Bu blog Mia Wallace'ın içini dökmesi, yazıp kurtulması, anlatıp rahatlaması ve anılarını paylaşması içindir.

Komşu Kızı vol 7

Vee efsane geri döndü! diyerek  başlamak istiyorum. Uzunca bi aradan sonra yeni komşu kızı yazısıyla karşınızdayım. Bilmeyenler için kısa bir bilgi; komşu kızı 25 yaşında. Çocukluk arkadaşım. Aynı mahallede oturuyoruz.

Diğer komşu kızı yazıları için; vol 1, vol 2, vol 3, vol 4, vol 5, vol 6..
***

Geçenlerde komşu kızıyla dışardayız. Rujunu tazelerken bize içini dökmeye başladı..

Komşu Kızı: Ne kadardır da öpüşmedim :( Öpüşmeyi kesin unutmuşumdur.
Ablam: Yok canım bi şey olmaz. Aynen bisiklete binmek gibi ehe.
Komşu Kızı: İyi de ben bisiklet sürmeyi de bilmiyorum ki.. :(

Dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!
***

Ablam yeni dinazorlar almış odasında nereye koyucanı düşünüyor. O arada komşu kızı dinazorları inceleyip konuşmaya başlıyor;

Komşu Kızı: Yaa bunun ağzından ateşler çıkması gerekmiyor mu? Ejderhaların nesli iyi ki tükendi! Ayy düşünsene onlarla birlikte yaşadığımızı!
Ablam: .................

Dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!
***

Yazın komşu kızının hoşlandığı ve etkilemeye çalıştığı bi çocuk vardı. Facebook'tan sürekli yorumlaşıyorlardı. Sonra çocuğun ilgisi azalmaya başlayınca komşu kızı da ona ithafen facebook'ta bir şarkı paylaşmak istedi;

Komşu Kızı: Ben şimdi Nil'den Bronzlaşmak şarkısını paylaşıcam ama üstüne ne yazsam?
Mia: Ne biliyim şarkı içinden bir cümle yaz?
Komşu Kızı: Aaaa evet süper olur! Şey yazıcam "ben bu yaz bronzlaşmak, kendimle uzlaşmak..."
Mia: (her zaman 3 nokta yerine 2 nokta kullanmayı seven ben) Bence cümlenin sonuna 2 nokta koy.
Komşu Kızı: ":" böyle mi?

Dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!
***

Dışarda yemek yiyoruz. Yemek sonrası ıslak mendiller geldi. Paketin üzerinde Lorel & Hardi resimleri vardı. Ben "ayyyy ne güzel" filan derken komşu kızı bir heyecan peçeteleri eline aldı;

Komşu Kızı: Aaaa ben bunları biliyorum! Biri Charlie, biri Chaplin!

Dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!
***

Bizim evdeyiz. Film izlicez. Ne izlesek diye herkes fikrini söylüyor;

Ablam: Forrest Gump?
Komşu Kızı: Ne ormanda kamp mı?

Dannnnnnnnnnnnnnnnnnnn!
***

Son olarak komşu kızına fal bakmak dünyanın en komik ve en garip şeyi. Çünkü kimse kendini fala bu kadar kaptırıp böyle sorular soramaz. İnsan o sorular karşısında kalakalıyor. Şaşırıp şaşırıp duruyor.

Mia: Şimdiiii uzun saçlı bi kız var..
Komşu Kızı: Saçları takma mı? Yani postiş mi yoksa kendiliğinden mi uzun?

Dannnnnnnnnnnnnnnnnn!

Mia: Birisiyle görüşmeye başlicaksın. Immm uzun boylu, iyi birisi..
Komşu Kızı: Gözleri renkli mi?! İyi derken mesela benimle ilgili ne düşünüyor, arkadaşlarına ne anlatıyoor?

Dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!

Ay ne biliyim ben! Ne biliyim ben yani. Saçları takma mı da neyin nesi. Ne biliyim been! :D
***

Komşu Kızı yazmayalı uzun zaman olmuştu. Yazarken bile eğlendim. Umarım siz de okurken eğlenmişsinizdir.

Bu da şarkı.

101 yorum:

  1. yok artik demek istiyorum Mia hatta galiba diyecegim yok artik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. de valla gülcincim haklısın :)

      Sil
  2. hahahahaha
    çok güldüm yaaaa.
    Valla bu komşu kızını kaybetme Mia :D ciddiyim. böyle tipler lazım hayatta insana yaa.

    Charlie Chaplin ve Kahve falı favorilerim oldu :D

    Lana Del Rey iyidir süperdir.
    Lucky Ones ı çok severiim.

    al link:
    http://www.youtube.com/watch?v=CrR8C9h4hHM

    <3
    özlemişim sana yorum yapmayı, blogunu okumayı ya..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok heidim kaybetmem :D

      kahve falı sadece aklıma gelenler bunlar. yoksa böyle bi sürü var ama fal bakarken durup not alamıyorum uff :D

      lana del rey'in bu şarkısını çok seviyorum ya.

      dur hemen dinliyim onu da ;)

      ben de senin yorumlarını özlemişim cıvıl cıvıl heidi! <3

      Sil
  3. :) seviyorum ben komşu kızını saflığını canım benim ya :D hepsine çok güldüm ama bisiklet sürme meselesine çook daha fazla güldüm bak hala gülüyorum :D çok öpüyorum gözlerinden Miacım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de seviyorum komşu kızının bu saflığını muyurtum. bisiklet sürmeyi bilmiyor bi de nası ciddi ciddi söylüyor ahh :D

      ben de gözlerinden öperim yanaklarını da sıkarım :)

      Sil
  4. Oh be geldin sonunda:) bir geldin ki kahkahalara boğdun beni canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geldim piacım :D

      ohh ne güzel hep kahkaha atalım

      Sil
  5. hayranıyız kendilerinin. :)

    sevgiler,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. luna!

      ben de sana hayranım o nolucak :)

      sevgiler.

      özlemle.

      Sil
    2. ama sen de çok tatlısın hep. onu napıcaz öyleyse?! :)

      asıl sevgi benden,
      luna.

      Sil
  6. İlk kez komşu kızı yazısı okudum...eğlenceli birisi ama sanki biraz neyse herkes biraz öledir zaten dimi :P bende uzun zamndır bakmıyodum buralara iyi oldu bunu okuduğum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet herkes biraz öyle ehe :D

      Sil
  7. arada bize de yollasana komşu kızını o konuşur biz güleriz, bonus olarak ablanı da ver ama :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak bak :D

      ablam benimle olsun banane. size bol bol karikatür daha ne olsun ehe

      Sil
  8. ahahah yaa valla her apartmana lazım.. pazartesi gününün stresini attımm.. rahatladım..
    hemen diğer komşu kızı yazılarınıda okumalıyım =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pazartesi günü stres yazısıydı :P

      hadi oku bakalım hemen hepsini :)

      Sil
  9. eğlenmek miii...? gülmekten öldüm burda, deli gibi kendi kendime gülüyorum. ilahii komşu kızı... :)) bu arada merhabalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba! :)

      sevindim bu kadar gülmene! :D

      ilahiii.. :)

      Sil
  10. aa süpermiş ya
    ben ilk defa okudum komşu kızı serisini, sonra diğerlerine de göz gezdirdim... "Saçları postiş mi" sorusuna ayrı takıldım. Tüm detayları bilmek istiyoru yani. Benim de böyle bir arkadaşım var ama bu kadar ubermensch değil tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diğerlerini de oku bence kaçırma :)

      bence böylesi bi arkadaşın yoktur çünkü ondan bi tane daha olamaaaaz! ehe

      Sil
  11. her komşuya lazım böyle bir kız :D
    .. sevme olayı bana özgü diye düşünüodum başkaları da varmış..
    bundan sora : mı yapsam? daha bi orjinal bak :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D orjinal ama mesaj verir mi : bu bilemiceem :D

      Sil
  12. Forrest gump bölümünde koptu ya :))

    o filmi çok seviyorum.Ablana sevgiler.Bu tarz filmler izliyorsa önerilerim olabilir.


    Abisi red hot grubunu sosisli sandiwiç diye kandırılan çocuk :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o bölüm çok komik gerçekten :)

      senin kandırılma olayı da iyiymiş ehe

      Sil
    2. forrest gump izlemesem bu kadar gülemezd,m galiba.

      bu arada dikkat ettim de abimle anılarımızla ilgili pek bişi yazmamışım :)) Düşündümde yazsam mı ki.

      Ama ben yazmayı bıraktım.

      sevgiler sana.

      Sil
    3. umarım tekrar yazarsın o halde.

      abla abi anıları her zaman güzeldir.

      Sil
  13. Komşu kızınla tanışmak istiyorum :D

    YanıtlaSil
  14. Koş Forrest koşŞŞŞ! Koş Forrest koşŞŞŞ! Komşu kızı sen bi sus :))

    YanıtlaSil
  15. ya bu komsu kizi yazilarin muhtesem! biri charlie biri chaplin.ben orada koptum artik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. komşu kızının unutulmamasına sevindim :)

      Sil
  16. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH MİAAAAAA! Koptum koptummm!!! Hem yazıya, hem karikatüre, hem komşu kızına, hem senin yorumlarına!:) İyi ki varsın valla, öperim kocaman.:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. JG! :D ahaha sevindim böyle eğlenmeneeee!

      sen de iyi ki varsın benim cool JG'm. canııımmm :*

      Sil
  17. Ayrıca bu yazının görselini ayrı bir beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yazıya görsel seçene kadar yarım saat harcadım!

      ahh teşekkürler :)

      Sil
  18. Charlie ve Chaplin kısmında koptum. Özlemişim valla komşu kızı okumayı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. charlie ve chaplin kısmında ben de tepkimi belli etmiştim cipsitom :D

      ben de seni özlemişim!

      Sil
  19. başlığı görünce yuppi diye açtım^^ öldüm gülmekten ya.. sen ve ablan sabır taşı falansınız sanırım yoksa dayanılmaz bir şey bu:)) bişi merak ediyorum bu olaylar olurken gülmeden durabiliyor musunuz:D
    he bir de.. karikatür harika bi son olmuş yazın için:))
    bu arada sanırım ben de iki nokta sevenlerdenim.. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yuppi! :)

      aslında komik ama eğlenceli :D

      hayır! tabii ki gülmeden duramıyoruz hatta bazen bildiğin kahkaha atıyoruz :D

      iki nokta kalp <3

      Sil
  20. Miam koptum resmen koptum ya..kahkaha attım baya bi.Senin hayatını sit com yapmak lazım.Ciddi güldürür herkes ayrı bir alem hepsinede bayılıyorum ben ya..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehe burdan yapımcılara duyurulur :D

      ccidden bizim ailede herkes ayrı bi alem!

      Sil
  21. Sabah sabah iyi güldüm, demek ormanda kamp:)))
    Şu gözümde canlanan komşu kızı ile görsel nasıl uyumlu anlatamam:)
    Miam sen de yaptığın işin hakkını ver, koordinatları doğru anlat, ne bileyim dinleme cihazı koydur arkadaşlarına ne diyormuş, saçlar postiş mi gözler renkli mi halk bilgiye aç!
    Çok öptüm seni!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitanam ormanda kamp dedi evet :D

      ehe ama komşu kızının görseli nasıl biliyo musun çok güzel :)

      ya ya di mi tüm suç bende :D keşke birazcık daha işimi iyi yapsaydıım ehe

      ben de çok öptüm seni kitanam :*

      Sil
  22. ilahi mia ya, suratım gülme ifadesinde takılı kaldı, epey değişikmiş senin komşu kızı, sen kesme iletişimini onla da bizi gülümseten böyle postlardan mahrum bırakma emi:) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok çocukluk arkadaşı yani iletişim kesilir mi :)

      sevgiler ebygale'im :*

      Sil
  23. ay komşu kızııı özlemiştim mia'cımm seni de özlemişim ne zamandır okuyamıyordum bu komşu kızı çok doğal yahu bayılıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy ben de seni özlemişim ne tatlısın hemen gelip bi sürü yorum yapmışsın ya :*

      evet yahu çok doğaal :)

      Sil
  24. Komşu kızı ya! Yine harikalar yaratmış :)) Çok da özlemişim komşu kızı yazılarını güzel olmuş bu yazı Mia'm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Luna'mmm! iyi geldi herkese bu komşu kızı yazısı ehe :)

      Sil
  25. herkese bir komşu kızı şart yoksa nasıl güler eğleniriz..ben o saflığı seviyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de o saflığı seviyorum hem de yazıyorum size :)

      Sil
  26. Ayyy bende de var komşu kızı, kuzen ne arasan ama aklımda tutamıyorum ben yaa napsak ki ahah özledim seniii^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy benim gibi not al sen de ve yaz yeni bi komşu kızı okuyalım artıık ehe ayy ben de özledim seniiiii :*

      Sil
  27. cidden hiiç abartmıyorum, koptum bildiğin kahkaha attım yaa :)))) off herkesin hayatında böyle biri olmalı.düşünsene moralinin en bozuk olduğu anlarda bir sözüyle kahkaha attırabilir yani :)) ayy tekrar tekrar okudum resmen.bu cümleden sonra bi daha okudum ahahah :D harika ya :D bol bol konuş kendisiyle bize de daha sık yaz olur mu :)) bir yazıda 90 dakikalık komedi filmi izlemiş gibi oldum resmen :) devamı gelsin lütfen Mia'cım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha çok sevindim böyle kahkaha atmana :D

      ne güzel ya poliganumum tekrar tekrar okunucak bi yazı.

      ben de hep yazmak istiyorum ama sürekli pot kırmıyo ki :D

      ne güzel eğlendin ya ben de tekrar okudum sayende canımcım :)

      Sil
  28. CC kısmına herkes gibi ben de çok bayıldım! :)

    YanıtlaSil
  29. "Birisi Charlie, digeri de Chaplin" :) Ve "Saclari postis mi?" Tek kelimeyle: Komedi :)

    YanıtlaSil
  30. Yoldayim kikir kikir gülüyorum. Eve gittiğimde diğer vol okuyacağım. Ve bende yok artık diyorum ;) Benden de saf çıktı bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne tartlısın yolda okuyup yorum yazıyosuun :)

      Sil
  31. puhahahahhahahaha :D özellikle de postiş olayına koptum Mia :D :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düşünsene rubi fal bakmak komşu kızına ayrı bi olay :D

      Sil
  32. Hahahaa :) İki nokta olayı çok iyiymiş(Bende üç nokta yerine iki nokta kullanmayı severim :) )
    Fal kısmında koptum zaten postiş o postiş hehe:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) kirazlıııı!


      seni özlemiştin. fal olayı apayrı :)

      Sil
  33. asjdasjhdfbkjsdıufhdfjhnsdgyflsjdgfshdlfgshdgfjhsdf
    sdfhdfuyhısudhrjhasfdghsdvfjsdkfsdf
    sdfhsjdhıofsd

    Miyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaağ
    bu gerçek olamazzz

    her defasında "allam bu sefer dozu düşürmüştür" diyorum ama
    her defasında
    DANNNNNNNNNNNNNNNN

    bu kız harika Miyaağ

    en çok da bisiklet sürme meselesi ve iki noktaya bayıldım
    nasıl bişey bu ya
    ay hem çok tatlı hem de böyle saf ama

    bilmiyorum
    iyi ki hayatında böyle biri var

    öylee şeker ki :)

    bence Komşu Kızı adı altında bir Mia Wallace kitabı bile çıkarabilirsin

    harika olur eheh :)

    YanıtlaSil
  34. Bötüüüüüüğğ!
    eveeet ama gerçeeeek inanması zor olsa daaa ahahahaha :D

    o doz bi türlü düşmüyor bötüü ehe her seferinde bizi şaşırtmaya devam ediyor :)

    bu kız bi harika dostuum ehe :D

    bisiklet sürme olayınca biz ablamla feci bir kahkaha atmıştık o anı unutamıyorum :)

    iki nokta da öyle. ben böyle kalakalmıştım : böyle yapınca :D

    çok saf çok tatlı ama bazen insanı sinir bile edebiliyor bu tatlı komşu kızıııı :)

    evet iyi ki bötüüm.

    sen daha şekersin daha tatlısın inan.

    tüm yazıları toplayıp düzenleyip bi komşu kızı minimal kitabı çıkartsam çok satar sanırım :D

    YanıtlaSil
  35. Biri Charlie biri Chaplin mi! Hayır bi de insanın öpüşmeyi unutması için önce öpüşmüş olması lazım ki bir insanla yakın münasebet gerektiriyor, komşu kızından hoşlanan erkekler(ya da kadınlar) da olabiliyormuş demek ki, ben asıl ona şaştım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öpüştü franım kaç kere ve ondan hoşlanan biçok erkek var :)dı gerçiii :D

      Sil
  36. bu komsu kızı gercek olmamalı :)

    YanıtlaSil
  37. DANNNNNNNNNNNNNNNN
    haha
    en çok da buraya güldüm yahu..dan dan haha..nasıl da komik şok geçirme ünlemi bu..
    bu absurd olaylar hep senin başında Mia'm..dikkat et valla..dinazorlara ayrı güldüm.bu mutsuz günümde ayrı güldüm.saol bu yüzden.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehe evet DANNNNNNN! :D

      bu tepkiler üzerine nasıl şaşırıcamı bilemedim lade jane'im ondan dannn çıktı ortaya iyi olmuş mu :)

      neden mutsuzsun..

      mutsuz olma.

      Sil
  38. Heheh yeni bir komşu kızı yazısının vakti gelmişti :))
    Yine süper olmuş.

    iki nokta değil üç noktayla bitirmek istiyorum yorumumu :)

    :.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle bence de gelmişti :)

      teşekkür ederiim.

      ahahaha 3 noktaya koptum :D

      Sil
  39. Komşu kızı beni her yazıda güldürüyor. Okurken kahkaha attım. Hepsinde ayrı komik bir cevap vermiş. Onun 25 yaşında olduğuna emin misiniz? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. komşu kızı güldürmicek gibi değil ki :D evet maalesef 25 yaşında :O :D

      Sil
  40. Özlemişim ! Cidden özlemişim komşu kızını, Mia :D Buradaki iç sıkıcı havaya ilaç gibi geldi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D oleey! komşu kızı yazısı yazmayı da ben özlemişim :D

      Sil
  41. bir yazıyı okurken uzun zamandır böyle bir zevk almamıştım
    üslubun öyle hoş anlatımın öyle akıcı ve yaşadığın olaylar öyle garip ki
    tuhaflıklarla dolu renkli bir yaşam
    keşke hayatının bir filmi çekilse seve seve izlerdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin godard kadını;

      çok şımarttın beni yorumunla çok çok teşekkür ederim :)

      Sil
  42. Her eve lazım böyle bir komşu kızı belki IQ'su 90'ı geçmeyebilir yine de gülme garantilidir:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her eve lazım hem dostluğu da güzel ;)

      Sil
  43. kızcağız fenomen oldu haberi yok:) yok di mi:))
    Miacım seninle buluşalım bir gün Midpoint'te, komşu kızı da gelsin, dann dunnn karşılıklı artık kendimizden geçeriz:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma judym fenomen oldu :)

      dün de onunlaydım ama daha çok dertleşme dolu bi gündü.

      ay tabii hep birlikte dann dunn :D ahaha

      Sil

  44. Mia: Şimdiiii uzun saçlı bi kız var..
    Komşu Kızı: Saçları takma mı? Yani postiş mi yoksa kendiliğinden mi uzun?

    ahaha gülmekten altıma yapıyordum cidden herkese lazım böylesi bi komşu kızı :D

    YanıtlaSil
  45. zombiii seni anlayabiliyorum :D

    YanıtlaSil
  46. "gözleri renkli mi?" nedir yahu?!
    kahve lan o! telve!

    YanıtlaSil
  47. Burdan çok saf gözüküyor, hani şu çizgifilmlerdeki gibi.

    "Yazın komşu kızının hoşlandığı ve etkilemeye çalıştığı bi çocuk vardı. Facebook'tan sürekli yorumlaşıyorlardı. Sonra çocuğun ilgisi azalmaya başlayınca komşu kızı da ona ithafen facebook'ta bir şarkı paylaşmak istedi;

    Komşu Kızı: Ben şimdi Nil'den Bronzlaşmak şarkısını paylaşıcam ama üstüne ne yazsam?
    Mia: Ne biliyim şarkı içinden bir cümle yaz?
    Komşu Kızı: Aaaa evet süper olur! Şey yazıcam "ben bu yaz bronzlaşmak, kendimle uzlaşmak..."
    Mia: (her zaman 3 nokta yerine 2 nokta kullanmayı seven ben) Bence cümlenin sonuna 2 nokta koy.
    Komşu Kızı: ":" böyle mi?

    Dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!"

    Bu kısım kopmama yetti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten de öyle saf :)

      o kısım direkt başıma geldi bi de beni düşün daann.

      Sil
  48. komşu kızı resmen bir fenomen sadece bu '':'' bile olayı bitirir agsfdagsjdak çok güldüm miot ayrıca senin bu atarın... '' Ay ne biliyim ben! Ne biliyim ben yani. '' bi an gözümde canlandın bunu derken safdhfgajh öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D

      ahahaha o gözünde canlanma kısmını tahmin edebiliyorum valla :D ama ne biliyim ben zeynetum yani postiş mi diyor bana ya :D

      cidden o biiiiir fenomeeeeen! daannn!

      Sil
  49. Komşu Kızı dizi olabilecek bir karaktermiş bence :) Değerlendirilebilir ;)

    YanıtlaSil
  50. Daha fazla gomşu gızı daha fazlaaa :D

    YanıtlaSil