Bu blog Mia Wallace'ın içini dökmesi, yazıp kurtulması, anlatıp rahatlaması ve anılarını paylaşması içindir.

İsimsiz Dracula

Haftasonu ablamın doğum gününü kutlamak için Taksim'deydik. Doğum günü kutlaması diyince öyle kalabalık zannetmeyin. Sadece ablam ve ben. E ablamın tek arkadaşı ben.

Önce küçük beyoğlu'na gittik. Allahım cumartesi orası bir kalabalık biiir kalabalık, anlatamam. Bildiğin 4 katlı kafe pi'nin tüm katları tıklım tıklım dolu. Terası ise daha da dolu. O terasta yer bulduğumuz için kendimizi çok şanslı hissederek biralarımızı söyledik.

Ablamla o an çok eğleniyoruz. "ooo hadi yine iyisin 27 yaş lanetinden kurtuldun ölmedin" diyerek biraları tokuşturuyoruz. Ablamın 27 yaşında ölmediğine içiyoruz. Doğum gününü birlikte kutladığımıza içiyoruz. Birbirimizin en yakın arkadaşı olduğumuza içiyoruz derken saat yaklaşıyor.

Saat 23. 50'den beri ablam ne derse onu pek dinlemedim. Dinliyormuş gibi başımı salladım durdum ve durmadan saate baktım. İlla hediyemi gece 12'de vericem ya.. Ve ta taa! Saat 12.

Çantamdan hediyemiçıkarttım ve ablamın bileğine taktım. Ablam o kadar mutlu oldu ki hemen bir anlaşma yapalım dedi. 2 sene sonra senin 28. yaşını da yine burda, sadece ikimiz kutlayalım dedi. Ve o günden beri kolundan hiç çıkarmadı bilekliği.
***

Sabah bir uyandık ablama isimsiz bir çiçek sepeti gelmiş. Ama hani aslında çikolalı kek gibi olan şeylerden. Hatta işte tıpkısının aynısı. Ayrıca 1 ay önce de eve kırmızı güller gelmişti ablam adına ama yine isimsiz...
Bu kırmızı güllere sarılmış da bi ayıcık vardı. Ablam hemen ayıcığı parçaladı, gülleri de çöpe attı. Biz şaşırmış onu izlerken "içinde kamera filan olabilir" dedi....
***

Valla bu sefer bu çiçek sepetini çöpe attırmam diyerek keklerden bi tanesini ağzıma atıp yemeye başladım.. Bir de yüzsüz yüzsüz "ay abla bunların meyvelileri filan var, keşke onlardan gönderseydi senin isimsiz" dememle birlikte ablam şu cümleyi kurdu;

- Bence gizli hayranım bir vampir.

Dannnnnnnn!

Sonra ablam ciddi ciddi bu isimsize bi de isim koydu. Dracula..... Evde Dracula aşağı Dracula yukarı. Babam bile "acaba kim bu Dracula, adresini nerden aldı?" filan diyor. Ya bi de bunu normal bir şeymiş gibi, adamın adı sanki cidden Dracula'ymış gibi cümleyi öyle tonluyor....
***

Ablam kekten hiç yemiyor ama her gün keklerle konuşuyor. Ah keşke Dracula gerçek olsa, ah keşke gerçekten vampir olsa da hemen hepimizi vampir yapsa diye diye kekler bayatladı. 'Çiçek sepetini çöpe attırmam' diye isyan eden ben, bayatlayan kekleri kendim çöpe attım. Ve gerçekten bir vampirle tanışsam beni de vampir yapmasını ister miydim diye düşünmeye başladım?

Deli misiniz? Hemmen! Sevdiğim insanları tek tek ısırırdım. Sonra belki onlar bana kızardı ama olsun. Beni affetmeleri için önümüzde uzuuuun bi zaman olurdu nasıl olsa ihih :)

Yahu ucunda sonsuza kadar sevdiklerimle birlikte yaşamak var. Sevdiğim kişilerin ölümünü görmemek var. Ama işte kan olayı sıkıntı derken ablam "kan bankalarından kan çalarız, insan ısırmayız merak etme" dedi.. Çözümünü yediğim bize bunları günlerdir düşündüren eve gül ve çikolata yollayan isimsiz mi? Hay allah adam Dracula oldu iyi mi?! :)
***

Erkek kardeşimin 2 senedir güzel giden bir ilişkisi var. Yalnız şu ana kadar kıza hiç "sana aşığım" dememiş... Yok efendim seviyormuş ama hani aşık değilmiş. Yalan söyleyemezmiş. Aşk çok başka bi şeymiş. Bik bik bik..

Ablam: Bunlar da aşkla sevgi arasında dağlar kadar şey var zannediyolar. Yeter be! Bi de aşk mı daha üstün, sevgi mi daha üstün diye kavga ediyolar...

dedi ve ben onu alkışladım. Siz de lütfen.. Şak şak şak şak.

Hayır cidden herkesin bu kavramı farklı. Bazılarına göre aşk daha önce oluyo, sevgi daha sonra. Bazılarına göre de sevgi daha önce, aşk daha sonra. Ben de önce sevgi sonra aşk olur diyenlerdenim de artık o iki hisse pek aşina olmadığımdan yeniden aşık olursam size açıklamasını yapcam öhömm :) Sizce hangisi daha önce?
***

Şaka maka, ablam iyi ki doğdu!

Bu da şarkı.

56 yorum:

  1. Aşk önce sevgi sonra. Aşk geçebilir sevdiklerime tahammül edebiliriz. Yani sevgi daha uzun süreli. Bence tabii.

    Dracula kim ola ki? Mia vampir olursa beni de ısırır mı? Hayatta en korktuğum şey ailemin ölümüne şahit olmak. Nasıl katlanırım bilmiyorum. Beni de ısırın yol uzun ama olsun uçarak geleceksin ne de olsa :P kızmam hem ^.^

    Ablan iyiki doğmuş. ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aryacım canım hoş geldin.

      işte bak herkes için farklı zaten ne güzel herkes yorumunu yapsın bakalım :)

      bilmiyoruz acaba kim.. ah ısırmam mı? zevkle! :) aynen ben de ailemin ölümüne şahit olmaktan çok korktuğum için vampir olup onları a vampir yapmak istiyom..

      teşekkürler canım arya♥

      Sil
  2. bilmem kaçıncı kez buradan da olsa kutlayabiliyorum. nice yaşları olsun ablacığının. :)

    sevgiler mia.

    özlemler...

    luna

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. di mi lunam..

      srüekli bi doğum günü yazısına döndü blogum :)

      çok teşekkür ederim lu na ri tam..

      sevgi ve özlemle
      mia.

      Sil
  3. Kendi bilgisayarımdan senin yazılarını okurken sıkıntı yaşıyorum biliyorsun Mia'm.
    İş yerimden hızlıca okuyamadığım tüm yazılarını okudum ve şu an çok mutluyum!!!
    Ablan iyi ki doğmuş.
    Seni de kocaman öpüyorum.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya biliyorum webam bilmez miyim :(

      ay yerim seni ne kadar tatlısın ya!!

      teşekkür ederiim
      ben de seni kocaman öpyorum panda aşklısı seni :)

      Sil
  4. Mia, ne kadar uzun zaman oldu seni okumayali, cok ozlemisim, cok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de seni çok özlemişim çok! :)

      Sil
  5. Ablanın doğum günü kutlu olsun :)

    Ah bizde de o Dracula'dan olsa da oyuncak ayı yollasa, ben hiç düşünmez yatağıma koynuma alırdım o ayıyı :)

    Bana göre aşk sevginin çok yoğun hali. Hani hoşlanmadan sevgiye, sevgiden aşka doğru.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler loretta :)

      ehe di mi ya bana da gelse öyle yapardım :D parçalamak en son aklıma gelicek olan şeydi :)

      bence de öyle.

      Sil
  6. kamerayı okuyunca bildiğin kahkaha attım (:
    ablanın yaşı kutlu mutlu olsun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen bi de o ayıyı parçalayışını görseydin ehe :)

      Sil
  7. bir insan birini sevdikten sonra aşık olur bence,zaten aşkın temeli sevgi değil mi?
    bu arada mia özlemişim seni yaaaaa,hep şu hain sınavlar aramıza girdi
    ablanın 27 yaş lanetini hatırlıyorum ya :D ayyy ablanı acayip seviyom
    aycıkta kamera var düşüncesi süper ya
    aaa bu arada ben de vampir olmak isterdim,acayip manyak güzel özellikleri var ya
    2 metre ötede ne konuştuklarını duyuyorsun,acayip hızlı koşuyorsun,dahası kalbine kazı yemediğin sürece ölmüyon
    süperrrr
    ablana söyle iyi ki doğmuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayşecim ben de senin içten yorumlarını özlemişim :)

      ayrıca bence de önce sevgi sonra aşk ama ya acaba aşk diye bir şey yok mu?

      az önce aşkla ilgili hararetli bi konuşma yaşadım da aklım karıştı yahu bilemicem ben :D

      vampir olalım ya da vampirlere aşık olalım bak o zaman aşk var ihih :)

      teşekkür ederiiizz :*

      Sil
  8. Mia nerde kutladiniz

    YanıtlaSil
  9. Ayni hayali bilmem kac kez kurmusumdur bende vampir oliim hemen tum sevdiklerimi isirayim die keske gercek olsa :) ablan iyiki dogmus birlikte daha nice mutlu yillara ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anercim aynen ya! şu hayalimiz gerçek olsa da mutlu mesut yaşasak :)

      teşekkürler :*

      Sil
  10. ikisi bir arada olmaz mı
    aşık olduğum insanı severim sevmediğim insana aşık olmam öyle bir şeyler galiba :D

    İyikide doğmuş ablaan :)

    O oyuncak ayıyı gerçekten çöpe mi attıı içindeki kamerayı arasaydı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bence de ben zaten seversem aşık olurum kesin :D

      teşekkür ederim pembe kerestem.

      attı atmaz mı :D

      Sil
  11. tesadüfe bak ya, uzuuuuuuuuun zamandır internete girmiyorum, bi girdim yeni yazı yazmışsın :)

    ablan iyiki doğmuş, ailecek severek okuyoruz onu :D

    bence önce aşk sonra sevgi.
    bunu iki ay önce sorsaydın cevap veremezdim çünkü ikisini de bilmiyordum ama Miaaa, iki aydıııırrrr, beeeennn :'( :'(
    anlamışsındır umarım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay melindam yeriiiim seni been :)

      evet ya yazdım hatta şu an yeni bi tane daha yazıcam! :)

      hiii melindam!!!

      aşık mısın sen oyy.... ne gzel hisler bunlar ya <3

      Sil
  12. Ya mia ahmetcoka diye bi blog var. Otda twittrt sayfası yuklemis blogger. Nasi bilirsin sen lütfen yaz :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç bilmiyorum valla şu an senden duydum

      Sil
  13. Ablana mutlu yıllar bir ablam olsun çok isterdim koruması altına aldın sevsin beni diye ama bende ablayım. Kızkardeşte güzeldir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. balböcğüm kızkardeşlik bence çok güzel yerim :))

      Sil
  14. Miaaa'''mmmm.. Ablana burdan saygılar sevgiler :D Geçte olsa mutlu yıllarrrr :D :))
    Dracula ha hahaha çok iyi ya :)) Ablana sempati duydum ya kız o kadar haklı ki.. Aslında romantik gibi ama suikastte olabilirdi yaniii :P :)) ( Bu dedigime inandım mı bende bilmiyorum. :P)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lilymmm... teşekkürler :D

      ablam çok tatlı cidden sempati duyulmadan olmaz ajkds

      ihtimal var ama ben yine atmazdım ayıcığı :D

      Sil
  15. Benim de doğum günüm! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vuhuu mert nice mutlu yıllar! :)

      Sil
    2. Teşekkürler, ablanızınki de.

      Mia Hanım yeni bloglarım aldı başını gitti, takipçi topladı, e bir siz kaldınız haydi ama artık! :) :)

      Sil
  16. Ablan beni yine çok güldürdü Mia'm :D
    Hele içinde kamera olabilir kısmı....
    Sevdiklerinle uzun, sonsuz bir hayat.... kim bilir belki güzel olurdu :)
    Ablana seninle ve ailenizle uzun güzel yıllar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eheh kamera kısmı cidden komikti :D

      ben vampir olmak istiyorum ya :(

      teşekkrler gecem sana da ailenle gzel uzun mutlu yıllar :*

      Sil
  17. nice beraber yıllara size :)
    siz de çok tatlışsınız ama benim favori karakterim baban ailedeki hep göbekli hafif kel canlanıyor gözümde nası biri bilmiyorum ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkrler karamelim :)

      babam bence de en birinci ya :D

      ehe gerçekte tam tersi. zapzayyııf ve uzun saçlı ve bayaa cool :)

      Sil
  18. Ablanla olan bağını kardeşimle olan bağa benzettim.:)İyiki doğmuş abla ve bence isimsiz olayı da iyi olmuş bay dracula güzel isim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim huyum kurusun :)

      bence de isimsiz olayı güzel oldu daha iyi bir nick olur muydu* ihi :)

      Sil
  19. Ablanın doğum günü kutlu olsun, insanın kardeşleri gibis yok, hiç arkadaşın olmasa onlar var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler rebelim aynen öyle kardeş zaten en yakın arkadaş :)

      Sil
  20. Yanıtlar
    1. ah liseli, seni de yorumunu da nickini de çook özlemişim :)

      Sil

  21. ‘’ya dışındasındır çemberin,ya da içinde yer alacaksın’

    Uzun bir zaman sonra tekrar burada olmak güzel sizi.Bir yok oldunuz,bir göründünüz.ama en nihayetinde geldiniz.hem de bir doğum günü resitaliyle.ablanızın geçmiş doğum gününü kutlar,nice mutlu yaşlara dilerim.genelde kadınlar yaşını saklar-ki sormak bile ayıp,nedense-ama sizin ablanızın yaşını bütün dünya biliyor artık,sadece bunun için bile tebrik etmek gerek.kendisiyle barışık olduğu için…hayır olmadı bu,çok ciddi konuştum.zaten fazlasıyla soğuk ve ciddi gündem.Mesela daha güzel bir önerim var:bir sonraki doğum gününde Cezayir sokağı’nda mevlüt okutmak pek fena fikir değil.ne bileyim nasıl olur diye hep merak etmişimdir.şuan saçmalıyor da olabilirim.bakıyorum,evet,biraz öyle görünüyor.hemen toparlanmam lazım.
    ‘’insan
    esref-i mahlûkattır derdi babam
    bu sözün sözler içinde bir yeri vardı
    ama bir eylül günü bilek damarlarımı kestiğim zaman
    bu söz asıl anlamını kavradı’’
    nedense İsmet Özel’in ‘’amentü’’ şiirinden bir pasaj paylaşmak istedim.tutamadım kendimi.öyle ki ne zaman konuşmaya başlarsam bu aralar,elimde olmadan İsmet Özel’in şiirlerini mırıldanırken buluyorum kendimi. öyle bakmayın lütfen,acı çekiyoruz burada…küçük beyoğlu:sonbahar ve kış,onun en yakışıklı göründüğü zamanlarıdır.benim için öyledir beyoğlu.hele arka sokakları,hele soğuk akşamları…

    yine geldik aşk’a,sevgiye.
    aşk mı sevgi mi?
    Elbette ki aşk;sevgi bencilliktir.öyle ki daha sonra bencil olduğumuzu hep birlikte görüyoruz zaten.hem aşk daha bir yakışıyor ağza.hele kadına.aşk ve kadın.kadın ve aşk.erkek sevgidir.kadın aşk.bütün mesele bu.


    pek önemli not: Bakırköy Yunus Emre Kültür Merkezi’nde Sokak Kızı İrma’’müzikali sergilenmektedir.mutlaka izleyiniz.hatta ‘’Külhan Beyi Müzikali’ne gitmediyseniz üzülün.

    İyi seyirler.

    Çok konuştum,affetmek anlamaktır.anlayın beni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel bir cümleyle başladı yorum :)

      evet gittim geldim gittim geldim ve sonunda bir doğum günü yazısıyla geldim.

      ablamın yaşını bütün dünya değil sadece blog dünyası öğrenmiş oldu hem de 3 - 5 kişi :) bu kadar cesur olsun ama di mi :)

      cezayir sokağı fikri güzel ama mevlut kısmı pek hoşuıma gitmedi ehe :)

      İsmet Özel'i ilk senden duyduğum için ayıplamazsın değil mi?

      beyoğlu'na yakışıklı dedin yani senin için bir erkek. ah çok hoşuma gitti bu!!! ba yıl dım :)

      sen aşıksın sanırsam bana öyle geldi :)

      bence de kadın aşk, erkek sevgi hatta çoğu zaman sevememe sevgisi. hani sevgisizlik şeysi :)

      pek önemli not: bu ara gitmek istediğim çok oyun varken bu da iyi oldu.

      pek önemli not: sezen aksu - allahın varsa şarkısını dinle.

      hep konuş konuş konuş :) ne güzel.

      Sil
  22. Sen neden bu kadar az yazıyosun bakim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( yazdım yeni yazı hadi hemen oku! :)

      Sil
  23. Gece gece iyi güldüm ablana :))
    Çok tatlısınız inşallah hep böyle mutlu olursunuz, çok şanslısın çok tatlı bir ailen var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ablam komedi :)

      teşekkür ederiiiz umarım hepimiz hep mutlu oluruz :)

      Sil
  24. İnsanın hayatında gizli bir Dracula olması güzel.. Benim de hayatımda hep gizli bir Morticia Addams, bir Bellatrix Lestrange olsun isterdim..

    YanıtlaSil
  25. Hep en cool kadınları seçiyosun sen Eke. Belki de vardır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bize çiçek sepeti felan gelmiyor.. Gelsin bi tokat patlatsın ona da tavım.. =)

      Sil
    2. bana bak tokat geliyor.. :D ajhsksda

      Sil
  26. Ahh.. ablanla böyle arkadaş olmanız ne kadar güzel ya.. Çok kıskandım valla :) Neden benim ablam yok ki sanki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ablam benm en yakın arkadaşımm.. :) ya kıyamam olsun senin de çok tatlı arkadaşların vardır kıskanma :*

      Sil