Bu blog Mia Wallace'ın içini dökmesi, yazıp kurtulması, anlatıp rahatlaması ve anılarını paylaşması içindir.

Mim vol 29

Müzik ve kitap zevkimin aşırı uyduğu Mega Süpersonik Sam beni mimlemiş. Güzel bir blogu var. Uğrayın bence. İçten ve samimi..

Ona çok teşekkür ediyorum ve hemen mime geçiyoruuum :)

Mim Konusu: Güne başlamak istediğin şarkı nedir? Tek bir tane ama her gün çalsa bıkmayacağım dediğin şarkı?
***

Bu benim için öyle basit, öyle kolay bir cevap oldu ki anlatamam.

Çünkü ablamla bu şarkıyı her dinleyişimizde;

"ne eğlenceli, ne güzel ve ne güzel söylemiş! hiç bıkmam" derdik ve karşıma bu mim çıkar çıkmaz cevabım hazır dedim içimden.

Bence bu mim için verilicek cevap en sevdiğin şarkı değil de, eğlenceli senin için güzel bir şarkı olmalı. O yüzden hiç düşünmeden;

Placebo'nun o güzel cover'ı Johhhy and Mary!
***

Mimlediklerim

32 yorum:

  1. Şarkıı züperr yanlızzzzz indireyimm hemenn :*

    YanıtlaSil
  2. vesselamcıımm, indir bakalımm :*

    YanıtlaSil
  3. Mr.E, seni de mimlicektim ama sonra en son playlistini gmrdüm vazgeçtim huhuhu :)

    YanıtlaSil
  4. O zaman seni playlist'i çözmeye bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. en çok zıpladığım şarkılardan bu! güne başlamak için birebir, haklısın mia :)))

    YanıtlaSil
  6. mim için teşekkürler. ben şarkımı hemen buraya yazayım;

    q lazzarus - goodbye horses
    http://www.youtube.com/watch?v=22ltlLZkFlE

    YanıtlaSil
  7. mefisto, oleeeey!!

    ry, bir şey değil hem şakrı da çok güzel :)

    YanıtlaSil
  8. Hemen dinliyorum bebeğim, mimin içinde teşekkürlerr :)

    YanıtlaSil
  9. Ay ben bu mimi yeni gördümmm :) Ben koşaraktan cevaplamaya gidiyorum.Bu arada şarkı çok hoş. :)

    YanıtlaSil
  10. ribellecim, mimi gördüm hemencecik yapmışsın :)

    ysm, bir hızlı blogger daha hemen mimler yapılmış, seviyorum sizi! :)

    kirazlı sakız, teşekkür ederim:)

    Rorycim, oleey :)

    YanıtlaSil
  11. Heralde şarkıyı bi ben beğenmedim :)

    YanıtlaSil
  12. Bu şarkı uzunca bi süre müzikçalarımı meşgul eder gibi duruyo :D Böyle şarkılar bana hep uzun otobüs yolculuklarını hatırlatıyo nedense :)

    YanıtlaSil
  13. Bir İnce Ses, herhalde öyle :P

    hayalci, ne güzel buna çok sevindim.
    cidden otobüs yolculukları için gibi e tabii bir de güne başlamak için :)

    YanıtlaSil
  14. aldım mimi mia;teşekkür ederim *-*
    şarkıda amma hareketli yahu zıp zıp zıplar insan bununla,sevdim bende :D

    YanıtlaSil
  15. REL, evet zıp zıplayalııımm :)

    Sam, bir şey değil canım ne demeek :)

    YanıtlaSil
  16. Teşekkür ederimm:)
    en kısa zamanda cevaplayacağım:)
    Şarkı çok güzel :)

    YanıtlaSil
  17. Nil'cim bir şey değil asıl ben teşekkür ederimm :)

    YanıtlaSil
  18. tek kulakla dinleyebildim, o bile nays dedi ...

    YanıtlaSil
  19. MiaW, tek kulakli dinlemem mi nays :))

    Cok yasa, guzel yasa .. (hazir kandilmis, sana duam olsun :))

    YanıtlaSil
  20. Leylacımm, hayır tek kulaklı dinlesen bile sevmen nays :)

    senin de kandilin mübarek olsun ne istiyorsan hepsi olsun :)

    YanıtlaSil
  21. melodi çok harekete geçirici ilk etapta bayıldımmm ama anlattığı biraz uyumsuz biraz da umutsuz bi ilişki sanki : )

    YanıtlaSil
  22. aşıkken, belki:

    http://www.youtube.com/watch?v=OTvhWVTwRnM

    ne dersin : )

    YanıtlaSil
  23. Şarkıya bayıldım. :)
    Teşekkür ederim hemen cevaplıyorum. :)

    YanıtlaSil
  24. Deli Kızın Sihirli Sandığı, :)

    ama ben o uyumsuzluklara bayılıyorum ehe ayrıa yolladığın şarkıyı çok severim :)

    QueenE, beğenmene çok sevindim oleey hemen okuyorum ben de! :)

    YanıtlaSil
  25. Mim ve miaaa!! nasıl özlemişim nasıl ama nasıl yapıcaz bu takip işini eski tadı alamıyorum kaçırıyorum ben :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhh ipekböceğiiim ya ben? blog olayı bitmiş gibi artık sanırım.. ama gelip de bir mim yazısına yorum görünce hem de bir tanıdıktan, nasıl mutlu oldum anlatamam! :)

      Sil