Bu blog Mia Wallace'ın içini dökmesi, yazıp kurtulması, anlatıp rahatlaması ve anılarını paylaşması içindir.

Bir Blogger Buluşması!

Haftasonu evde kös kös otururken birden bir mail geldi. Mail çok sevdiğim ilk blog arkadaşlarımdan Summer'dandı. "Haftasonu dersane İstanbul gezisi yapıyor, taksimde 2 - 3 saat bir aram var. Eğer sen de müsaitsen buluşalım mı?" diye.

Ben hemen kocaman bir sevinç çığlığıyla kabul ettim! Summer'la her zaman şöyle bir hayalimiz vardı. Ev topuzumuz ve ev hırkamızla dondurma yiyerek romantik komedi izlemek, sabaha kadar dedikodu yapmak, ojeler sürmek, süslenmek.. Kısacası güzel bir kız gecesi geçirmek.

Bizim için böyle kısa bir sürede birbirimizi görmemiz tamamen hayalken ne zaman ne olacağı hiç belli olmuyor. Birden bire Summer geliyor ve 2 saatcik de olsa birbirimizi görüyoruz!
***
Ben heyecanla 2 gün sonra buluşucaz, o 2 gün nasıl geçicek derken Summer "Vişne Çürüğü de gelicek" dedi. Vişne Çürüğü de ilk blog arkadaşlarımdan ve Summer'ın da mektup arkadaşı. İstanbul'a gelince ikimizi de görmek istemiş ve böylece 3 blogger haftasonu taksim'de sürpriz bir buluşma ayarlamış olduk..
***

Hazırlandım taksim'e gittim. O sırada Summer'la mesajlaştım ve onu meydanda beklemeye başladım derken farkettim ki son mesajım iletilmemiş. Ariyim dedim telefonu da kapalı. Eyvah dedim şarjı bitti görüşemicez. 10 dakika filan umutsuzca bekledikten sonra Summer aradı!

Vişne Çürüğü'yle buluşmuşlar, turkcell'de 10 dakika şarjını doldurup beni aramışlar ve beni beklemeye başlamışlaaar..
Ben hemen hızlı hızlı heyecan dolu adımlarla yanlarına gittim ve sonrası kocaman çığlıklar, gülüşmeler. Önce Halep Pasajında yeni açılan Uykusuz Dükkan'a gidip üçümüz de aynı fırat magnetlerinden aldık. Sonra üst kattaki cafeye oturduk.

Tatlı Summer bize çikolata getirmişti. Gününden bahsetmişti. Ne kadar tatlıydı, ne kadar iyiydi. O heyecanı beni daha da mutlu etti. Zaten ben de çok heyecanlıydım. Genelde gülümsedim sanırım.

Summer 17, Vişne Çürüğü 19 yaşındaydı ve ben 24 yaşımla kendimi yanlarında kocaman hissettim ama onlar bir moral "Neeee?! Hiç göstermiyorsuuunn sen kesinlikle 20 yaşında gibisin" dediler ama bir ara Vişne Çürüğü bana abla dedi, sağolsun Summer anında bakışlarıyla onu uyardı eheh. Bi kere ben kendimi 24 gibi hissetmiyorum daha ne olsuuuuuuunnn.

Çok tatlı bir buluşmaydı. Kısacıktı ama bir o kadar da güzeldi. Uzun süre yazılarını okuduğunuz kişileri gerçekte görünce çok garip oluyor. Yazılardan örnek verilen sohbetler oluyor. Komşu kızından, ablamla olan maceralarımızdan bahsettik. Onların sınavlarından, kitap fuarlarından bahsettik. Sanki önceden de tanışıyor gibiydik.
Fotoğraf çekildik (ve ben kötü çıkmadım oley!) Böyle toplu hatıra fotoğraflarında en büyük korkum çirkin çıkmaktır. Sonuçta bir hatıra olarak kalıcaktır. O yüzden o stresli işi de bir güzel atlattım eheh.

İkisi de çok canayakınlardı. Blogları kadar tatlılardı. Çok güzel bir blog buluşmasıydı ve bu sürpriz buluşma bize Summer'la kız gecesi hayalimizin de gerçekleşebileceğini hatırlattı! Şimdiden dua etmeye başladık.
***

Bu arada Summer aslında eski bir blogger fakat blogunu kapatmak zorunda kalmıştı. Yeni blogu da buyrun burda.

http://laislabonitaa.blogspot.com/ 

***

Ayrıca bir dolu mim göndermişsiniz. Hepinize çoook teşekkür ederim. Yapabildiklerimi en kısa sürede yapıcam. Ödüller için de ayrıca bir teşekkür. Çok mutlu oldum ehehe.

Bu da şarkı!

67 yorum:

  1. Ben de İst'a gelince senlen buluşcaaaaam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mysterymm ohom ohomm diyorum anladin sen benii :) mia'm yaa bende gideyim su uykusuz dukkana cok merak ettim, kirtasiye seyleri alirim deli gibi :)) ben hep istanbuldayim bigun 12:30 da cevahire gelde ogle yemegi yiyelim olmaz miii ?

      Sil
    2. Hayat ordakilere hayat yea :-(

      Sil
  2. Mystery'cim, geeel de buluşalııımmm! :*

    YanıtlaSil
  3. Çok iyi, çok hoş olmuş! Okuyan herkes sevinir ki buna... Olmuş ki bu :D

    YanıtlaSil
  4. Aaaa inanma bu Mystery'e, duygularınla oynar. Benimkiyle oynadı 3 yıldır istanbul'a gelcek de görüşcez. :D Çok ayıp çok! :D

    YanıtlaSil
  5. "Uzun süre yazılarını okuduğunuz kişileri gerçekte görünce çok garip oluyor."
    Şu kısma katılıyorum. Biraz garip ama bir o kadar da güzel olsa gerek. Seneye -hatta önümüzdeki 4 sene ve belki daha da fazlası- ben de İstanbul'da olacağım. 5 yıldır bloggerda olmama rağmen öyle çok blogger arkadaşım da yok gerçi ama olsun. Neyse sonuç olarak birazcık kıskanmış olabilirim ama sizin adınıza çok sevindim!:)

    YanıtlaSil
  6. Miamm ne güzel olmuş buluşmanız, umarım kız gecesi hayalinizde gerçek olur :)

    YanıtlaSil
  7. ben de buluşacağım, Midpoint'te hem de:)
    sen niye aralıklı yazıyorsun artık Miacım? daha sık yazardın?
    öptüm.

    YanıtlaSil
  8. eğlenmene sevindim.şu tiyatro faciasından sonra böle güzel bigün tam ihtiyacın olan şeydi belkide.helede böle beklenmedik bi and aolunca :)

    YanıtlaSil
  9. woww ne güzel yapmışsınız kızlar Ankara tarafına gelen yok mu ki :)

    YanıtlaSil
  10. Erdost Yüksel, çok teşekkürler, okuyan herkes sevinsin. olsun ki bu :D

    Ribellem, kırtasiye alışverişine bence biz ayrıca gidelim çok zevkli!

    bi de oluuuuuur olmaz mı?!

    bu ara mevidiyeköy'e gelicem sanırım. o zamana haberleşiriz :*

    YanıtlaSil
  11. Leah, bak baaaak sen Mysyery'e! :D
    neyse o zaman gelsin de toplu bi buluşma yaparız :D

    JG, evet aynen öyle bi de garip olduğu kadar da güzel hakkaten.

    aslında benim de pek blogger arkadaşım yok. çok çok az ve kıskanma kıyamam çok tatlısın ve sevinmene sevindim!:)

    YanıtlaSil
  12. Aslı'cım, çook teşekkür ederiim! umarım kız gecesi hayalimiz de gerçek olur :)

    Judy!

    evet hem de soslu tavuk yicez ya da körili tavuk muydu neydi ehe :)

    bu aralar böyle oldu ben de anlamadım :( ama yine sık yazıcam valla billa. öptüm!

    YanıtlaSil
  13. Rebecca, ayy asma yüzünüüü yaa :*

    Ferhat Bayram, :)

    drwilldone, evet ya tiyatro faciasından sonra ne güzel oldu di mi :)

    YanıtlaSil
  14. *ssdesignbutik, yook valla :(

    YanıtlaSil
  15. "Komşu kızından, ablamla olan maceralarımızdan bahsettik. Onların sınavlarından, kitap fuarlarından bahsettik." konu nereden nereye gelmiş :D auhsdhuahsduhd

    YanıtlaSil
  16. Lokes, e ne olacağıdıı :D

    YanıtlaSil
  17. bende ödülün var bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar bak MIA cim.nasi öle bi hata yaptim bilmiyorum ama hemen düzelttim.affet bni olurmu :(

      Sil
  18. off ne güzel yaaaaaaa.
    Ben de olmak istedim keşke sizi görebilseydiiiim.
    Biz istanbuldayız da noluyor :D
    buluşmak imkansız... (burada bir trip havası çalıyor)
    neyse şöyle bi yaz gelsiiiin bir sürü bloggerı yüz yüze görmek istiyorum, seslerini merak ettiğim çoook kişi var hehe :)

    YanıtlaSil
  19. blogger buluşmaları herzaman güzel olur :) yaşları baya küçükmüş onlarla ortak nokta bulmak zor olur genelde hep öss konuşurlar :P

    YanıtlaSil
  20. Benim de buluşasım geldi bak :)))
    İyi ki görüşmüşsünüz birbirinizle, sevindim sizin adınıza :)))
    Öperim Mia'm :)))

    YanıtlaSil
  21. ne güzel ya, blogunu okuduğum kimseyle tanışmadım ama bi gün ben de tanışmayı isterdim:p

    YanıtlaSil
  22. Ne güzel Mia'cım
    bende bol bol geliyorum istanbul'a
    bir buluşma ayarlamalıyız! :))

    YanıtlaSil
  23. Miaaaa! Sevgili Arkadaşım :)
    Ne güzel yazmışsın böyle :)
    Seni ve Summer'ı görmek ne güzeldi. Sizleri yakından görmek beni çok sevindirdi. İyi ki tanışmışız. Bu kısa ama güzel buluşmayı asla unutmayacağım. Seni gülerken görmek ne güzeldi ^_^
    P.s: Amelie soundtrack'ını hatırlaman büyük bir incelikti. Bu zarifliğine hayran kaldım valla.

    YanıtlaSil
  24. drwilldone, oleey! bakıyorum hemen :)

    Heidi, hiiii trip havasına karşılıp yorumu utangaç bi ifadeyle okuduummm :$

    ama ama şeeyy.. feli gelicek ya o zaman görüşücez biz di mii ondanmış heep ehe :*

    YanıtlaSil
  25. Rainbow Gatherer, yok yahu hiç de öyle değildi konuşucak ortak bi sürü şey vardı :)

    Maya, çok teşekkür ederim canımm ben de sevindim :)

    öptüüüm :*

    YanıtlaSil
  26. s, eyyvaah bu yazıyla herkes bana trip attı ama valla benim bi suçum yoook :( ehe :*

    nini, sen en güzelsin ^^

    Misa Misa, sen bi gel istanbul'a hemen görüşcez zaten! :)

    YanıtlaSil
  27. Vişne Çürüğü,

    Sevgili Arkadaşım :)

    Çok teşekkür ederim bu kısa ama güzel buluşmayı ben de asla unutmicam. Sizi de yakından görmek çok güzeldi. Hep gülelim di mi ^^

    P.S: Yazıya en uygun melodi ama di mi ehe

    YanıtlaSil
  28. kıskanıyım mıııığğ? :)

    çok tatlısınız siz çok..
    üçü bir arada olmuş resmen.

    üç güzel insan.

    YanıtlaSil
  29. bötüüüüü!!

    kıskanmaaa sen kıskanmaaaa

    sen gel, başbaşa buluşuruz olmaz mıığ? :)

    sen de çok tatlısın.
    baldan tatlı.

    en güzel insan.

    özlemle öpüyorum! :*

    YanıtlaSil
  30. Vaaaay ço kıskandım mia öyle olsun :P

    YanıtlaSil
  31. Alexis, yaaa kıskanmayın kızmayın bana yaa sevinin diye yazdım banane :P

    YanıtlaSil
  32. drwilldone, yaa affet filan demene gerek yok canım ne tatlısıınn!

    asma yüzünüü :*

    çok teşekkür ederim sana <3

    YanıtlaSil
  33. Ohh ne güzel misler gibi bi gün geçirmişsiniz çok sevindim sizin adınıza Mia'm ama insanda tatlı bi kıskançlıkta olmuyor değil hani:)ama yazılarını okuduğun birini görmek ilginç bir duygu olmalı.

    YanıtlaSil
  34. Takip ettiğim bloggerlar içinde tek buluşan bloggerlar sizsiniz yanılmıyorsam.

    Nasıl bir duygu bilmiyorum ama belli bir süre sonra ben de gerçekten bazı bloggerlarla gerçek hayatta görüşmek istediğim oluyor...

    YanıtlaSil
  35. Ekimoza, çok teşekkür ederim canım gerçekten ilginç değişik bi duygu. ama hemen kaynaşıyorsun böyle güzel oluyor ehe :)

    1i yok mu?

    bilmem ki.

    nasıl bir duygu değişik tuhaf ilginç güzel heyecanlı utanma dolu ama kesinlikle güzel :)

    YanıtlaSil
  36. Bak ya sık sık geliyorum diceğime
    bol bol demişim buluşalım deyince
    heyecanlandım tabi :))

    YanıtlaSil
  37. yaaa! ne tatlı, ne güzel, ne heycanlı olmuş! iyi ki de olmuş. darısı biz diğer blogger ların başına :)

    YanıtlaSil
  38. bende gelicem bende gelicem :(

    YanıtlaSil
  39. ahh ne güzel buluşma ooo, çok tatlııı ^^ ahh birileri de izmire gelsin, buluşalım cidden ^^ istanbula yolum düşerse bir gün, ve sen mailinde 98374325424 tane mail görürsen bendendir miaa!! hadi buluşalım, hadi buluşalım diye :D

    YanıtlaSil
  40. pek güzel olmuuş, sevindirik oldum^^

    ben de seni bir haftasonu sabahtan alıp bütün gün deli gibi gezdircem ki dolu dolu bir günümüz olsun berabercene olmaz mı:)

    YanıtlaSil
  41. fena özendim bu blog buluşmalarına.Allah baba bir gun bende bu camiaya girebilecek miyim ?

    Buluşmanıza sağlık, bana da beklerim ;)

    YanıtlaSil
  42. Ama bu çok güzelmiş ya :)
    Nice buluşmalara o zaman canım :)
    Darısı başıma

    YanıtlaSil
  43. hahah aynen öyleeee ^^
    Feliyle buluşuruz :D

    yalnız buluşmak isteyen ne çok insan çıktı ahahah.
    normalde sanırsın ki bloggerlar asosyal böyle evde yazı yazıyor halbuki hiç öyle değil arkadaş!

    burası başka bir internet ortamı sankiğ ^^

    YanıtlaSil
  44. Misa Misa, heyecanını yerim :)

    Kuulumsu Kadın, yaa! çok teşekkür ederim canım darısı başınıza hehe :)

    SoMilkSoLove, gel gel gel gel :*

    YanıtlaSil
  45. bidüşün, ihih heyecanlandım :) izmir'e hep çok gitmek istedim gezip durmak inşallah benim de yolum oralara düşer :*

    Joy, ben de pek sevindirik oldum ^^

    en güzeli o olur valla Joy! senin enerjine ve dolu dolu yaşadğın günlere hastayım zaten biliyosun :)

    YanıtlaSil
  46. KavrukSusam, hiç belli olmaz di mi ehe :)

    teşekkür ederim tatlım yorumuna sağlık :)

    Gece Yürüyüşü, çok çok teşekkür ederim canımm :)

    darısı başına her bir bloggerın başına :)

    YanıtlaSil
  47. Heidi, eveet! Feli sen ben :D

    sorma yahuu bloggerlar sosyal insanlar bi kere herkes görsün hıh :D

    YanıtlaSil
  48. ne güzel bi yazı olmuş böylee :)
    dolu dolu geçmiştir o saatler...

    bende uykusuz dükkanı'nı çok merak ediyorum yaa,
    hıı bi de İstanbul'a gelirsem seninle tanışmayı bende çok isterimm Tatlı Mia^^

    ödülün var bende :)

    YanıtlaSil
  49. Hımmmpss :D
    Çok güzel olmuş, benim de var öyle planlarım ama sürpriz yapcam, direkt ev basma şeklinde olacak -şaka-
    -Mert, şu sınavı atlatalım dostum, bıktım yeminle.-
    Mia, çok güzel olmuş kıskanmadım, kıskan...madım. Ben de orada olacaktım gülerdik bi güzel :D

    YanıtlaSil
  50. zaten 3 saat gibi kısa sürelerde yaşanan güzel şeylerin tadı bi başka anısı daha bir hoş oluyor valla

    YanıtlaSil
  51. masal, ne tatlısın!

    evet dolu dolu geçti valla hemencecik de geçti :)

    ödül için de teşekkür ederim hemen bakıyorum tatlı masalım :*

    AtYarışındakiEşek, hıı kıskanmamış kıskan....mamış :P

    evet ya gülerdik kesin ama sınav stresi olmayan bi anda.

    Melih Çağrı, evet aynen öyle ama 1 saat kadar kısa sürdü o ayrı :)

    YanıtlaSil
  52. Aslında toplu bir buluşma ayarlanabilse ne güzel olur.

    YanıtlaSil
  53. Çok tatlı anlatmışsın o anı sizlerle yaşamış gibi oldum.:)

    YanıtlaSil
  54. Miaaaaamm!

    öncelikle bu geç kalmış yorum için çok özür diliyorum. Döner dönmez sınavlarla boğuştum ertesi günü bile o yorgunlukla sınav çalıştım biliyor musun!

    yazını bile telefondan okuyabildim ehe

    sen yazın o kadar tatlısın ki! hayatımın en güzel günüydü ama çabuk geçti. Sanırım yazına cevap olabilecek değerde kocamaaan bir yazı yazdım az önce!

    son olarak kesinlikle o kız gecesini yapacağızzz!! ehehe :*

    YanıtlaSil
  55. Merhaba blogunu yeni kesfettimuyenim bende beklerim bloguma
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  56. K.C.S.

    o da güzel olur gerçekteen

    huyum kurusun, çook teşekkür ederiim ehe sen de çok tatlısın :*

    YanıtlaSil
  57. Summer'ııımmmm!

    olur mu öyle şeeey! yazını okudum büyük bi hevesleee ya ne tatlı ne güzel yazmışsın!

    okurken yine heyecanlandım biliyo musunn :*

    ve son olarak bence de o kız gecesini kesinlikle yapıcaaaz!

    bol bol fotoğrafta çekiliriz ne güzel oluuur :*

    yerim seni summerım çok tatlısın <3

    YanıtlaSil
  58. Duygu Senyurek,

    Merhabaa

    çok teşekkür ederim ben de bloguna uğricam şimdi

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  59. Bence seni okuyanlar ya da senin okuduklarınla buluşmak çok garip oluyor, o konuşurken nasıl yazdığını hayal ediyorsun,o kişiyi tanıdıktan sonra blogunu daha farklı okuyorsun, artık yazıyazarkenki halini kestirebiliyorsun...Blogger buluşmalarını belki bu yüzden çok seviyorum, senin bluşmanı okumakta süper, ben Taksime 10 dk. mesafedeyim, haberin olsun, ama bana abla dersen bozuşuruz bilesin Mia;)))

    YanıtlaSil
  60. yerdenuzak, ben sana abla der miyim hiç olur mu öyle şey! :)

    ayrıca ne güzel bi yerde oturuyosun öyle çok kıskandım taksime 10 dakika süpermiş! :)

    evveeet seninle de bi gün buluşmak isterim tabii önce diyet ehe :)

    YanıtlaSil
  61. Allah'ım bende orada olacaktım bende :(

    YanıtlaSil