Bu blog Mia Wallace'ın içini dökmesi, yazıp kurtulması, anlatıp rahatlaması ve anılarını paylaşması içindir.

İYİ Kİ DOĞDUN SEVGİLİM

Biliyorum; resmen 1 seneyi geçti, yazmadım. Bunca zamandır ben neler yaptım? Buraya bin kere gelip yazmak, anlatmak istedim. Ama asla yaşadıklarımı, hissettiklerimi anlatıcak cümle bulamadım.

Hiçbir cümle hissettiklerimi anlatmaya yetmezdi. Hiç kimse (eminim) benim gibi hissedemezdi. Hiçbir şey şu 1 seneden daha güzel olamazdı.

Fakat bu yazı hissettiğim şeyleri tam olarak ifade edemicek olsa da, artık yazılmalıydı.

Nasıl yazıcam, nasıl cümle kurucam bilmiyorum ama daha önce böyle bir heyecanla yazı yazmadığımı biliyorum. Heyecandan ölüyorum. Sonunda bu yazıyı, aşkımı buraya yazıyorum.
***

Şu koca 1 senede neler oldu? Ben deli gibi aşık oldum! Ama öyle böyle değil. Daha önce hiç hissetmediğim şeyleri hissettim, daha önce hiç yaşamadığım güzellikle bir sene geçirdim. "Yok canım herhalde daha fazla aşık olamam daha ne kadar sevebilirim?" derken her gün daha çok sevdim. Her gün daha çok heyecanlandım. Her gün, her saniye onunla olmak istedim. Ve şu 1 senede onun yanında olduğum her saniye 'yaşıyor' hissettim.

Bir insanın hayatı genel hatlarıyla değişmese de, yine de çok değişmiş gibi hissedebilir mi? Vallahi hissedebilirmiş. Her gün uyuyorum, kalkıyorum. Farklı farklı şeyler yapmıyorum ama sanki şimdi yeniden yaşıyorum. Her gün heyecanla uyuyup, heyecanla kalkıyorum. Yemin ediyorum abartmıyorum ya da masalsılaştırmaya çalışmıyorum. Hatta dedim ya ifade bile edemiyorum ama ben tarif edemeyeceğim kadar çok seviyorum.
***

Bugün benim sevgilim doğdu. Bu bizim birlikte kutlayacağımız 2. doğum günü olucak. Geçen sene ellerimle kek yapıp üstüne mum koymuştum.Bi de üstünü fındıkla doldurmuştum. Kekim heyecandan yaptığım en kötü kekti. Kekin kabaranı makbuldür ya, bu kek kabarmamış yanardağ gibi patlamıştı. Sevgilim keki görür görmez "hayatımda gördüğüm en güzel krater parçası" demişti ve kocaman bir iştahla o keki bile yemişti.

Tabii ondan sonra "aslında çok güzel kek yapıyorum"u ıspatlamak için onlarca kek yaptım. Üstünü fındıkla doldurmadım. Krater parçası gibi değil, düzgün bir kek gibi oldular. Ama hiçbiri o kek kadar özel olamadılar.
***

29 Mayıs 2016'da büyük bi aşkla sevgili olduk. Beni dünyanın en en en en mutlu, en şanslı insanı yaptı. Bana bebekler gibi baktı. Hep kendinden çok düşündü. Bana bir sürü şey öğretti. Çift olmak neymiş, kendinden çok başkasını düşünmek neymiş, en ufak şeylerle mutlu olmak neymiş, iki kişilik yaşamak neymiş gibi daha sayamadığım bir sürü şey. O bana filmlerde gördüğümüz "bunlar film, gerçekte böyle şeyler olamaz" dediğimiz şeyleri yaşattı. O bana göre dünyanın en harika, en mükemmel insanı. En en en tatlısı.
***

Hayatınızda "işte o kişi" dediğiniz kişi gerçekten bir gün karşına çıkıyormuş. Onu daha ilk günden anlıyormuşsun. Daha önce hissetmediğin her şeyi hissederken, zaman sadece onunla güzel geçerken, her filmden, müzikten, yemekten onunla daha fazla zevk alırken, güzel bir anda duygulanıp ağlayasın gelirken, kaybetme korkusu neymiş diye öğrenirken sürekli içinden "çok aşığım!" diyosun. Ona bebekler gibi bakıp, onu dünyadaki tüm kötü şeylerden korumak istiyosun.

El ele yürürken çoğu zaman önüme değil de ona bakıyorum. Önce elime bakıp sonra onun yüzüne bakıyorum. Elimi tutan kişi o olduğu için o an heyecan ölüyorum. Ya da karşılıklı oturmuş bir şey konuşurken çoğu zaman yüzünü, gözünü hayran hayran inceleyip kendimden geçiyorum. Sürekli içimde kocaman bir aşk, sevgi ve şefkat hissediyorum.

Ona benim için ne kadar önemli ne kadar değerli olduğunu tam olarak hissettirebiliyo muyum bilmiyorum ama ben kendimi onun yanında çok değerli, çok özel ve acayip güvende hissediyorum.
***

Biz sürekli "Daima!" diyoruz. Yanına bi de kalp koyuyoruz. The Cure - Disintegration albümünü her dinlediğimizde çok duygulanıyoruz. İçtiğimiz her şeyi tokuşturuyoruz. Yediğimiz her yemeği, her tatlıyı önce birbirimize yediriyoruz. Biz birlikte çok gülüyoruz. Bütün merak ettiğimiz filmleri- dizileri birlikte izliyoruz. Birlikte alışveriş yapmayı çok seviyoruz.

"Kadınlar alışveriş yaparken erkekler sıkılır" cümlesini hiç yaşamadığımız gibi, benimle gratis'te uzun uzun sıralar bekliyor. Ben demeden sepeti kullandığım tüm ürünlerle dolduruyor. Sürekli bana 'Aile Spotify'ımızda dünyanın en güzel şarkı listelerini yapıyor. Ben dünyanın en şanslısı değilim de neyim?!
***

Sevgilim Hırvatistan'a gitmeden önce sözlükten Hırvatça bikaç kelime, cümle ezberlemeye çalıştı. İşte ne biliyim "Nasılsın?" "Bir bira alabilir miyim?" "Ne kadar?" gibi. Ben günlük işine yaricak bisürü cümleyi önemsemeden;

"Aaa?! Senin için orda ezberlemen gereken tek cümleyi buldum. Sadece şunları bilsen yeter." dedim. Merakla dinliyor. Neymiş o kadar önemli hırvatça sürekli kullanacağı cümle diye.

- Karım var. Ben evliyim........

Sonra bisüre güldük. Üstüne bisürü espri yaptık ama aklımızda kalan tek hırvatça şey Nasılsın'dı.

Kako si? :)
***

Onsuz bir anım geçmesin istiyorum. Beni hep çok sevsin istiyorum. Ölene kadar benden başka hiçbi şey düşünmesin istiyorum. Tüm bencilliğimle onu çok seviyorum.
***

Canım sevgilim, iyi ki doğdun! İyi ki benimsin. Nice mutlu, birlikte senelerimize. Her şey seninle güzel. Her şey seninle özel. Beni dünyanın en mutlu insanı yaptığın için, bana bunca özel ve gerçek olduğuna bile inanamadığım hisleri yaşattığın için sonsuz teşekkür ederim. Bana öğrettiğin her şey için, her duygu için iyi ki benimsin ve iyi ki varsın sevgilim.

Bu yazının şarkısı yok, kocaman bir albümü var.

O da Disintegration.

Seninle, Daima!

34 yorum:

  1. Okurken burada çiçekler açtı. Ne güzel bir aşk, ne güzel bir yazı. Özellikle de "Biz sürekli "Daima!" diyoruz. Yanına bi de kalp koyuyoruz. The Cure - Disintegration albümünü her dinlediğimizde çok duygulanıyoruz. İçtiğimiz her şeyi tokuşturuyoruz." <3 Mutluluklar dilerim :) Hep böyle güzel şeyler olsun hayatta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okurken boyle hissetmene, biraz olsun ifade edebilmis olmama cok sevindim cok tesekkur ederiim :)

      Senin alintiladigin yeri ben yazarken cok duygulanmistim. Bi de yasarken ohoo ❤️

      Sil
  2. nasıl yaa mia geri mi dönmüş diye heyecanla geldim yanına. inanılmaz mutlu oldum miam. yahu bu mutluluk ne hjarika bir şeymiş öyle dedim okurken her satırına. sevdiceğinin doğum günüsü kutlu olsun. ömür boyu sürsün mutluluğunuz. bizi o tatlı anılarından bu kadar büyük süreler uzak bırakma..

    YanıtlaSil
  3. Büşracım çok ama çook teşekkür ederiiim ne kadar tatlısın. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim yorumuna bayıldııım :)

    Ayni dilekleri ben de senin icin diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Miaaa, bu güzel duyguları yaşadığın için senin adına o kadar sevindim ki..:)) bu süreçte abarttığını düşünen bir sürü kişi olabilir ama boşver onları :D çok güzel duygulardır bilirim, hala göğsünde yatarken saatlerce kalbinin atışını dinleyesim gelir :)) Allah mutluluğunuzu daim etsin canımm ❣️ Nice mutlu lezzetli keklere :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moira M, oncelikle cooook tesekkur ederiiiim :)

      Kimse umrumda degil, ben burda yazabildigim kadarinin kat kat kat fazlasini hissediyorum. Hakikaten cok ama cok guzel duygular. O kadar guzel ki ifade edilemiyor iste :)

      Ne guzel senin adina da cok sevindim. Ya da gogsune yatarken o kalp atisini dinleyip duygulanmak var ❤️ Ah! :) sizin de mutlulugunuz daim olsun canim cok tesekkur ederim 🙃

      Sil
  5. Ah canim Mia, ben senin ne kadar mutlu oldugunu fark ettim ve buna cok seviniyorum. mutlulugunu burada dile getirdigin, bu kadar uzun süre sonra yazdigin icin de ayrica tesekkürler. ne kadar özlemisim seni okumayi. sevgiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım Ahu, seni yerim ne tatlısın.

      "ben senin ne kadar mutlu oldugunu fark ettim ve buna cok seviniyorum. "

      yaaaaaaaaaaaa <3 ne demek esas ben sana teşekkür ederim bu güzel yorumun için. ben de yorumlarını özlemişim ahucum :) sevgiyle.

      Sil
  6. miaaa <3 her satırı okuyunca ayyy ne güzel dedim. mia mutlu, mia aşık:) DAİMA aşkla kalın. birbirinize hep çok güzel bakın. krater yaratacak kadar büyük bi kavganız olursa da içini kinle, mutsuzlukla değil aşkla ve fındıkla tepeleme doldurun<3 seni okumayı çook özlemişim. güzel haberlerinizi bekliyoruz bundan sonra:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su caan <3

      Ne guzel bi yorum okurken DAIMA ne guzel dedim :)

      Coook tesekkur ederim guzel dileklerin iciiin :)

      Bundan sonra guzel haberler hep. Her sey cok guzel. <3

      Sil
  7. Hislerini çok iyi anlıyorum canım Mia. Çok fazla söz söylemeyeceğim. Daim olsun diyorum sadece çok içten. Böyle aşklar hep daim olmalı çünkü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hislerimi tarif bile edemedim ama sen anladin gece yuruyusuu :) icten dileklerin icin cok tesekkur ederim ne guzel bi yoruum! Ayni guzel dilekleri senin icin de diliyorum yaaay ❤️

      Sil
  8. Yaaa okurken gozlerinden kalpler cikan emojiye (😍) dondum resmen! Ben de aynen boyle hissettigim bir insanla bes yildir birlikteyim ve her gun nasil daha cok sevebilirim diye hala sasiriyorum. :) Sizin de daima'niz gercek olsun. ❤️ Simdiii, bu kadar guzel sey soyledikten sonra sana biraz kizmayi hak ettim umarim. :P bundan sonra arayi bu kadar acma lutfen! Yazilarini cok seviyorum ve daha sik okumak istiyorum. sevgiler cok! -Melisa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melisacıım hoş geldin ve güzel yorumun için teşekkür ederiiiim :)

      'her gün nasıl daha çok sevebilirim diye hala şaşırıyorum' hah beni en iyi sen anlarsın :)

      bayıldım yorumuna! sizin de mutluluğunuz heeep böyle sürsün. <3

      eheh sitemin için de bi şey diyemedim. çok teşekkür ederim melisacım. sevgiler!

      Sil
  9. Bu yeni okumam peki?! Mia hak ettiğin güzel insanı bulmuş olduğun için öyle mutlu oldum ki <3 Darısı başımaaa eheh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa canım Pinquitte <3 çok ama çooook teşekkür ederim ne güzel cümle bayıldım! Umarım darısı başına sen de çok hakediyosun hak ettiğin güzel insanı bulmayı. :)

      Sil
  10. aaa neler olmuş! :) tam da böyle şeyler okumaya ihtiyaç duyduğum zamanda buldum yazıyı. yine geç ama zamanında oldu, yihu!

    Tülaaaay, arada yine gel anlat da içimiz umutla dolsun... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçaklııııı :) ne güzel olmuş o zaman tam zamanında olması. çook sevindim! :)

      Ne kadar tatlısın içindeki umut hiç sönmesin Tülaaaaaay :)

      Sil
  11. böyle hisler yaşatabilen insaniler var mı yav

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Varmıııış! :) inanılmaz güzel hisler. umarım sen de öyle bi insanla karşılaşırsın Sonsuz :)

      Sil
  12. Mia cıö mutluluğunun daim olmasımı yürekten diliyorum. Dünyanın en güzel şeylerinden birini yaşıyorsun bu büyü hep sürsün. Birbirinizi daima çok sevin. En kıymetli şey bu. Sevginiz artarak çoğalsın. Çoşku dolu sevgi dolu aşk dolu nice paylaşımlarını okuyalım 😍😘
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bocuruk çok ama çok teşekkür ederimm çok tatlısın! güzel dileklerin için çok teşekkür ediyorum mükemmel bir şey yaşıyorum gerçekten <3 ve bunu tam olarak ifade edemediğimi hissetsem de tamamen anlaşılmak çok hoşuma gitti :)

      sevgilerimle..

      Sil
  13. ya mia miam benim çok mutlu oldum hem gene yazı deli gibi süürkledi hem de hislerin için çok mutlu oldum. çok daha mutlu olun hep mutlu olun olur mu :) @MiaWallace

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Feraşem çok çok teşekkür ederiiiiim ve yazının sürüklemesi beni mutlu etti. hislerimi geçirebildiysem ne mutlu bana :) hep çok daha mutluyuz <3

      Sil
  14. Nice mutlu bir ömür diliyorum, yaşasın aşk :) mutlu olmana çok sevindim...

    YanıtlaSil
  15. Uzun zamandır ben de yazmıyorum, bloğa girince acaba Mia yazıyor mudur diye bakmak istedim ve bu güzel sevgililik haberini okudum. Çok sevindim, musmutlu ol. Ve buralarda daha çok yaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lulum gelip bana bakman ne tatlıııı. ne kadar tatlısın. sen de hep musmutlu ol ve hep yaz :*

      Sil
  16. Hey! Ne güzel haberler Mia Wallace. Çok sevindim.
    Sağlık, sevinç dolu yıllarınız olsun.

    Çok zaman olmuş. Olsun. Yine yeni yeniden kutlamış olayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayal Kahvem böyle tanıdık bloggerlar görünce ne güzel nostalji olduuu.

      güzel dileklerin için çok teşekkür ederiim.

      çok zaman olmuş ama bizde her şey aynı.o sebepten yorumun anlam buldu <3

      Sil
  17. Yaa Miaa❤️ öyle güzel ki nefes almadan okudum içimden bir ton iyi dilekler göndererek !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ❤️ esas senin yorumun öyle güzel ki, tüm iyi dileklerini hissettim inan ki!

      Sil
  18. Mutlu ol Wallace'cim. Cok tatli betimlemissin iliskinizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederiz. Tekrar okudum da şu an, yarısını betimleyebilmişim gibi ama okuyanlara bu hisler geçtiyse ne güzel.

      Sil