Bu blog Mia Wallace'ın içini dökmesi, yazıp kurtulması, anlatıp rahatlaması ve anılarını paylaşması içindir.

Pamuklu Çubuk

Başlık ararken çok zorlandım. Çünkü normalde ben buna "pamuklu çubuk" değil de "kulak pamuğu" derim. Sonra bir baktım bazıları da "kulak çubuğu" diyor. O yüzden yazıyı yazarken o an içimden nasıl gelirse öyle bahsedicem.

Şimdi bu pamuklu çubuk erkekler için pek bir şey ifade etmese de kızlar için anlamı büyüktür. En azından benim ve etrafımdaki tüm kız arkadaşlarım için öyle.

Nasıl desem, öhöö, yani bu şey olmasa biz makyaj yapamayız. Eyeliner'larımızın uçları kalın kalır. Göz makyajımıza şekil veremeyiz ya da gözlerimizin altındaki siyah kalemi güzel dağıtamayız.

Ya da ne biliyim kırmızı ojelerimizin kenarlarını parmaklarımızı batırmadan silemeyiz.

Böyle zor durumlarda bu güzel pamuklu çubuklar hemen devreye girer ve bizi kurtarır. Göz kenarları düzgün, parmaklar ışıl ışıl olur.

Özellikle rimel sürerken, o rimel dağılırsa, bulaşırsa hemen bu pamuklu çubuklar imdadınıza yetişir. (farkettim de yazarken pamuklu çubuk, söylerken hala kulak pamuğu eheh neyse orta yolu bulduk)
***

Ben böyle "acaba herkes makyaj yaparken bu pamuklu çubukları kullanıyor mu?" gibi düşünürken geçen gün gördüğüm 2 şey beni çok mutlu etti!

Birincisi; Mac'e girdim makyaj alışverişi yapmak için ve köşede bir kutuda bir dolu pamuklu çubuk gördüm. Tam da o anda bir kıza makyaj yapılıyordu ve göz makyajını şekillendirmek için bu çubuklardan kullandılar bizzat gördüm ehe oley!

İkincisi; Feli, ablam, ben youtube'dan "smokey eyes" denilen makyaj türlerini inceliyorduk. Nasıl yapılıyor falan (ayrıca ablamla zaten dergilerde bile kızların makyajlarına bakarız o derece eğlenceli bir şey makyaj incelemek) derken orda da kız gözüne buğulu bir hava vermek için göz kalemini bu pamuklu çubuklarla dağıttı!
***

Yani sorun ben de değilmiş. Makyözler bile bunu kullanıyormuş. Demek ki kızlar ne yapıyoruuz? Göz makyajımız daha güzel, daha şekilli ve daha buğulu olsun diye kesinlikle makyaj yaparken bu pamuklu çubuklardan kullanıyoruuuz :)
***

Ama siz Komşu Kızı kadar abartmayın. Bir kere makyaj yaparken tam bir kutu pamuklu çubuk bitirmişti, saka yapmıyorum! Bu arada yakınlarda bir Komşu Kızı yazısı gelebilir. Bahsetmişken aklıma geldi :)

Bu da şarkı.

54 yorum:

  1. daha önce ne gördüm ne duydum..sen duyup gördüysen bence sakıncası yok :D:D

    YanıtlaSil
  2. hahahaha
    rimeli sürerken bütün göz üstü rimel olur ve "pamuklu çıbııın" üzerine bir kıncık krem alınır ve göz kapağı bununlan itinayla temizlenir!

    :)

    YanıtlaSil
  3. benim için kulak pamuğunun yanında tuvalet kağıdı rulosu da sürekli hazırda bekler aynı işlemler için. ayrıca makyaj incelemek hakkaten çogzel bi şey yaaa :D

    YanıtlaSil
  4. EvA'cım, bence de skaıncası yok ve denemye değer :)

    bayan mikrop, hah aynn işte bu!! :)

    göz altına bulaşan rimeller de kalemler de silinir :)

    YanıtlaSil
  5. Eyeliner hatalarını düzelmede daha pratik oluyor evet.
    Herkes kullansın ! (:

    Bu arada starsailor dinlemeyeli ne kadar zaman olmuş sayende hatırladım mia ! Süpersin ! (:

    YanıtlaSil
  6. Andantre, aynn evet tuvalet kağıdı rulosu da hali hazırda bkler dediğin gibi :)

    weba, bence de herkes kullansın pratik pratik oh ne güzel! :)

    benim de uzun süre olmuştu güzel oldu :)

    YanıtlaSil
  7. pamuklu çubuk candır göz makyajını kurtarmak için birebirdir:) ayrıca ojelerimi taşırınca biraz aseton damlatıp pamuklu çubukla silmek de çok işlevsel oluyor:)

    YanıtlaSil
  8. inanırsakolurbence, evet onu bazen ben de yapıyorum ojelerd de kurtarıcı :)

    YanıtlaSil
  9. O kulak pamugu benim de kurtaricimdir, maskarami surerken iyice dagittigim siralarda cok kullanirim ve bir de ozellikle kirmizi ojemin kenarlarini silerken:)

    YanıtlaSil
  10. Ben kulak çıbıı diyorum:D
    taşan ojeler ve göz makyajı için aybalamdır, yeşil eriğimdir.

    YanıtlaSil
  11. doktorlar zararlı diyo ama kuyruklu yalan :D en büyük kurtarıcımız o bizim :P tabi biz doktorların bahsettiği amaçla kullanmıyoruz o ayrı mesele

    YanıtlaSil
  12. Lulu, ne güzel hepimizin kurtarıcısıymış :)

    İsmini Vermek İstemeyen Seyirci, kulak çıbıı da güzel benim de aybalam o benim de yeşil eriğim :D

    YanıtlaSil
  13. Takıntılı ergen, zararlı olur mu ya her şeyim o benim :P makyaj kurtarıcım!

    YanıtlaSil
  14. bende kullanıyorum. hıhı evet :D

    Nyks

    YanıtlaSil
  15. ahaha bende renkli oje sürerken kenarlara taşanları kulak pamugu pamuk cubugu pamuklu cubuk işte her neyse onla siliyorum:D

    YanıtlaSil
  16. ben de öyle yapıyorum valla süper oluyo ehehehe

    YanıtlaSil
  17. Nyks, oleey! sonunda geldin. hep hemerayı görüyodum da burda :)

    Nameless, ya yazıya ojeyi de eklicem! :D

    YanıtlaSil
  18. makyajda pek kullanmıyorum ama oje sürerken çok yardımcı oluyor onlar bana da :)

    YanıtlaSil
  19. Miyukicim, aynen süper oluyor ehe :)

    Selin, oje sürerken de makyajda da harika! :)

    YanıtlaSil
  20. işte ben de kulak çubuğunu sadece kulaklarım için kullanıyorum :)

    kendimi çağ dışı hissettim.

    YanıtlaSil
  21. ry, sizin için normali bu ama kızlar için öyle olmuyor :) çağ dışı hissetmene gerek yok yani :)

    YanıtlaSil
  22. Yep.
    Kurtarıcım o benim :D.
    Seviyorum keratayı :)

    YanıtlaSil
  23. Gece Yürüyüşü, hepimiz seviyoruz keratayı :)

    YanıtlaSil
  24. bayilirim makyaj yapmaya ve makyaj malzemesi almaya :)
    cok kullanirim da pamuklu cubuklari :)
    youtube da bazen bakiyorum bende:)

    YanıtlaSil
  25. mon clementier, ayy ben de bayılırımm!

    youtube dan ben de bakıyorum çok güzel çok eğlenceli :)

    YanıtlaSil
  26. yahu ben ne zaman kalem malem çeksem gözlerime feci dağılıyor..yaparken sıkıntım yokta sonrası gün içinde mor mor geziniyorum..beni bi paket pamuk bile kurtaramıyor..

    YanıtlaSil
  27. severim deliyi, anlıyorum seni.
    :) makyaj öncesi gözüne kalem sürmeden mat bir ten rengi far sür sonra kalemi sür hiç dağılmaz :)

    YanıtlaSil
  28. Pek makyaj yapmadığım için makyajda bir işime yaramıyor da oje olayından benim velinimetim o =D

    Mimlendim bu aradaa :))

    YanıtlaSil
  29. benim de kullanan çok arkadaşım var ama ben hiç kullanmam biliyo musun :D geçenlerde taşan ojelerimi silmek için kullanayım dedim de tırnağımdaki ojelerin kenarlarını da silmişim ahahahahah

    YanıtlaSil
  30. Ayy sizde olup smokey eyes videolari izlemeyi özledim :D kim kardashian make up :) nih nihh. Ablan da denemişti süper yapmişti hey gidii

    YanıtlaSil
  31. Sevgili Mia,
    Yıllardır kullanırım,hattasında kutusunun üstünde kullanılan yerler yazar:) Görünce bu yazılanları gülümsedim ama:D

    YanıtlaSil
  32. olmasa napardık bilmem :D bulan insan pek bi sevaba girmiştir :D
    -
    hemera

    YanıtlaSil
  33. ben de bugun sephora ve body shopta göz için kullanılırken gördüm pamuklu çubukları. aklıma hemen sen geldin mia :)

    YanıtlaSil
  34. banane ya bu resimlerini çok kıskanıyorum! :(
    öhm neyse.

    pamuklu çubuk ha. göz makyajı çok yaparım ve hiç aklıma gelmedi doğrusu.
    teşekkür ediyim o zaman :)

    ve eğlenceli bir komşu kızı yazısı beklemeye koyulayım :)

    YanıtlaSil
  35. Rorycim, hemen bakıyorum :)

    ysm., benim de daha çok makyajda işe yarıyor ama her şekilde harika :D ayrıca mim için teşekkürler :)

    Mysterycim, ahaha yerim seni boşver hiç kullanma sen :D

    YanıtlaSil
  36. Feli'm, ayy kim kardashian make up :D ne güzeldi! :D

    ablamı sorma zaten harika olmuştu manyajıı :)

    Takıntılı ergen, bakıyorum hemen :)

    Üsturupsuz Yazar, yazıyı görünce gülümsemen ne güzel :)

    YanıtlaSil
  37. hemeracım, kesinlikle! :D

    helincim, ya ne güzel buna çok sevindim :D

    bendiissssss, öhm neyse :P

    hemen dene bak daha üzel olucak :)

    aslında hemen komşu kızı yazmak istiyordum ama manikürcüyü de yazabilirim sinir doluyum!

    YanıtlaSil
  38. Mia!

    Öptüm seni...

    Bir dost :)

    YanıtlaSil
  39. mia sende kesinlikle sorun yok.
    bu işlemlerin hepsini bende pamuklu çubukla yapıyorum.

    rujun taşan kenarlrınıda alabilirsin.
    hatta bitmiş bir rujun dibinii çıkarıp sürmeye birebir.

    YanıtlaSil
  40. Merhaba Mia! Sorun kesinlikle sende değil. Bende kullanıyorum onlardan. Oldukça işe yarıyor ;)
    Ayrıca smokey eyes vb. youtube videolarını tek izleyen değilmişim, yeppaa :))
    Not: Blog açısından oldukça tecrübeli görüyorum seni. Benim bloguma da zamanın olursa göz atarsan çok güzel olur ;) xoxo

    YanıtlaSil
  41. Blush, aa evet bir aralar ruj için de kullanırdım çok sevdiğim bitmiş rujum için :)

    Senorita, merhaba! :)

    ayy o videolar çok güzel yaaa nasıl izlemem yeppaa :)

    Not: Aslında pek tecrübeli değilim 1 yıl yeni oldu sanırım ama hemencecik bloguna göz atmaya geliyorum :*

    YanıtlaSil
  42. Ay çok sevinirim valla. Blogum şenlenir :)) Her zaman kapım açık cnm xoxo

    YanıtlaSil
  43. özellikle taşan ojeler için birebir :)

    YanıtlaSil
  44. bir kutumu bitirmis!!!
    Aman Allahim:)
    Ne yapmis bu komsu kizi böyle hayret ettim bak simdi:))

    YanıtlaSil
  45. AskinAy, evet tatlım tam bir kutu bitirmiştii!!! :)

    o kız çok normal değil zaten "komşu kızı" yazılarımı okursan anlarsın :)

    YanıtlaSil
  46. Kesinlikle makyaj yaparken kurtarıcım oluyor :))
    Evet Mia komşu kızı yazısı istiyoruz, komşu kızına bayılıyoruz, komşu kızını özledik :)

    YanıtlaSil
  47. Amane Misa, bak sana güzel bi haber!

    bu akşam komşu kızı yazısı yayınlıyorum. vol 6! :)

    YanıtlaSil
  48. Oley! Çok sevindim şuan :)

    YanıtlaSil