Bu blog Mia Wallace'ın içini dökmesi, yazıp kurtulması, anlatıp rahatlaması ve anılarını paylaşması içindir.

turkce karakteri olmayan baslik..

su an discideyim ve ilk defa telefondan blog yazimi yazmaya calisiyorum. Buraya kadar geldigime gore basaricakmis gibi hissediyorum. ust damagimi bir guzel uyusturdular. Yine aksam dis etlerim kanicak ve hic bir sey yiyip icemicem.. Bir tanecik dolgum kaldi yapilicak ama bu arada sevgili doktorum Asli hanim dis etlerine de bir tedavi yapmamiz lazim dedi ve butun damagi uyusturdu. Bu sirada tam olarak uyusmasini beklerken dergi verdi okuyup oyalanmam icin ama beni oyalamiyorlar. Su an cok daha egleniyorum ve birazdan dis etlerimin kanicani bile unuttum. dergi isimleri istanbul life.. Okumasam daha iyi ayrica teknolojinin tum nimetlerimden yararlandigim icin kendimi kutluyorum. iste geldiiii doktorum asli hanim. Teknoloji iyidir.

3 yorum:

  1. eheheh başlığı da 'deneme 1-2' yapsaydın :))) ben de cep telefonumdan bloga yazmak istiyoruuum yaağğğ :)))

    YanıtlaSil
  2. oww geçmiş olsun, benimde dişçiye gitmem gerek :/ puff

    bu arada nasıl yazıyorsun cepten post? anlatır mısın biraZ?

    YanıtlaSil
  3. ay benim ömrüm dişçilerde geçihyo tüm arka dişler istinasız dolgulu önde bile dolgu var bitane =) geçmiş olsuun

    YanıtlaSil