ;)

    YanıtlaSil
  10. white rabbit in the forest, oleey ne güzel yorum!

    şöyle bi şey var ki hepsini de izledim :)

    hatta just not that into you'yu çok sevdim!

    ve when harry met sally'i de indirdim. hazırda bekliyor. bu akşam onu izlicem kesinleşti :)

    YanıtlaSil
  11. 500 days of summer tam romantik komedi olmasa da seveceğinden eminim, sonra no strings attached, how to lose a guy in 10 days, good luck chuck. biraz sarkastik bir romentik komedi olarak wristcutters: a love story güzeldir. sonraaa eğer alışverişe düşkünsen (hangi kız değildir ki? :D) confessions of a shopaholic çok çok güzel filmdir! forgetting sarah marshall var başka aklıma gelen.. 2 days in paris, the ramen girl ve bu kadar :) tıkandım :D

    eh, geriye bir tek sana bol filmli ve dondurmalı pazarlar dilemek kalıyor ;)

    YanıtlaSil
  12. 500 days of summer en sevdiğim romantik komedidir, zooey deschanel'den kaynaklıanıyo olsa gerek. Ya çok sardım ben de aynen senin gibi bi aralar, o dondurmalar da çok pahalı ayrıca. :D ablam gelince sorarım bakalım sevdiklerimizi.

    Ya bence senden süper romantik komedi baş rolü olur. :D

    YanıtlaSil
  13. Whats Next, sana öncelikle çook teşekkür ederim! harikasın yaa..

    ve filmlerin nerdeyse hepsini izlediğimi farkedince ufak çaplı bi şok yaşadım:D

    wristcutters bu filmi çok sevmiştim ya feci değişikti. hem alışverişle ilgili olan filme de hayranım ama oraya yazmamışım nedense aa :)

    bir tek 2 days in paris'le ramen girl'ü izlemedim hemen ekliyorum. oley! :)

    YanıtlaSil
  14. SaydamBalon, tamam ablana sor ve bana akşam yorum at! eheh:)

    bilmem ki olur mu. olur yahu bence de ehe evet dondurmalar pahalı ama değer valla ımm :)

    YanıtlaSil
  15. Havada Aşk Var şimdiye kadar izlediğim en eğlenceli ve romantik filmdi. Marion Cotillard oynuyor, nasıl kötü olabilir ki =)

    YanıtlaSil
  16. Biblio, teşekkür ederim çok merak ettim! :)

    YanıtlaSil
  17. Fark ettim ki romantik komedi hiç izlememişim ben en kısa zamanda bi kutu çikolata eşliğinde uygulucam! :) -dondurma değil çünkü boğazım şiş :/- o yüzden önerim de yok yani ayrıca sondaki söz çok hoşuma gitti basit kısa ama öz:)
    Ama ben de izlesem senin gibi mesaj atmaya yönelirdim üzülmekten çok :)

    YanıtlaSil
  18. Canım verilmeyenler dışında benim önerilerim;

    http://www.imdb.com/title/tt0457939/

    http://www.imdb.com/title/tt0343660/

    http://www.imdb.com/title/tt0113117/

    http://www.imdb.com/title/tt0035423/

    http://www.imdb.com/title/tt0240890/

    http://www.imdb.com/title/tt0112883/

    http://www.imdb.com/title/tt0892318/

    Eski filmlerde var ama sevdiklerimi vermeye çalıştım daha aklımda var istersen yazarım yine...ahh bende sana özendim kareli pijama batteniye, dondurma birde üzerinde sabahlık tarzı bişi harika bişi :)

    YanıtlaSil
  19. çok doğru bi tesbit miam! romantik komedi ancak sevgilin varken mutlu izlenebiliyor. sevgili yoksa puff

    ay umarım herkes romantik komedileri çok mutlu bi şekilde izler

    doritosu krem şantiyle denesene kih kih :P

    YanıtlaSil
  20. Miaa, hors de prix'i mutlakaa izle.Türkçe ismiyle Zengin Avcısı.

    Hmm başka ne olabilir..50 ilk öpücük de var; ama izlemişsindir muhtemelen..
    what women want da güzeldir.
    groundhog day de çok iyi bak :)

    zengin avcısı dışında önerdiklerimin komedi yönü ağır basıyor.zengin avcısının romantik yönü ön plana çıkıyor.benim tavsiyelerim bunlar :):)

    YanıtlaSil
  21. holiday!

    dur hdme bakınca daha çok yardımcı olabilicem sana:)

    YanıtlaSil
  22. Luna'm, o zaman benim önerdiğim filmlerden izle hemen çikolata eşliğinde! :) oleey mesaj atmak en güzel an :)

    HYPATİA, canım çok teşekkür ederim önerilerine bayıldım! öncelikle serendipy'e hayranım ben..

    diğer izlemediklerimi de hemen izlicem ne tatlısın :*

    hadi hepimiz romantik komedi izleyeliim :)

    YanıtlaSil
  23. Polly'm, ay evet! umarım herkes çok mutlu bi şekilde izleeer :) ayrıca yok ben sabah kahvaltısında turşu yemek istiyoruum :D
    (ilahi arkadaşların kih kih)

    Poliganum, tamam hemen izliceem :)

    ayrıca what women want'ı eskiden izlemiştim ama unutmuşum resmen. o yüzden tekrar izlicem :)

    YanıtlaSil
  24. cerenim, hangisi? :)

    Frenchosum, ay oley!
    yukarda da önerdiler holidayi, şu an iniyoooor :)

    YanıtlaSil
  25. Hehehe işte ben o başını yastığa koyanlardanım :))

    YanıtlaSil
  26. Tabiki en iyi romantik komedi " Romantik Komedi" dir. Ama What Happens In Vegas' da izlenebilir ki izlemediysen kesin izlemelisin :)

    YanıtlaSil
  27. mckennitt, kıyamam sana :)

    Bir İnce Ses, romantik komedi de fena değildi aslında ya. Bir de what happens in vegas filmini merak ediyordum ama izlememiştim. tamam onu da listeye ekledim :)

    YanıtlaSil
  28. http://www.filminiizle.com/hd/romantik-komedi-filmleri

    bu listeye bi bak bayıldım ben,en son ben de the ugly truth u izledim süperdi:D

    ve izleme şekillerimiz benzer de,şu bu bizim filmimiz değil dediğine rastladım twitter da ve bayıldım:**

    YanıtlaSil
  29. ayy ben ağlak romantik filmleri seviyormuşum bunu sana film önermek için düşünürken anladım Miaa :)
    Bir numaram Bridget'in günlüğü.Şuana kadar kaç kere izledim tahmin bile edemiyorum :)
    Ama önerdiğin filmler zaten çok güzell :)

    YanıtlaSil
  30. iρεκβöcεĝι~

    ayy ugly truth harika! bi kaç kere izledim ben düşün artık :)

    ben de yorumuna bayıldım :*

    Aysun'cum, haha olsun :)

    evet ya bridget jones bi harika!

    YanıtlaSil
  31. v for vendetta'yi izleyebilirsin pardon o romantic degildi di mi?

    yeopgijeogin geunyeo filmini izleyebilirsin. adina bakip bu ne lan deme g.kore'de iyi filmler cekiyorlar.
    the science of sleep de guzeldir adina ilk bakan bu ne lan boyle romantik komedi mi olur diyor ama el oglu yapiyor iste.
    the 40 year old virgin filmi iyidir.
    punch drunk love filmi benim hosuma gitmisti.
    amelie filmini izlerken boyle bi tuhaf hissetmistim.
    50 first dates idare ediyordu.
    you have got mail klasiktir zaten.

    bu listede verdiklerimin hepsini bir battaniye altinda iki kisi oturup izledim, durust olmam gerekirse cogunun baslarini ve son sahnelerini izlemistim filmlerin ortasinda uyuyyordum.

    birde imdb.com da http://www.imdb.com/list/Cylzo7wmyZI/ soyle bir calisma olmus istersen bir incele.

    YanıtlaSil
  32. When Harry Met Sally hepsinden daha güzeldir.Hemen izle derim.
    Annie Hall'u da pek bir beğenirim

    YanıtlaSil
  33. Ablam hatırlayamadı be. :( New girl diye bi dizi başladı yeni, bi onu izle güzel o. :(

    YanıtlaSil
  34. benim izlediklerimin çoğunu izlemişsin, bu arada Leap Year ne güzeldi diğmii :)

    Du önereyim yine Before Sunset ve Before Sunshine! çok güzellerdi.
    ayrıca Audrey Tautou seviyorsan Ensemble, c'est tout ve L'auberge espagnole öneririm, avrupa da geçen filmler. ve Les poupées russes da çok güzeldi.

    YanıtlaSil
  35. Barney, öncelikle teşekkür ederim ve bu söylediklerinden sadece science of sleep ve punch drunk'ı izlemedim. onu da merak ettim çünkü adam sandler'a bayılırım. ekledim listeye.

    julia, bu akşam zaten kesinleşti bi when harry met sally'i bir de holiday'i izliceem :)

    YanıtlaSil
  36. SaydamBalon, olsun yaa napalım :D dizi de şu an var bi taç tane izlediğim yeni bi taneye bulaşmak istemiyorum :(

    YanıtlaSil
  37. Sycorox, ya evet ne güzeldi o film! :)

    before'lu 2 filmi de indiriyorum şu an :) audrey'i pek sevmem ama onlara a bakıcam bir ara. teşekkür ederimm kitap ayracı delisi :)

    YanıtlaSil
  38. Don Juan Demarco var Johnny Depp oynuyor hem <3.<3

    YanıtlaSil
  39. Cessie, ay evet biliyorum onu <3

    YanıtlaSil
  40. Benden sana tavsiye "(Aşka şans ver) La chance de ma vie" filmini izle ;) Çok güzel bir romantik komedi =))

    YanıtlaSil
  41. hızlıca tüm yorumları okudum. ben de romantik komedi aşığı olarak çoğunu izlemişim.

    ama enn en sevdiğim- bilmem kaç bin kez izlediğim (hatta soundtrack'inden herkese öğğ getirttiğim film!) : "a lot like love".

    mutlak izle derim.

    YanıtlaSil
  42. Nothing Hill'in dvdsi de kenarda bekliyordu sırasını,bu gece uykum gelmezse onu izliyim ben dondurmasız dondurmasız :D
    Miam 50 ilk öpücük var,izlemişsindir belki ama izlemediysen kesin izle :)
    B planı(The Back-Up Plan) da çok eğlenceli bi filmdi ona da bi bak J-Lo var beğen beğen bitmiyor kadın :P
    Dur bende yazıyım bi kenara senin söylediklerini,son zamanlarda hep ağlak film izledim,biraz eğlenmek vakti şimdi :)

    YanıtlaSil
  43. zehirli sarmaşık, tamamdır not ettim çok teşekkür ederim :)

    balçık, ay oleet şu an indirdimm o film hazır olarak bilgisayarım daa ;)

    YanıtlaSil
  44. hayalci, teşekkür ederiim :)

    50 ilk öpücük favorim ya iki sevdiğim oyuncu!
    B planını da çok sevmiştim :)

    ayy benim önerdiklerimden izle ya ne güzel filmler! :)

    YanıtlaSil
  45. :)) tam benlik :) battaniye bogaza kadar çekilir, ancak elim dışarı uzanabilecek ama :) ki yiyecek bişeyleri alabileyim.

    Sen uyurken iyidir. 50 ilk öpücük iyidir. Aşk her yerde iyidir. Benden bu kadar iyidir. Sil baştan iyidir :)

    Geçenlerde bende yazmıştım miam romantik komediler. İyi geliyor izlemek, yalnız olsamda :)

    YanıtlaSil
  46. Postu okuduktan sonra aklıma ilk gelen film "While You Were Sleeping" oldu. Sandra Bullock'un oynadığı bu filmi her izleyişimde bana keyif verdi, hmmm bir de "Chocolat" var sevdiğim, beğendiğim, tekrar tekrar izleyebileceğim.

    http://ebygale.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  47. Aslı'cım, aynen sadece eller dışarda :)
    söylediklerinin hepsini izlemiş olmanın verdiği mutlulukla birlikte bugünki izleyeceğim film hazır ona mutlu oldum eheh :)

    ebygale, ya o film ben de var oleyy onu da izlicem bayaadır bilgisayarımda kayıtlı :)

    çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  48. battaniye demişken :

    2.bp.blogspot.com/_2MnSUkQGu7Q/St9b0k5COaI/AAAAAAAABHE/Y_qYUassL30/s400/6.jpg

    YanıtlaSil
  49. Bu post beni benden aldı:) Canım nasıl film izlemek istedi anlatamam :) Üstelik zaman sorunu yaşadığımdan bu aralar film izleyemiyorum ve bundan dolayı üzgünüm :/ Ama bu filmlerden izlemediklerimi hemen not ediyorum,umarım en kısa zamanda izlemeye başlarım :) Film adı yazmak isterdim ama yorumlarda gözüme çarptı,benden önce tavsiye etmişler :)

    YanıtlaSil
  50. kirazlı sakız, ben de şimdi film şizlemeye gidiyorum valla. duramıyorum film izlemeden :)

    aa bi dolu öneri geldi ama mutlu oldum! :)

    YanıtlaSil
  51. miacımmmm belki film konusunda yardımcı olamıcam amaaaa kaşık kaşık dondurma yerine (yani mevsim kış diye böyle diyorum yoksa havalar ısınınca tabiki de bi kutu dondurmanın yerini hiç bi şey tutamaz) danone çikolatalı puding var ya onun aile boyu diye ultra max boyutta bi şeyi var. kocaman böyle . onu allll ben aldım şimdi yiyorum hem bitmiyo hem de çikolata yani ötesi yoook :D:D

    YanıtlaSil
  52. helinim, ya yorumunla çook mutlu ettin benii!

    gerçekten ben bunu nasıl düşünemedim off puding delisi olan biri olarak tam benlikmiiş teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
  53. Bu tür insana keyif veriyor:)

    YanıtlaSil
  54. Bride wars, Grown ups(çok eğlenceli), hitch :), 13 gong on 30 , new york i love you, bunlar benden tatlım, heps, romantik komedi değil belki ama hepsi çok eğlenceli filmler inan bana :):)

    YanıtlaSil
  55. Çok fazla romantik komedi kültürüm yoktur ama son zamanlarda izleyip hala yüzümde yayık bir gülümsemeyle hatırladığım tek romantik komedi filmi Bağlanmak Yok/No Strings Attached idi. Özellikle filmin bir sahnesi vardı, kız regl olunca adam elinde keklerle gelmişti. Heh işte ben o adamı arıyorum.

    YanıtlaSil
  56. ribelim, çook teşekkür ederimm!
    hepsini izlemiştim. özellikle adam sandler hastası olarak bayılmıştm grown ups'a :)

    cipsim, öyle adamlar herkese lazımm ve umarım bulursun o adamı canım.

    YanıtlaSil
  57. Önereceklerimin hepsini izlemişsin kuzum zaten eheh =).

    YanıtlaSil
  58. Lalişim, olsun yorumlarda toplam 10 tane izlemediğim çıktı. onları da izlicem eheh :)

    YanıtlaSil
  59. Mioti bütün yorumları okuyamadım hangileri söylendi hangileri söylenmedi bilmiyorum. wicker park'ı söyemişler izlediysen yorumunu merak ediyorum çünkü bence o müthiş ötesi bir filmdir :)
    400lük film arşivimi açıyorum ve sırasıyla hepsine bakarak sana yazıoruummm :)

    - Angel-a ama bu linkteki :) pek romantik komedi diil aslında ama benim top 10'umdadır izle :)

    http://www.imdb.com/title/tt0473753/

    - Easy Virtue (çok enteresandır ben beğenmiştim :) )

    - Easy A
    - Heart Breaker
    - Imagine Me and You
    - I Love You Philip Morris
    - It's Complicated
    - Jeux d'enfants (izlemişsindir diye düşünüyorum ama yazdım yine de :)
    - Lars And the Real Girl (ya mia bu da romantik komedi diil pek (kızma :) ) ama çok enteresan ve güzel bi film bence yeri gelmişken izle :) ehe )
    - Letters To Juliet
    - Love And other impossible pursuits (other woman olarak da geçiyor)
    - The private lives of pippa lee (daha geçen gün izledim ve bayıldım :) )
    - the switch
    - when in rome
    - Woman 2008 filmi (filmde hiç erkek yok :) )
    - forgetting sarah marshall
    - i now pronounce you chuck & larry

    - Mia The fountain var bi de yazmıcaktım ama çok acaip bi aşk filmi o anlatımı çok enteresan benim hoşuma gitti istersen bi bak :)

    ben senin istediğin tarzı anladım ama benim söylediklerimin çoğu pek romantik komedi olmadı indirip de izlemediğim o kadar çok film var ki pek de romantik komedi izlemiyomuşum ben son zamanlarda onu farkettim :/ eheh umarım beğenirsin :)

    YanıtlaSil
  60. the kids are allright var bi de :)

    YanıtlaSil
  61. Zeynep, ay ne güzel bi dolu film önermişsin çook teşekkür ederim!

    hemen yorumlarıma başlıyorum eheh. wicker park en çok önerilen. o yüzden dün indirdim bugün izliyorum. dondurmamı da aldıım! :)

    Easy A, Heart Breaker, Philip Morris, It's Complicated, Jeux, Letters to juliet, chuck&laarry.. bu yazdıklarımı izledim. aa fountain'i de izledim ve hayran kalmıştım!

    6 film varmış izlemediğim onları da şu an indirmeye başladım. özellikle the switch'i çok merak ediyordum süper oldu bu öenriler! muck :*

    YanıtlaSil
  62. Tamam zeynebim teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  63. ay sevindim izlemediklerinin çıkmasınaa :) rica ederim ya bende bi manyaklık var mi deli gibi bi hevesle bissürü film indiriyorum ama izlemiyorum eheh :D
    afiyet olsuunn o zaman sana dondurman da filmler de :D

    YanıtlaSil
  64. Zeynepcim, çıktı ya çıkmaz mıı :D
    ama bu akşam bana afiyet olucaam nam nam :)

    YanıtlaSil
  65. Bayılıyorum romantik komedilere, bende kendimi çok kaptırıyorum ve bir paket çekirdeği bitirebiliyorum, senin favorilerin benim de listemin ilkleri;)romantik komedi filmleri korku film seven sevgilimle seyredilecek son şey, benimle çok dalga geçiyor izliyorum diye;))

    YanıtlaSil
  66. yerdenuzak, yaa bi gün sevgilinle de izle! dondurmaları çekirdekleri al babane bu sefer bunu izlicez ve çok eğleniceksin de eheh :)

    YanıtlaSil
  67. miaaaa! ben de romantik komedi filmlere sarmış durumdayım bu aralar.benim favori listem

    1- My Sassy Girl Kore (kesinlikle bayılıyorum bu filme)

    2-jeux D'enfants

    3- my blueberry nights

    4- love and other drugs

    5- a walk to remember( zırlamama engel olamamıştım)

    6- one day

    7-wristcutters: a love story

    iyi geceler canım!

    YanıtlaSil
  68. My Sassy Girl | Yeopgijeogin Geunyeo

    No Strings Attached | natalie portman

    Spread | Ashton Kutcher

    Eternal Sunshine of the Spotless Mind

    When A Man Loves A Woman

    New in Town

    vs vs vs

    YanıtlaSil
  69. hana yori darko, çook teşekkür ederim! :)

    öncelikle 3 numarayı bi türlü izleyesim gelmiyodu ama şimdi indiricem :)

    diğerlerini izledim ve çok severim.

    sana da iyi geceler canım!

    YanıtlaSil
  70. Klark, New in Town hariç hepsini izledim ve new in town'u da indirmiştim neyseki.

    YanıtlaSil
  71. Mia, Nothing Hill'i izledik akşam, kuruyemiş, cips, bira falan dayayınca neyse ki sesi çıkmadı, süperdi;)

    YanıtlaSil
  72. mia aynı beni tarif etmişsin balım bu başta geçen umutsuz aşk insanı benim işte böhühü :)
    Yalnız izlenen hiç bi film hele ki aşk ya da romantik komedi tarzıysa tat vermeyi bırak sinirimi bozmakla kalıyor :)
    Pek film kültürüm yok tavsiyede bulunamiciğim fakat dondurma bulamazsan profiterolle takviye yap demeden geçemiyciğim.
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  73. yerdenuzak, süpersin! işte taktik buu :) hem nothing hill'de harika zaten ;)

    kuccukkurba, ya bak dün nolduu :(

    dondurma dokundu mideme, sonra film de güzel çıkmadı derken rezil oldu romantik komedi geceem :(

    profiterol olsa iyiydii of :)

    YanıtlaSil
  74. kasabanın yabancısı filmi olabiir :P birde kiristin dunts un genclik filmi vardı crazy beatiful ismi :) aslında cok var ama aklıma gelmiyor hocam :P
    romantik komedi filmlerini bende cok seviyorum farklı dünyalara götürüyor beni tüm etkileri için söylediklerine katılıyorum
    ve tüm peri , prenses hikayelerinde oldugu gibi mutlu sonla bitsin hayattaki hersey :)

    YanıtlaSil
  75. PS: I LOVE YOU ben çok severek izledim bana çok şey katmıştı
    romantık komedi filmleri aynı etkiyi oluşturuyor bende de :)

    sevgilimi arayıp anlatma mesaj atma :D

    YanıtlaSil
  76. essucum, kasabanın yenisini de izlicem en kısa zamanda :)

    evet ya o hava o masalımsı güzellik ne güzel di mi :)

    **ssdesignbutik,

    p.s: i love you filminde gerard'cımın ölmesinden dolayı pek tatmin olMmıştım ama wicker park'tan güzeldi kesinlikle :)

    YanıtlaSil
  77. allaaahhh arayıpta bulamadığım bir liste buuuu...
    seni karşıma allah mı çıkardı yaa, eşime derim bu seferde bi tane güzel ağlak bi romantik komedi olsun ama sonu güzel bitsin 'bul' derim, şaşkın şaşkın bakar yüzüme hem romantik komedi hem ağlak hemde mutlu son, oldu tamam der güler, yarıla yarıla :))
    ayrıca marvel serisi ve diğer fantastik filmleri de çok severiz :)

    bak dün şu ikisini izledik bizde izlemediysen izle ben çok sevdim bloğuma da yazıcam, benim blogda da izleyip yorumladığım birsürü film var
    Tooth Fairy ve play the game ikisi de çok güzel ve mutlu son :))

    ama o renne zellveger resmini koydun ve beni bitirdin yaa, o şaşkın şaşkın bakan gözlerine bayılıyorum, bu akşam gene bi bridget gecesi yapalım hehhhe

    ooff ne yazasım varmış yaa
    takipteyim canım sevgiler...

    YanıtlaSil
  78. darkolive, öncelikle hoşgeldin ve yorumun için teşekkürler :)

    yaaa bu liste harika! bak yorumlarda da öneriler var. hepsinden bol bol film seçebilirsin :)

    tamam senin söylediğin bu iki filmi de ekledim listeme oleey! :)

    ben de bayılıyorum brfidget'e! ne harika di miii..

    yaz yaz istediğin kadar

    sevgiler sana da canım :)

    YanıtlaSil
  79. dondurma şart değil...
    patlamış mısır,kestane,kahve,çay olabilir...ama battaniye mutlaka olmalı...dışarda yağmur,kar da olsa iyi olur,tabii ev sıcacık olmalı:))
    film mi?
    before sunrise
    ve before sunset...
    tek geçerim:)

    YanıtlaSil
  80. CEPAYNASI, sana katılıyorum kestane hele süper olur! :)

    şu an the switch filmini izledim ve çok hoş bir aile filmiydi bayıldım :)

    aaa başka bir yorumda daha before sunrise ve before sunset vardı. ben de indirdim onları oley! :)

    YanıtlaSil
  81. 13 Going on 30 gerçekten güzel filmdi :D:D kızın büyük halinin hareketlerini hatırladıkça gülüyorum :D

    biraz çocuksu kaçabilir ama duru, yalın ve eğlenceli bir aşk filmi istiyorsan "Flipped"2ı öneririm :)

    http://www.turkcealtyazi.org/mov/0817177/flipped.html

    YanıtlaSil
  82. film yatağın içinde izlencekse şayet bence çekirdekti kestaneydi sakat, zira yatağın içine dökülme riski falan aman diyim kuzum :D
    öyle de felaket senaryoları üretirim yani :p

    YanıtlaSil
  83. aa wicker park'ı beğenmemiş :(

    YanıtlaSil
  84. bidüşün, evet ya o film çok güzeldi. bitince insanda neşe ve güzel hisler bırakıyordu :)

    ayrıca tamam bakıcam flipper 2'ye :)

    kuccukkurba, ben de o şeyden nefret ediyorum ama yatağımın tam yanında kominin var onun üstüne koyuyorum tüm araç gereçleri ve oturarak izliyorum beybi ;)

    YanıtlaSil
  85. Zeynebim, hem de hiç beğenmedim ya :(
    çok umutlu başlamıştım halbusi. çünkü hem oyuncuları seviyorum hem de öneri fazlaydı. hem sen de önermiştin.

    ama filmdeki saçmalıklar beni benden aldı.

    1. romantik komedi değildi. romantik gerilimdi. ama film güzel olsa bayılırımm öyle psikolojik filmlere. fakat saçmalıklarla devam edince sevemedim.

    2. 2004 yılında amerika'da o teknolojide, başrollerimizin cep telefonuyla haberleşmemeleri bemi kriz geçirtti!

    3. başrol adamın nişanlısı varken u yaşananlar ve sonunda nişanlısından pat diye ayrılması zaten baştan beri aşk anlamında inandırıcı olmayan bi film gibi geldi.

    4. sarışın kızımızın aşkı ise hiç inandırıcı değildi. dalga mı geçiyor gerçekten mi seviyor sonuna kadar anlamadım.

    5. müzikleri güzeldi bi tek onu sevdim valla.

    YanıtlaSil
  86. evet romantik komedi diildi ben demiştim ya senin istediğin türü anladım ama yine de söliyim bu filmi izle die ehehe :D
    ya evet cep telefonu olayı benim de dikkatimi çekmişti açıkçası ama fazla takılmamıştım ona öyle kabul etmiştim yani :)
    nişanlı olayını hatırlamıyorum :s kaç kere de izledim filmi merak ettim bugün tekrar izliyim bari :)
    sarışın kızımız seviyodu ya aşkolsun deme öyle mia deme deme :D
    müzikleri çok güzeldi hakkaten evet neyse bu konuda hemfikiriz en azından özellikle son sahnede, en sonunda birbirlerini gördüklerinde çalan coldplay the scientist beni benden almıştır :)

    YanıtlaSil
  87. bu arada bugün horrible bosses'ı izledim beğendim ben onu miaa :D sonra da açtım senin yazını okudum alla alla demek ki film zevkimiz pek uymuyomuş dedim ehehe :D ama the fountain'i sevmişsin arada çıkmış bi tane :D moulin rouge'u izledin mi bu arada benim en sevdiğim tek geçtiğim filmdir kendisi ve de closer?

    YanıtlaSil
  88. Zeynep, yaa o telefon olayını göz ardı edemedim çünkü filmin teması görüşememeleri. ve telefonla görüşmeleri 1 dakikalarını almaz off neyse sevemedimm :D ama o sahne ve o müzik çok güzeldi gerçekteen!

    yaa horrible bosses'ı da beğendin demek :D

    bak o filmde de sorun pat diye gaza gelip öldürmeye çalışmalarıydı. yani yne mantıksız. işte ben mantık hatalarını göz ardı edip izleyemiyorum yoksa komikti falan ama olmamıştı mesela :)

    fountain harika ama moulin rouge ise harikaaa!!!

    closer'a da bayılırımm. ayy çok güzel hatta o ikisi! :)

    YanıtlaSil
  89. ya ben o filmi izlemeden önce senin yazını okumuştum hatta filme bakalım gerçekten de saçma sapan mı gaza geliyolar dedim ama bana öyle gibi gelmedi zaten onlar niyetlendiler de bişey yapamıcakları belliydi hatta kendileri de içten içe bunu biliyodu o yüzden güldüm ben jennifer aniston'ın karakterine çok güldüm ama ya afasdsad :D

    iyi bari bak top 10'umdaki diğer iki filmi seviyomuşsun :) (moulin rougela closer)

    dur bak bi mail atcam şimdi sana :D

    YanıtlaSil
  90. nothing hill i 100.000 kere izlesem sıkılmam heralde...

    buarada blogroll'uma ekledim senii ;)

    YanıtlaSil
  91. Zeynepi ya eveeet jennifer harikaydı off zaten filmde az görülmesine de sinir oldum :)

    ay o filmler sevilmez mii!!

    tamam at bakalım ama akşam bakabilicem :)

    Çilekli Fondü, oleey teşekkür ederim. sen de ben de köşe de eklisin zaten favoriler bölümünde :)

    YanıtlaSil
  92. romantik komedi diyince benim aklıma direk meg ryan geliyo.
    I.Q.
    http://www.imdb.com/title/tt0110099/

    Kate&Leopold
    http://www.imdb.com/title/tt0035423/

    Addicted to Love
    http://www.imdb.com/title/tt0118556/

    hatta bu filmde meg e aşık olmuştum :)

    YanıtlaSil
  93. buralarda neler olmuş:)) sonra hepsini tek tek okuyup ben de fi,kir edineyim bari:)

    ""Ben aslında basit bir kızım ve bir erkeğin önünde durmuş onun beni sevmesini istiyorum." Nothing Hill filminden " efsane film, efsane replik

    romantik-komedi film konusunda benziyoruz. ben de çoğu kez karakterlere "bizi" yerleştiriyorum. dolapta şu an kutu dondurma var, birazdan tarif ettiğin düzeneği kurup takılmayı planlıyorum:)

    film olarak aklıma bir şey gelirse eklerim sonradan, şimdilik sendekilere bakıp, izlemediklerimi seçmeyi planlıyorum. muckkk

    YanıtlaSil
  94. Çok pis canımı çektirdin Mia!!! Yarın kendime en büyüğünden bir frambuazlı pasta alıcam önüme bütün halinde koyup, yicem. Bir yandan da suratımdaki üzgün ifadeyle en sevdiğim romantik komedi filmlerini izlicem!! :(

    YanıtlaSil
  95. The Bounty Hunter süperdir, izlemelisin :)

    YanıtlaSil
  96. Dante, Kate&Leopold'u indirmiştim. Hazırda izlenilmeyi bekliyor. ama addicted to love aklımda olan bi filmdi, teşekkürler :)

    nini, evet evet süper bi arşiv postu oldu bu! yorumlar harika, bi dolu öneri var :)

    evet replik harika di mi!

    ne şanslısın valla benim yerime dondurmanı yiyerek filmini izle. çok sevindim :)

    tamam canım sonra eklersin, sana iyi seyirler muck :*

    YanıtlaSil
  97. Kırmızı Balonlu Kız, ayy kıyamam ben sana! o üzgün suratın ve koca astayı yiyişin aklıma geldi de ne tatlısın! :)

    Hayat Devam Ediyor, evet izledim 2 sevdiğim oyuncuyu nasıl izlemem eheh :)

    YanıtlaSil
  98. Bu daaaa 100. yorumm! 100. yorumu yaptim ve Mia'dan bir hediye kazandim :P

    YanıtlaSil
  99. aaaaaaaa bayılırım bu tarz filmlereeee. bu aralar epey bir film izliyorum, gripken en iyi yapılan şey sanırım =) bir sürü izlemiştim yakın zamanda aklımda adı kalan hmmm "arkadaştan öte" daha çok var da dur bi düşüneyim =)

    YanıtlaSil
  100. Felii'm, cidden 100. yorum oldu! :D
    hediyen bi gelse kazanıcaksın da bekliyoruuz ehe :)

    Mekila, evet çok iyi oluyor cidden bu tür filmler :)

    arkadaştan öte'yi izledim, güzeldi :)
    hadi düşün bakalım :)

    YanıtlaSil
  101. romantik komedi izlemeyi alışkanlık haline getirmeni hiç onaylamıyorum canım :( ama illa izleyeceksen de roman holiday falan izle. gregory pack'i falan izlersin. funny face'i izle ya da. bana darılma ama bence ilerde buna harcadığın zamana üzülebilirsin sen yeraltı edebiyatı falan okuyan bir insansın yani bir çıtan var. bana darılma :(

    YanıtlaSil
  102. Aylak Kadın, yaa sen nerelerdesin?! inan daha dün baktım da blogun kapalıydı.
    ayrıca tabii ki darılmadım :)

    bazen böyle şeyler izlemek insnaı eğlendiriyor. seviniyorum. bir de hala yeraltı edebiyatı okuyorum. koca bir bukowski arşivim de oldu ayrıca. ama bunlar da gerekli bence.

    böyle eğlenceli zamanlar :)

    YanıtlaSil
  103. sana film önerebilir miyim acaba? bilmediğin bir şeyler bulabilir miyiz bakalım.. Aa dur bir dakika benim orada ne kadar çok izlemediğim film varmış öyle! mia sen harikasın. Just go with it ne güzel filmdi ama :)
    Adam Sandler'ın Reign over me filmini izle. Matrak Adamlar'ı da izleyebilirsin.

    sonra hayatımda izlediğim en tatlı aşk filmi olan fipped'ı izle! hemde kesinlikle.

    Hugh Grant diyince morganlar nerede aklıma geldi, izlemişsindir ama söyliyim dedim :)

    Bulesque bunu izledim ben geçenlerde bayıldım :)

    göl evi var mesela, Beastly, Arthur.. ay tıkandım. sana değişik şeyler öneremiyorum :)

    ahh mia, şu romantik komedi aşığı hallerin en kadar çok ben'sin sana anlatamam! :)
    Bir de ben Her zaman Bridget Jonas'a bağlayarak film izliyorum. Odamdaki tv ve dvd ile, yastıklarım yorganlarım odamın kuytu çekmecelerinden çıkmış çikolatalarım ev topuzum :)

    YanıtlaSil
  104. Summer'ım!

    eveet bak bu tm senlik bi post. ve yorumları da incelersin. istediğin her şey bu yazıda var. arşiv gibi oldu ;)

    bak ne güzel filmler önerdin çünkü mesela "morgarlar nerede"yi izlememiştim!
    bak matrak adamşar ve reign over me'yi indirdim biliyosun öyle duruyolar izlenicek. adam sandlar yaniii :)

    diğerlerini izledim bi de aa flipped'ı da indirdim yukarılarda yine önermişlerdi eheh :)

    ya evet seninle böyle bi romantik komedi gecesi yapsak ne eğlenceli olur ama di mi! :)

    YanıtlaSil
  105. miacım ben romantık-komedı severım aslındada sana onerılerım gerılım-korku yonunde olacak,korku gerılım fılmlerını daha cok severım.
    -son durak serisi
    -testere serisi
    -fredy kruger serisi
    :))))
    ama cok sevıyosan biriciti önerirdim ama izlemişsin iki bölümünüde izle.üçüncü bölümü cıkınca belli olmaz blog arkadaslarım ve sende gelırsın hep beraber ızlerız 3.cusunde cunku sonu bellı olacak bırıcıtın :)mutlu son olacak kesınlıkle...

    YanıtlaSil
  106. biricitt, canım canım o serilerin hepsini izledim!

    hatta freddy'yi tekrar izledim yeni dönem. :)

    ay 3.yü hepbirlikte bütün blogger kızlar olarak izlesek ya ne güzel oluur :)

    YanıtlaSil
  107. TABİİ Kİ 50 First Date :)

    süper bir yazı olmuş.. izlemediklerimi de sıraya alsam hiç fena olmayacak..

    takibimdesin..

    www.saadetiblog.com

    YanıtlaSil
  108. Saadet, çok teşekkür ederimm öncelikle :) izlemediklerini de sıraya koy bence. yorumlarda da bi dolu film var seçebilirsin :)

    YanıtlaSil
  109. One Day'in sonu kötü bitiyor (bence)

    Jeux d'enfants'da güzel film, aşırı güzel film ancak onun sonu da -bence- çok mutlu değil.

    http://www.imdb.com/title/tt0436546

    Yukarıdaki filmi sevmemin nedeni Marion Cotillard olabilir...

    Aşk Gibi Bir Şey - çok sevdiğim bir film

    YanıtlaSil
  110. sezinim, bence de sonu kötü bitiyor ama harika değil mi?!

    bence de jeux d'enfants'ın sonu çok mtlu değil ama olsun o da güzel hehe :)

    link için teşekkür ederim onu indiricem aşk gibi bir şey'i de indirdim henüz izlemedim ve izlenicek teşekkür ederim hehe :)

    YanıtlaSil
  111. Rica ederim. One Day'i sinemada izleyip ağlamışlığım vardır, şimdi de kitabını okuyup aynı performansı göstermeyi planlıyorum :)

    YanıtlaSil
  112. sezin'im, kitabı şahane! kat kat güzel!

    YanıtlaSil
  113. Bak izlediğim filmleri taradım ve bunları buldum:

    Tatil
    Aşk Çeşmesi

    Daha çok komedi sayılabilecekler:

    Çılgın Bir Gece
    Arızalı Çiftler
    Yine Mi Sen?

    YanıtlaSil
  114. Sezin, Tatil ve Aşk Çeşmesi hariç diğerlerini izledim ve çok beğendim. tatil de izlenicek yakında hehe teşekkür ederiiim :)

    YanıtlaSil
  115. Aaa az önce ne oldu biliyo musun, ben öyle bir geçer zamanki yi izlicem birazdan, kızlara dedim ki canım dondurma istiyo :D Dondurma yiyip dizi izleyesim geldi ama dediğin gibi mevsim yanlış :D

    O kadar güzel filmler var ki yani benim hep ağlayasım geliyo kavuşsalar da ayrılsalar da :D Ben eternal sunshine'ı çok seviyorum bildiğin gibi yani defalarca izlerim :D

    Ben de yatıp bi ton film izlemek istiyorum, yazın yapayım bari film dondurma olayını :)

    YanıtlaSil
  116. Aaa bak aklıma ne geldi, Sandra Bullock'un çok eski 'Sen uyurken' diye bi filmi var. İzlemediysen kesin izle. Ben annemle izlemiştim ve çok sevmiştim. Hatta bi ara ben de izliim :D

    YanıtlaSil
  117. Mystery, canım ne güzel aynıyız!
    umarım bi gün yanyana kışın da olsa birlikte izleriz dondurmamızı yiyip filmimizi!

    eternatel sunshine'ı izlicem izlicem indirdim ayy yook satın aldım koysana hayıy :P :D

    sen uyurken'i de izlicem oley çok teşekkür ederim! :)

    YanıtlaSil
  118. o kadar çok romantik komedi izledim kii ama şu an aklıma bile gelmiyor :D
    ayrıca alt yazılı filmleri izler misin ona göre öneride bulunayım sana tatlımm (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet alt yazılı izliyorum zaten hep :)

      Sil
    2. o zaman şu an aklıma ilk olarak "you are my pet" geldi.. eve geçince dosyalarımdan bakar daha bir sürü film-dizi öneririm sana tatlım =)

      Sil