Bu blog Mia Wallace'ın içini dökmesi, yazıp kurtulması, anlatıp rahatlaması ve anılarını paylaşması içindir.

Uzay Mekiği

Zamanında çok büyük konuşup "ben kahve insanı değilim" diye bi yazı yazmıştım. Şimdi güne kahve içmeden başlayamayanlardanım. "Kavhe içelim mi?" sorusuna hipnozlanmış şekilde -her seferinde- "Oluuuur" diyen bi kahve canavarıyım.
***

Bugün kahvaltıdan sonra kahve yapmak için mutfaktaydım ve yine sakardım.. Elimdeki tüm kahve fayansa dökülünce önce bikaç saniye çöpe gidicek olan kahvelere baktım. Sonra "iyi bari suda erir bunlar diyerek" hepsini lavobaya attım. Üstüne sıcak suyu açtım.

Kahveler erirken ve suyla birlikte akarken tüm mutfak kahve koktu. Ya bu nasıl güzel bi kokuydu!

Normalde anında çamaşır suyuyla o kahve kalıntılarını bembeyaz yapardım ama sırf kahve kokusu gitmesin diye mutfağı öylece bıraktım.

E tabii insanın kendi evi olunca böyle şeylere hiç paniklemiyo. "Amaan nolucak" diyo hatta üstüne "ne güzel kahve koktu!" diyerek mutfağı BİLEREK temizlemiyo.. Kahve kokuları arasında oturmuş elinde fincanı, kahvesini yudumluyo. Bi de "ne güzel pazar" diye seviniyo.
***

Şimdi bu olay bi de iş yerinde başınıza gelse nasıl paniklersiniz biraz da onu anlatiyim. Öhöö!

İki sene önce filan ofiste İKİNCİ iş günüm. Ofisi ilk gün bana gezdirirlerken, hiçbi şey ilgimi çekmeden her şeye "hı hı hı" diyerek başımla onaylarak bakıp geçerken "bu da kahve makinemiz işte istediğin zaman yap iç, kahveler de şurda" denildiği an yine hipnozlanmıştım. "Sanırım bu makineyi en çok ben kullanıcam" diye düşünüp içimden ufak bi sevinç çığlığı atmıştım.

Her neyse ikinci iş günümde daha kimseler gelmeden erkenden ofisteydim. Hemen ufak tefek işleri halledip "kahvemi yapiyim de güne güzel başliyim" dedim. Mutfağa koşarak gittim. Kahve makineme "uzay mekiği" ismini verdim. Çünkü kocaman bi şeydi. Yeni bi modeldi. Ya bi de çok güzeldi. Bisürü ıvır zıvırı vardı ne biliyim sanki biraz karışıktı ama ofisteki en yakın arkadaşımdı.

"Bi kahve makinesini çalıştırmak ne kadar zor olabilir ki?" diyerek bi şeyler yaptım. "Öğütülmemiş kahve yerini kullanmiyim hadi bizim evdeki eski model gibi içine çekilmiş kahve koyuyim ya onu sonra birine sorar öğrenirim artık" diye diye uzay mekiğimi zorla çalıştırdım.

Ohhh ofis mis gibi kahve kokmaya başlarken ben de mırıldana mırıldana makyajımı tazeledim. İçimden de "her şey harika" diye geçirdim. Hava da kış ayında olmamıza rağmen açık. Her yer bi aydınlık bi aydınlık.

Kahvemi almaya gittim ki onca kahve kokusuna ve makinedeki seslere rağmen henüz kahve olmamış! Kahve haznesine bi damlacık bile kahve dolmamış. Ya içine koyduğum o kadar suya nolmuş? Buhar olup mu uçmuş?! Derken kahve haznesini elime aldım.. Daha doğrusu elime almamla birlikte uzay mekiğimin ortasında bi yerde sıkışan tüm kahveler anında her yere fışkırdı!

Elimde kahve makinesinin altı. Öylece uzay mekiğime bakıyorum. Üstümden kahveler yere damlıyor. Duvar tamamen kahverengi, kahve suları aşağılara doğru akıyor. O güzelim aydınlık havada ofisin mutfağı ve duvarı ne güzel de kahve lekeleriyle parlıyor!

Birazdan ofise başkaları da gelicek ve ben "ohh mis gibi kahve koktu" diyemem. Evimdeki gibi "lekesi kalsın" diyip içeri geçemem. Anında elime bez aldım, duvarı silmeye başladım. Bi yandan fayansa bisürü temizlik malzemesi pıslattım. Kahve kokusu gitsin diye 1 kutu çamaşır suyunu bitirdim. Ya o panikle normalde 1 saatte yapacağım işi 10 dakikada hallettim.
***

Beş dakika sonra ofise gelenler "ooo bu nası kahve kokusu" dedi. Herkes önce bi kahve makinesine bakar gibi olup sonra vazgeçti. Ve o gün -ben dahil- kimse kahve içmedi.. O günden sonra uzay mekiğine dokunmaya ancak 1 ay sonra filan cesaret ettim. Fakat makineyi kullanmayı öğrendikten sonra sabah, öğle, akşam sadece kahve içtim.

Niteliksiz Bilgi: Kahvemi hep sade içerim. Süt ve şekerin kahvenin tadını bozduğuna inanırım. Zaten kahveyi sütsüz içmeye başladığım an sevmeye başladım. Yıllarca süt yüzünden kahve gibi bi lezzetten mahrum kaldım :/

Ayrıca bu yazı "ben kahve insanı değilim yaaa.. kahveyi hiç sevmem" dediğim yazıya özür olsun.

Yıllar sonra gelen edit: Ben kahveyi çok severim!
***

İçimden geldi size bi şeyler dicem. 27 yaşındayım ve insanın "içinden ne geliyosa onu yapmalı" dediği cümlenin hakkını vermeye başladım. Yani hep böyle düşünürüz ama pek uygulamayız ya. Ne biliyim "ay ayıp olur, ay üzülür, ya ne der şimdi?" gibi gibi şeyler düşünüp aslında tam da içimizden ne geliyosa onu yapmayız. Ya da bunu dışarı vurmayız. Hah artık bunun acayip bilincindeyim.

Zaman çabuk geçiyo. İstemediğiniz şeyleri yapmayın ama ne istiyosanız onu sonuna kadar yapın. Kimseyi düşünmeyin, konu sizseniz biraz bencil olun. İnsan istediği şeyleri yapmalı, hissettiği şeyleri yaşamalı.
***

Mia ile Vizyondakiler fragman seslendirmemin ikincisi çıktı! Hadi İZLEYİN. Beni üzmeyin. Tabii içinizden geliyosa izleyin diyerek az önceki söylediklerime atıfta buluniyim eheheh.
***

Çay susuzluk giderir mi? Zıt kutuplar birbirini çeker mi?

Bu da şarkı.

60 yorum:

  1. Ah Miaaa! Öyle sakarlıkları en çok ben yaparım, nasıl kötü hissettiriyor insana. Ben de iki yıl önce çalıştığım ofiste pek güzel kahve yapamadığım için çok kızardım kendime ve kahveye de onu yapmaya da gıcık olurdum. Ama aynen, evdeyken öyle değil. İster güzel yap ister kötü, ister dök ister temizleme ne güzel bir şey kendine ait bir yer.

    Ben kahveyi şekersiz sütsüz hiç sevemedim Mia :( Var mı marka, ölçü önerin? Ben de kahvenin gerçek tadını sevmek istiyoruum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Pinqu!

      ofis kahvesi bizi mahvetmiş meğerse :) ama evin o rahatlığı yok mu? harika :)

      ya tabii damak zevki pinquittem ama bence sade hali enfes!

      valla ablam sürekli yurtdışına çıktığı için ordan getiriyor genelde. marka olarak caribou da güzel starbucks'ın "house blend"i güzel.

      yani çeşit çeşit her gittiğin yerde "sade filtre kahve" al ve beni hatırla :)

      Sil
  2. Üniversite zamanlarında bir alıştım artık çoğu yalnız gecelerim sadık yoldaşı oldu kahve her çeşidine evet der hale geldim :) ama asıl sormak istediğim acaba bu resimleri kendin mi çiziyorsun ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe o kahvenin her haline alışmak güzel şeymiş :)

      yok yok ben çizmiyorum, keşke!! :/

      Sil
    2. Yazılarının Resimlerindeki kız figürleri birbirine benziyor da o yüzden merak ettim peki bu yazıdaki görselin kaynağını sorsam ? :)

      Sil
    3. Yaziya gore seciyorum resimleri o yuzden bazen ben cizmisim gibi saniliyor ya keske o kadar yetenekli olsam mariposam :)

      Wheartit diye bi site var genelde
      Ordan gorseller :*

      Sil
    4. Evet ya ben de bayadır sen çiziyorsun sanıyorum dedim en son bi sorayım neymiş ne değilmiş :D
      Çook teşekkür ederim benim için önemliydi bakayım hemen siteye :)

      Sil
    5. Ehe ne demek canin bak bakalim :)

      Yalniz ben yillardir gordugum guzel gorselleri kaydediyorum yani bu fotoyu kaydedelinde bayaa olmustur ne kadardir girmiyorum o siteye ama gorseller ordan yani :* opuyorum <3

      Sil
  3. Harika bir yazı olmuş. Ben her ne kadar hala klasik çay insanı olsam da kahvesiz de edemem. İki üç günde bir içerim. Zamanında bir arkadaştan duymuştum. Kahve dört boyutlu (sosyalleşme, lezzet, sağlık bir tane daha vardı ama unuttum :D) bir olgu. Tercihim Caribou'nun kahveleri; öğlenleri Daybreak Morning Blend ve akşam ya da alelade bir günde arkadaşla oturuluyorsa kahvecide Obsidian :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim öncelikle!

      aa arkadaşın çok güzel söylemiş bak hakkaten sosyelleştirir. lezzeti de enfestir. ayrıca zararı olduğu gibi çok da sağlıklıdır bi de sanırım mutluluk verir? hadi bunu da ben salladım çünkü beni mutlu eder :)

      oooo öğlen ve alelade gün için farklı kahve tercihleri olan bi insan. master yapmışsın kahveyle ilgili bi de sen yazı yazmalısın bence :)

      Sil
  4. Mia ya inanır mısın o kahvenin kokusunu aldım okurken. Ben o kadar hızlı temizleyemezdim herhalde. Ben bu aralar bitki çaylarıyla vakit geçiriyorum iyi geliyor bi nebze. Makineye koyduğun isim de çok yaratıcı :D Senin bu anın bana 2 broke Girls dizisini hatırlattı. Bi bölümde kızlar Starbucks'ta işe giriyorlar Ekspresso makinesini öğrenmek için ama öğrenemiyorlar. Her taraf kahve oluyor mekanda. Aşırı komikti ya. Bu haftaki filmler de negzelmiş ya. Sesine sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vişne ya yazıyı okurken kahve kokusunu alman benim için acayip mutluluk verici :)

      o panikle çok hızlı temizleniyo gerçekten tecrübetle sabit maalesef!

      bitki çaylarına ben de bayılırım ayrıca. acayip hafif hissettiriyor harika.

      aaa öyle bi anlattın ki kendimi o dizide hissettim cidden tamamen öyleydim!

      hehe teşekkür ederim filmleri ben de sevdim :) :*

      Sil
  5. miaaaa öyle çok güldüm ki okurken haline çok tatlısın:) bi de resmen burnuma misss gibi kahve kokusu geldi. hatta kalkıp yapasım var:)))))) kahveye bayılırım her çeşidine ama en güzeli şekersiz sütsüz zift gibi hali. kafeinin beynimi ele geçirmesiyle baygın gözlerimi anında açışı:)))))) kahve kadar keyif veren adam bulsam bi dk. düşünmem evlenirim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa sen de çok tatlısın çok teşekkür ederiiim! :)

      yazıyı yazarken hissettirmişim size o hissi demek ki ne mutlu bana kahve kokusu gelmesi burnunuza, şımarttı valla :)

      hah aynen ben de o zift halini seviyorum. hahaha son cümlen! harika :*

      Sil
  6. ayy hemmen kapıyorum bir fincan kahveyi:))

    üniversitedeyken uzun zaman kahve yaparak para kazandım. ehehe birazcık baristalığım var^^ kahveyi severdim, o zamanlardan sonra kahveye tapar hale geldim. onsuz bir hayat düşünemiyorum. sanırım ben uslanmaz bir tiryakiyim.

    amaaa senin kahve maceran güldürdü be Mia:)) benim de tonlarca öyle hikayelerim var. ama en bombasını anlatmadan geçemicem:))

    yaz aylarının en sıcak günleri, benim de işte ilk günlerim. yeni yeni kahve yapmayı öğretiyorlar. sanki kahve değil de deney yapacakmışım gibi ölçülerle kahve çeşitlerini öğreniyorum. ve beklenen an geldi; ilk soğuk kahve siparişimi aldım. tüm gerekli olan şeyleri shaker'ın içine doldurdum. başladım sallamaya.. ohh ne de güzel oldu derken.. daannn! shaker patladı. kapak bi yana gitti tezgah, saçım ve en korkuncu müşterinin üstü başı battı. her yer kahve her yer buz oldu. nasıl utanmıştım düşündükçe hala yaşıyorum o anı :D

    (*işten kovulmadım, hatta aylarca çalıştım. evet ben de hala şaşırırım bu duruma:))))

    ayyy çok uzun yorum oldu bu böyle.. açıldı çenem!:)
    ama ama son olarak.. ben bu şarkıya bayılıyorum yaa!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aayyy elifim!!! öncelikle hoşgeldin :*

      bayıldım yorumuna! barista kursuna ben de gittim ama pek bi şey öğrenemedim hatta o süt köpüğünü bi türlü beceremedim :/

      senin kahve maceran daha çok güldürdü ya benzeşikmiş hatta :)

      ahh shaker mahvetmiş snei elifim çok güldüm ya ahahaha o an müşterilerden çok senin yüz ifadeni görmek isterdiim!

      eheh bence güzel anı olmuş. hani o an yaşarken korkunç ama sonradan düşününce harika olan anılardan :)

      (ben de olsam seni işten kovmazdım kiiii ^^)

      bizim zaten seninle şarkı ve film zevkimiz aynı resmen! <3

      Sil
  7. yirmilerin başında herkes böyledir çaydan kahveden uzak ay ben kahvaltıda bile çay içmem havasında.
    yirmilerin sonlarına doğru ise hepimiz müptela olup çıkıyoruz :)

    videona bayıldım!
    seslendirmene mi demeliyim! süper!
    hemen abone oldum, beğendim, bundan böyle her hafta kaçırmam!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Syhn'cim oncelikle hosgeldin ve yorumun icin cok cok coook tesekkur ederim!

      Ya ne tatlisin yorum bile yapmissin <3

      Begenmene cok sevindim bak bi de ilk seslendirmem var gecen havtanin onu da izle? Umarim begenirsin her hafta izle kacirma hehe cok optu.m :*
      http://youtu.be/-gDP_kW7h0c


      Sil
  8. Mia bende kahve sevmem biliyor musun? (OMG Tabiki bilmiyorsun, neden sorduysam? :D) Kahveyi sınav dönemimde uyanık kalmak için kullanmak istemiştim ama 5-6 bardak kahve içmeme rağmen uyanık kalamadım. Benim bünye kahvenin varlığını bile umursamadı :p
    İçinden ne geliyorsa yapmalı insan. Sana katılıyorum. Bu konuda da tamamen serbest olamasam da insan isteyince ilerleme kaçınılmaz oluyor.
    Videona da bayıldım. Sesin çok tatlı ^^
    Şevketin horlaması da ahahah süper, sevdim bunu. Sempatiklik katmış. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marsli hosgeldin! :)

      Ya bende de kahve hicbi zaman uyku acma isine yaramadi hemen bagisiklik kazandi bunye :)

      Sadece tadini seviyorum o "kahve keyfi" dedikleri seye bayiliyorum :)

      Icimizden geldigi gibi yasayalim!

      Ehehe horlamaya ben de bayildim ya erkamaj yapti onu <3 tesekkur ederim canim :*

      Sil
  9. Offf! Çok fena olmuş ama o gün:) Okurken gerildim.
    Eskiden ben de senin gibi kahve içmezdim, şimdi kahve içmeden güne başlayamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe bi de beni dusun sezercim :)

      Demek ki kahvenin bi zamani var?

      Sil
  10. İnsan öyle bir durumda kalıp birden panik yapınca gerçekten 1 saatte yapacağı içi 10 dakikada halledebiliyor :D
    Kahve sütsüz,şekersiz içilir tabii ki.Evet,bozuyor tadını.Bende geçen sene sade kahveye iyice alışmıştım.Gümde 15 tane filan içtiğim oluyordu ama yaz tatili de ne olduysa ne zaman kahve içsem midem ağrımaya,bulanmaya başlıyor.İçemiyorum artık,bir doktora gitsem belki iyi olacak :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mu zey yen! Hosgeldin :)

      Yaa yorumu okuyunca sok oldum 15 Kahve mi? Gunde? 15? ON BES?

      Vaov!

      Midenin agrimasi normal:)

      Sil
  11. hahaha :D Kahve sevmem derim ama taze çekilmiş türk kahvesinin kokusuna bayılırım. Annem tam bir kahve manyağı evde kahve bitince isterse dışarda 40 derece sıcak olsun bakkala git der gibi eminönündeki kuru kahveciye gönderiyor beni :D
    Bende senin aksine süt yoksa hayatta içemiyorum. Hatta içtiğim bir türk kahvesi(falcı bacıya göndermek için), süte karşıtırılmış 3ü 1arada (sınav zamanı ki süt yüzünden daha çabuk uyurum).
    kahve makinalarını bırak kahveler bile benim için hala gizemli bir bilim dalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lady Witch annelerimiz ayni! Tamamen ayyyyni :) ve cok tatlilar bence.

      Aa turk kahvesini bile ehe :)

      Bence sen de zamanla
      Seviceksin sutsuz? Oyle geldi bana bi an niyeyseee ehee

      Sil
  12. Acaba bütün insanlarda 'önce ben, bu hayat sadece 1 defa yaşanacak' bilinci 25-28 yaş aralığında mı tam anlamıyla oluşumunu tamamlıyor yoksa benzer dönemlerde bunu fark etmemiz tesadüf mü? Hepsinden önce bunu çok merak ettim. Ben de çok sakarım :( sürekli düşüyorum ya da elimdekileri düşürüyorum. Fiziksel ve maddi anlamda hep zararla doluymuşum şu kısacık ömrümde. Kahve kokusu, çamaşır suyu kokusunu her türlü döver. Çamaşır suyuyla canhıraş duvar silerken 'ya çamaşır suyu daha çok kokar da sabah sabah ne temizliği mia' derlerse diye darlamamışsın sen mesela kendini. Ben olsam bunu da düşünür her tarafa parfümümden sıkıp 'ıyk şişeye düşmüş bu da daha ikinci günden havalara bak' dedirtirdim arkamdan :( kesin derler çünkü iş hayatında kim varsa bu mutsuzlukla para kazanmak için debeleniyorlar. Ne kadar da karamsarım bugün ya böyle yüksek enerjili bir yazının altına böyle pis bir yorum. Pisim ben ya. Kahveye süt, şeker, şurup katan herkes de zevksiz bence. Kahveyi olduğu gibi sevsinler ya da içmesinler; bu da hayatımın en makul ve olağan isteklerinden biri oldu. Çünkü kabalaşıp bütün kinimi buraya bırakacaktım fakat blogunu böyle şeylere alet etmenin uygunsuz olduğuna karar verdim. Seni tanımadan seviyorum mia :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mirageem! Ya ne harika bi yorum bu bayildim hakikaten <3

      Ahahaha su parfum sisesi kirildi olayina koptum yahu nasil
      Aklima gelmez
      Cidden camasir suyu kokusunun oyle algilanacagi naisl aklima gelmedi? Ya hepsi paniktendi.. :)

      Ikinci gunden kahve yuzunden hijyen delisi gibi olmusum ve bhnu su an senin yorumunla farketmiskm vay be :)

      (25-28 araligi dogru tespit bence)

      Icini istedigin zaman gel buraya dok
      Super oldu cunku :)

      Ayrica katiliyorum
      Kahve sekerli ve sutlu icilmez. Icmesinler.

      Ben de seni tanimadan seviyorum mirage :*

      Sil
    2. 25-28 de öyle deyip 29un sonlarına doğru durulmak, 25 mde eski model coupe bir araba aldım dünyaya bir daha mı gelecez ulen deyip kaç yıldır o arabayla uğraşıyorum =P kahve bol kremalı çoşturur aga.

      Sil
    3. 25in en güzel yılın bence! :)

      Sil
  13. Miaaa :)

    Blog=sen benim için ve bu sanırım çoook çook uzun bir aradan sonra sana yaptığım bir yorum. Ben buralara gelmeyeli sen evini değiştirmiş kendi evine taşınmışsın ve neler değişmiş neler :)

    Tüm yazılarını yine büyük keyifle kitap okur gibi okuyacağım.. Eski dosta sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa canim!

      Yagmurun modasi hosgeldin ya ne mutlu ettin! Yerim seni cok sevindim
      Cidden.. Of bi utandirdin blog esittir sen diyerek <3

      Eski dostumu ozlemisim.

      Ah orda yanlis anlasilma
      Olmus kendi evim derken
      Ailemli ev anlaminda hehe :)

      Umarim yazilarimi okurken her zaman ayni keyfi alirsin :*

      Sil
    2. Edit:Ay bugün şekersiz ve sütsüz kahve denim dedim ama yok olmuyor :D

      Sevgiler.

      Sil
    3. bi daha dene! :)

      sevgiler.

      Sil
  14. cok güzel bi 'Özür' yazisi olmus tebrikler:)
    Gerceten de Kahvesiz yasayamayan insanlardaniz, o koku dedigin gibi sütsüz ve sekersiz icince tadi tam aliyorsun:) bende tiryakisiyim :)

    Kesinlikle haklisin isan her Zaman icinden gelenleri yapmak icin cesaret bulamiyor ve hep erteliyor , aslinda erteledigimiz bütün hayatimiz oluyor cogu Zaman ve bununla gelen pismanliklar acabalar keskeler cikmaya basliyor.
    Bi basara bilsek korkmadan icimizden geldigi gibi yasamayi kim Bilir neler basarabiliriz:)

    Bu arada ben buralarad yeniyim daha biraz benim Blogum'a da ugrarsaniz cok sevinirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oncelikle hosgeldin! Iyi ki geldin yeni blogger :)

      Cok tesekkur ederim oncelikle. Ayrica icimizden geldigi davranmayi insanlari kiricak. Olsa bile demekliyiz sanki?

      Sil
  15. Ay Mia'm ya benim de başıma hep böyle talihsizlikler geliyor ya. O anki panik... Anlatılmaz yaşanır.
    Ve kahve ��. Bende sütsüz ve şekersiz severim. Sütü çok severim ama sütlü kahve içemem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gece'm ah o panikler cok fena ama icraat icin iyi de oluyi he yoksa 10 dakikada ortaligi toparlayamazdim :)


      Sutu sevdigi halde sutsuz kahve icen gece candir <3

      Sil

  16. merhaba diyelim mi?


    ‘’çok zaman sonra oturup
    bir fincan kahve içebilmeli insan
    eski sevgilisiyle
    geride bunu bırakabilmeli
    yalnız ya da birlikte çekip giderken bir ilişkiden’’

    Kahve konusunda haklısın. sekersiz ve sütsüz. sek olmalı. ama çay şeker atarsın diye biri sormalı ara sıra. bu bir sevgili olmalı ama. ebeveynler değil. ve hakikaten şekersiz çay ve kahve başka bir şey, içmeyen anlayamaz diye bir klişe laf vardır ya, aynen öyle. ama karlı bir havada salep yerine kahve içmeyi yeğlerim. ne demişti şair: kar yağarken kirlenen bir şeydi benim yüzüm’’. ama kirlenmek güzel değildir. kahve türlerine girmek istemiyorum, zira halep kahvesine geniş yer vermek zorunda kalacağım, suriyelilerin ne İtalyanlar kadar kahve kültüre sahip olduklarını, ve hatta sabah kahve içmeden işe başlamadıklarını ve ve ellerinde mütemadiyen kahve olduğunu söylemek zorunda kalacağım. Ne derdi eskiler; halep oradaysa arşın burada. Dikkatimi celbetti, yaşını hiç gizlemiyorsun. Burada bile farklı olduğunu gösteriyorsun. ama otuzundan sonra bu devam eder mi bilemiyorum, çünkü kadın otuzundan sonra duraklama devrini yaşar hep. sen her yaşını söylediğinde aynadan kendi suretimi görüyorum… içinden ne geliyorsa onu yapmalı diyorsun ya peki o zaman şimdi deneyeceğim; bir gün kahveye davet edeceğim seni, ama sen hayır de, ben bir daha edeceğim, sen gene hayır de. sonra…sonra.

    ‘’ya da boş ver, en iyisi
    garbage dinleyelim ikimiz de
    kahvelerimizi içerken kendi evlerimizde’’


    Nitelikli bilgi: https://www.youtube.com/watch?v=-zMFrF_pmr4
    Gerekli not: hangi şairden alıntı yaptığımı tahmin etmiş olmalısın…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook zaman sonra merhaba!

      ne güzel açılış ve kapanış yine.

      bkz: murathan mungan aşığı harun :)

      çay şeker atarsın diye biri sormalı ara sıra derken bazen de karşındaki insanın sormaması güzel sanki? seni o kadar tanıması. şekerli ya da şekersiz içtiğini hatta kaç şekerli içtiğini bilmesi? bence güzel :)

      yaşımı neden gizliyim. 1 ay sonra 28im :) 30umdan sonra da değişmez, biliyorum.

      evet içinden geleni yapmak en iyisi.

      nitelikli bilgi: https://www.youtube.com/watch?v=y14Kp1DitpE

      Sil
  17. E Mia yeni vizyondakiler yazısı yok mu? :)

    Aman videosu. :)

    Bu arada Ters Düz'le ilgili yorumları bekliyorum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yahu erkamaj yoğun bu ara film filan çekiyolar gibi gibi. o yüzden bizim video şeysi askıda şu ara :)

      ah çıktı di mi?!!

      Sil
  18. yazının sonu röportaja göz kırpmış =) bu sefer merak ettiğim şeylere açıklık getirmişsin ve yazılarını okumayı kesen kişi belki okumaya devam ediyordur (eleman stalkermış ye la). neyse bir kahve alayım.. bideeee vizyondakiler seslendirmen harici normal konuşmanlada bir kayıt yapsana =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonsuzum ne güzel yorum atmışsın ve geç yazdığım için kendime kızdım! :/

      eheh röportaj şeysini sevmen mutlu etti.
      normal konuşma kaydına çok utanırım ama isterim fırsat olursa :)

      Sil
  19. afiyet olsun mia çaylar bizden :)

    YanıtlaSil
  20. Ahahahahahahhahaahahaha yorum yazmadan geçemicem buna. Benzer bir olay bizde de yaşandı, ofiste ev tipi bir makine ile. Allahtan ben değildim. Yeni gelen satış müdürü ilk gün "ay size bir kahve yapayım" deyip 10 kişilik kahveyi çöp etmişti. Ama burada tek fark, "estf cinim bin timizlirim mikinayi" deyip müdür olduğu için, mutfağı yine ben temizlemiştim. Hala yaptığını içmem. Su gibi yapıyormuşum. Sen de zift gibi yapıyorsun! -.-

    3.nesil kahve dükkanlarının popüler olması da bunun etkisi, 1-2 senedir çok içer oldum, 30 yaşımda verdiğim en güzel karar da sütü bırakmak! Blackout perde gibi kahvenin güzelliğini kapatıyor! Son zamanlarda Avrupa gezilerinde "hip and best coffee roasters in town" serach edip en iyi kahveciyi aramayı çok seviyorum. Amsterdam'da da buldum 1-2 tane, yazıcam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya bu ne güzel bi yorummuş böyle! zaman aşımı için özür dilerim ancak yazabildim :(

      ah müdür olunca mutfağı batırınca temizlemiyo tabi o ayrı :)

      oley sütü bırakmana çok sevindim çünkü kahvenin zevki öyle çıkıyo cidden.

      nolur yeni keşiflerinden beni haberdar et!
      çok mutlu olurum :)

      Sil
  21. aa, ben bu seslendirme işinden anca haberdar oldum. ne güzel olmuş!

    YanıtlaSil
  22. Yanıtlar
    1. canım coco!

      ben de özledim ve yorumun mutlu etti beni :*

      Sil
  23. Jimmie Dimmick26 Aralık 2015 21:23

    Yazılarınız çok güzelmiş, okuduğum kadarıyla sevenleriniz de çok, Allah bozmasın. Blogunuzda küçük bir yerim olsun diye düşündüm ve bir yorum atayım dedim. Bugünkü moral bozukluğuma iyi geldi yazılarınız, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jimmie Dimmick hoşgeldin ve geldiğin gibi de gitmişsin? ben senin hesabına giremiyorum :/

      Sil
  24. Günüme keyif kattı yazın Mia'cım, hadii yeni yazı yaz artık!
    Çokça sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım burcu çok teşekkür ederim! :)

      yazdım yazdım koş oku! :)

      Sil
  25. Belki ilerde ben de böyle bir yazı yazarım.Çünkü ben de kahveci değilim ve de içersem de bir tek sütlü içerim.Ama kokusuna bayılıyorum orası ayrı mevzu.Kahve sevmesem bile kahve satılan yerlerde ders çalışmayı çok severim.
    Mia o nasıl bir sakarlık öyle.Neyse ki uzay mekiğine alışmışsın ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kahve satan yerlerde ders çalışma ritüeli süper süper süper :)

      Sil